Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te naiset ette koskaan tee aloitteita?

Vierailija
03.07.2015 |

En ole ulkoisesti komea, mutta ihan mukiinmenevä kuitenkin. Kun olen itse lähestynyt naisia, kukaan ei ole oksentanut ja muutaman kauniin kanssa olen saanut sovittua treffitkin.

Se kuitenkin kyllästyttää, että aina se olen minä, joka lähestyy. Koskaan ei ole tullut nainen kysymään. Pahimmillaan nainen on (baarissa) ystäviensä ympäröimä ja joudun monen silmäparin arvioitavaksi.

Kun jauhatte tasa-arvosta, niin miksi ette ulota sitä tähän? Omituisimpia ovat tapaukset, joissa nainen on ihastunut mieheen, mutta ei silti voi lähestyä tätä.

Miksi?

Kommentit (177)

Vierailija
81/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"]

Mun on ollut pakko rumahkona naisena.

Te miehet ette tosin meidän aloitteita halua. Pitäisi olla KAUNIS nainen.

[/quote]

Naiselle taas pitää olla paitsi komea, myös pitkä ja lihaksikas mies, isolla kalulla varustettu, ylimmän johdon työssä oleva ja vähintään 100 000 euron vuositulot omaava jne.

Tuo viimeisenä mainittu onkin se miehessä se kaikkein tärkein ominaisuus, että naiset voivat kiinnostua.

[/quote]

Eli väität nyt sitten, että naisten yrittäessä miestä, he aivan ensiksi kysyvät miehen vuosituloista?

Vierailija
82/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:56"]

Mitä nauramista siinä on, jos nainen kokee, ettei mies ole häntä varten? Sehän on ihan neutraali asia. 

[/quote]

Ei se ihan neutraali asia ole. Harva antaa pakit miehelle, jonka kokee olevan liian "hyvä" itselleen. Kyllä siinä yleensä käy niin, että pakit annetaan miehelle, joka ei ole riittävän hyvä naiselle. Jatkuvat pakit syövät loputkin siitä vähäisestä itsetunnosta, jota naisen hurmaamiseen tarvittaisiin.

[/quote]

Ei kaikkia naisia kiinnosta edes seurustelu, ihmeen ylimielistä olettaa syyn olevan aina miehen huonoudessa. Olen antanut kaikille miehille pakit viimeisenä parina vuotena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nauramista siinä on, jos nainen kokee, ettei mies ole häntä varten? Sehän on ihan neutraali asia. 

[/quote]

Ei se ihan neutraali asia ole. Harva antaa pakit miehelle, jonka kokee olevan liian "hyvä" itselleen. Kyllä siinä yleensä käy niin, että pakit annetaan miehelle, joka ei ole riittävän hyvä naiselle. Jatkuvat pakit syövät loputkin siitä vähäisestä itsetunnosta, jota naisen hurmaamiseen tarvittaisiin.

[/quote]

Itse olen persoonana erittäin avoin, valmis tutustumaan ihmisiin. Teen itse siis myös aloitteita ja jos saan pakit, niin joko jatkan yrittämistä tai sitten vain luovutan ja nautin illasta. Ihmiset kiinnostuvat muutenkin enemmän, jos ei aina ole se haku päällä. Ja jos saat jatkuvasti pakkeja, niin olisiko aika miettiä, onko toimintatavoissasi jotain vialla? En usko, että kaikki naiset ovat hirveitä julmureita, niin kuin annat ymmärtää. Minä en ainakaan ole, ja kokeile vaikka vaihtaa baareja/klubeja.

Vierailija
84/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:16"]

en lähesty miehiä, koska en vain ulkonäön perusteella kiinnostu niistä.

[/quote]

Tämä. Voin kiinnostua vasta jos tunnen ihmisen ja olen esimerkiksi varma ettei miehellä ole jotain hölmöjä asenteita.

[/quote]

Tota... mites te sitten ylipäänsä tutustutte niihin miehiin?

[/quote]

kaveripohjalta, ilman mitään muita odotuksia

[/quote]

Eli onko niin että kaikki ne mieskaverit ovat lähestyneet sinua, sinä et lähesty miehiä hankkiaksesi kavereita, vai? :O

Vierailija
85/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"]

Mun on ollut pakko rumahkona naisena.

Te miehet ette tosin meidän aloitteita halua. Pitäisi olla KAUNIS nainen.

[/quote]

Sama vinkki kuin miehillekin aina annetaan: tee aloitteita niille rumille miehille, jos olet itsekin ruma.

[/quote]

Olin toi aiempi edelleen, joka kirjoitti että olen tehnyt aloitteita myös rumille ja työttömille miehille. Mut ei niille katsos RUMA nainen kelpaa, ymmärrätkö?

[/quote]

Ymmärrän, että tällä palstalla on helppo väittää mustaa valkoiseksi. Nyt mä lähden ajamaan Ferrarillani Playmate-vaimoni kanssa, enkä jaksa enää vastata sulle. Ymmärrätkö?

[/quote]

Itkettää ja naurattaa samanaikaisesti. Mä tiedän varmuudella vuosikausien kokemuksesta, että saatana yksikään teistä miehistä ei koskaan mua huolinut mun rumuuteni takia. Hyvä kun ei ole syljetty päälle. Miksi mä jaksaisin valehdella tästä?

Oon täysin arvoton teille.

[/quote]

No et taatusti ole. Moni on koko elämänsä yksin ja olisi iloinen kun olisi _edes joku_

Vierailija
86/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:33"]

[/quote]

[/quote]

Ei kaikkia naisia kiinnosta edes seurustelu, ihmeen ylimielistä olettaa syyn olevan aina miehen huonoudessa. Olen antanut kaikille miehille pakit viimeisenä parina vuotena.

[/quote]

Kukaan ei sanonut, että kyse olisi aina siitä tai tästä. Nyt oli kyse siitä, että ei se ihan neutraali asia ole lähestyä ihmistä ja tulla torjutuksi. Vaikka sinä antaisitkin pakit syystä X, niin ymmärrät kai, että moni muu antaa pakit syystä Y? Ja "kukaan" ei anna pakkeja siksi, että mies olisi liian rikas tai komea, mutta todella moni antaa pakit köyhälle ja/tai rumalle. Niin neitraalia tämä on tosielämässä.

Vierailija
87/177 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kahdelta numeron. Ja parikymmentä vuotta nuorempi halusi piparia.

Vierailija
88/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kukaan ei sanonut, että kyse olisi aina siitä tai tästä. Nyt oli kyse siitä, että ei se ihan neutraali asia ole lähestyä ihmistä ja tulla torjutuksi. Vaikka sinä antaisitkin pakit syystä X, niin ymmärrät kai, että moni muu antaa pakit syystä Y? Ja "kukaan" ei anna pakkeja siksi, että mies olisi liian rikas tai komea, mutta todella moni antaa pakit köyhälle ja/tai rumalle. Niin neitraalia tämä on tosielämässä.

[/quote]

No samaa kokee naiset saadessaan pakkeja ei-tarpeeksi-nättien kasvojen takia. Tai esim. pakit heti seksin jälkeen kun mies toteaa rