Miksi te naiset ette koskaan tee aloitteita?
En ole ulkoisesti komea, mutta ihan mukiinmenevä kuitenkin. Kun olen itse lähestynyt naisia, kukaan ei ole oksentanut ja muutaman kauniin kanssa olen saanut sovittua treffitkin.
Se kuitenkin kyllästyttää, että aina se olen minä, joka lähestyy. Koskaan ei ole tullut nainen kysymään. Pahimmillaan nainen on (baarissa) ystäviensä ympäröimä ja joudun monen silmäparin arvioitavaksi.
Kun jauhatte tasa-arvosta, niin miksi ette ulota sitä tähän? Omituisimpia ovat tapaukset, joissa nainen on ihastunut mieheen, mutta ei silti voi lähestyä tätä.
Miksi?
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:59"]
Henkilökohtaisesti en tee aloitetta koska en halua miestä. En kaipaa miestä mun elämään, haluan vaan nauttia mun työstä ja elämästä. Ilman mitään muuta N24
[/quote]
Niin tässä varmaan tarkoitetaan niitä muijia jotka kovasti haluaisivat mutta eivät silti tee mitään, ja sekin on miesten vika :)
[/quote]
Oi kyllä minä haluaisin. Miespuolinen ystäväni on tunnustanut tunteensa minua kohtaan. Olen kieltämättä ihastunut häneen. En vain halua päästää miehiä lähelleni, jotta he eivät voi loukata minua.
Ei ole rumia, on vain kranttuja. Kauneus on katsojan silmässä.. Itselleni merkkaa luonne ja henkilökemia enemmän kuin ulkokuori. Tikkurila-tytöt ei nappaa..
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:26"]
Siksi kun ei tarvitse, miehiä saa muutenkin. Sitä paitsi nynnymiehet jotka eivät uskalla lähestyä naisia ovat vahvasti turn off.
[/quote]
Halveksin syvästi tällaisia naisia.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:56"]
Mitä nauramista siinä on, jos nainen kokee, ettei mies ole häntä varten? Sehän on ihan neutraali asia.
[/quote]
Ei se ihan neutraali asia ole. Harva antaa pakit miehelle, jonka kokee olevan liian "hyvä" itselleen. Kyllä siinä yleensä käy niin, että pakit annetaan miehelle, joka ei ole riittävän hyvä naiselle. Jatkuvat pakit syövät loputkin siitä vähäisestä itsetunnosta, jota naisen hurmaamiseen tarvittaisiin.
[/quote]
Ei kaikkia naisia kiinnosta edes seurustelu, ihmeen ylimielistä olettaa syyn olevan aina miehen huonoudessa. Olen antanut kaikille miehille pakit viimeisenä parina vuotena.
[/quote]
Kukaan ei sanonut, että kyse olisi aina siitä tai tästä. Nyt oli kyse siitä, että ei se ihan neutraali asia ole lähestyä ihmistä ja tulla torjutuksi. Vaikka sinä antaisitkin pakit syystä X, niin ymmärrät kai, että moni muu antaa pakit syystä Y? Ja "kukaan" ei anna pakkeja siksi, että mies olisi liian rikas tai komea, mutta todella moni antaa pakit köyhälle ja/tai rumalle. Niin neitraalia tämä on tosielämässä.
[/quote]
No samaa kokee naiset saadessaan pakkeja ei-tarpeeksi-nättien kasvojen takia. Tai esim. pakit heti seksin jälkeen kun mies toteaa rinnat liian rumiksi. Sillon vasta itseluottamus laskee, kerron sulle.
Sellasta kuule se elämä vaan on! Aina voi hävitä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"]
Mun on ollut pakko rumahkona naisena.
Te miehet ette tosin meidän aloitteita halua. Pitäisi olla KAUNIS nainen.
[/quote]
Jokainen nainen, joka haluaa minua, on kaunis.
Koska naiset ovat kranttuja kelpuuttamaan miestä, niin naisten on järkevämpää itse tehdä aloite. Silloin voivat siis lähestyä juuri sitä miestä jonka haluaisivat itselleen.
Jättämällä aloitteen teon miehelle eivät todennäköisesti saa sitä unelmien prinssiä, jollaisesta jokainen nainen tuntuu haaveilevan.
Case closed.
nynnymiehet jotka eivät uskalla lähestyä naisia ovat vahvasti turn off.
[/quote]
Naiset jotka ajattelevat noin ovat puolestaan monelle miehelle aivan valtava turn off.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:23"]En ole ulkoisesti komea, mutta ihan mukiinmenevä kuitenkin. Kun olen itse lähestynyt naisia, kukaan ei ole oksentanut ja muutaman kauniin kanssa olen saanut sovittua treffitkin.
Se kuitenkin kyllästyttää, että aina se olen minä, joka lähestyy. Koskaan ei ole tullut nainen kysymään. Pahimmillaan nainen on (baarissa) ystäviensä ympäröimä ja joudun monen silmäparin arvioitavaksi.
Kun jauhatte tasa-arvosta, niin miksi ette ulota sitä tähän? Omituisimpia ovat tapaukset, joissa nainen on ihastunut mieheen, mutta ei silti voi lähestyä tätä.
Miksi?
[/quote]
Mä olen tehnyt usein aloitteita, mutta vain todella komeille miehille. Muut eivät kiinnosta, niin olisi älytöntä tehdä aloitettakaan.
Siksi kun ei tarvitse, miehiä saa muutenkin. Sitä paitsi nynnymiehet jotka eivät uskalla lähestyä naisia ovat vahvasti turn off.
[/quote]Mutta sittenhän et saa sitä haluamaasi miestä ja joudut sen naisia lähestyvän pelimiehen saaliiksi ja pian valitat yksinhuoltajana kuinka kaikki miehet on sikoja.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:45"]
Olen vanhanaikainen ja haluan miehen kiinnostuvan minusta. Haluan tuntea olevani erityinen. Typerää ehkä, mutta se vain on niin, minulle on tärkeää että mies kiinnostuu nimenomaan minusta :)
[/quote]
No miten on toiminut? Kuinka vanha olet ja miten on flaksi käynyt vanhanaikaisella mallilla?
Varmaan kympin naisten kohdalla tämmöinenkin toimii, mutta entäs muiden naisten kohdalla
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:16"]
en lähesty miehiä, koska en vain ulkonäön perusteella kiinnostu niistä.
[/quote]
Tämä. Voin kiinnostua vasta jos tunnen ihmisen ja olen esimerkiksi varma ettei miehellä ole jotain hölmöjä asenteita.
[/quote]
Tota... mites te sitten ylipäänsä tutustutte niihin miehiin?
[/quote]
kaveripohjalta, ilman mitään muita odotuksia
[/quote]Tämän takia varatulla naisilla ei kannata sallia miespuolisia kavereita.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:02"]
Koska naiset ovat kranttuja kelpuuttamaan miestä, niin naisten on järkevämpää itse tehdä aloite. Silloin voivat siis lähestyä juuri sitä miestä jonka haluaisivat itselleen.
Jättämällä aloitteen teon miehelle eivät todennäköisesti saa sitä unelmien prinssiä, jollaisesta jokainen nainen tuntuu haaveilevan.
Case closed.
[/quote]
Potkaisevat pallon omaan maaliin jättämällä kentän pelimiesten haltuun. Sitten taas itketään kuinka miehet on sikoja, kun juipin oikea karva paljastuu.
m41
m41 yks hyvä esimerkki vinkuvasta ja itkevästä miehestä :D te miehet teette sitä samaa tasan mitä naisetkin: juoksette parhaimmannäköisten ja sosiaalisimpien perässä.
tätä miehet ei halua tunnustaa!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:23"]En ole ulkoisesti komea, mutta ihan mukiinmenevä kuitenkin. Kun olen itse lähestynyt naisia, kukaan ei ole oksentanut ja muutaman kauniin kanssa olen saanut sovittua treffitkin.
Miksi?
[/quote]
Aloita vaikkapa tutustumalla vastakkaiseen sukupuoleen ihan kaveripohjalta. Huomaat että me naiset ollaan ihan ihmisiä ja yksilöitä.
Ei "meitä" tarvitse pelätä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:48"]
Mitä nauramista siinä on, jos nainen kokee, ettei mies ole häntä varten? Sehän on ihan neutraali asia.
[/quote]
Ei se ihan neutraali asia ole. Harva antaa pakit miehelle, jonka kokee olevan liian "hyvä" itselleen. Kyllä siinä yleensä käy niin, että pakit annetaan miehelle, joka ei ole riittävän hyvä naiselle. Jatkuvat pakit syövät loputkin siitä vähäisestä itsetunnosta, jota naisen hurmaamiseen tarvittaisiin.
[/quote]
Ei kaikkia naisia kiinnosta edes seurustelu, ihmeen ylimielistä olettaa syyn olevan aina miehen huonoudessa. Olen antanut kaikille miehille pakit viimeisenä parina vuotena.
[/quote]
Kukaan ei sanonut, että kyse olisi aina siitä tai tästä. Nyt oli kyse siitä, että ei se ihan neutraali asia ole lähestyä ihmistä ja tulla torjutuksi. Vaikka sinä antaisitkin pakit syystä X, niin ymmärrät kai, että moni muu antaa pakit syystä Y? Ja "kukaan" ei anna pakkeja siksi, että mies olisi liian rikas tai komea, mutta todella moni antaa pakit köyhälle ja/tai rumalle. Niin neitraalia tämä on tosielämässä.
[/quote]
No samaa kokee naiset saadessaan pakkeja ei-tarpeeksi-nättien kasvojen takia. Tai esim. pakit heti seksin jälkeen kun mies toteaa rinnat liian rumiksi. Sillon vasta itseluottamus laskee, kerron sulle.
[/quote]
Kummatkin saavat ja kärsivät tykönään. Tollaiset rinta/pili heitot kertovat enemmän sanojasta ihmisenä, kuin sanojen kohteesta. Pitää vain ohittaa.
m41
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:48"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kummatkin saavat ja kärsivät tykönään. Tollaiset rinta/pili heitot kertovat enemmän sanojasta ihmisenä, kuin sanojen kohteesta. Pitää vain ohittaa.
m41
[/quote]
Ei oikeastaan, jos on oikeasti joiltain osin riittämätön. Jos on esim. rumat rinnat niin suurin osa miehistä tulee hylkäämään vaikka muuten olisi miltei 10 nainen. Niin se vaan menee.
Tyypillinen itseriittoisen minäminäminäkeskeisen maailmankuvan 13/12:ssa tollon perätön vainminäminäminäharha:
Naiset eivät tee aloitteita minäminäminälle = naiset eivät siis koskaan tee aloitteita yhdellekään miehelle = FIKTIOTA.
Koska mies, joka tekee aloitteen ei ole välttämättä edes kiinnostunut kyseisestä naisesta, MUTTA mies joka ei tee aloitetta, on vielä vähemmän kiinnostunut.
Aina, kun olen tehnyt aloitteen, on mies ollut kiusaantunut eikä siitä seurannut mitään hyvää.
Olen käynyt baarissa vain viisi kertaa. Näistä kolmella kerralla nainen on tehnyt aloitteen. Yksi aloite johti uuteenkin tapaamiseen.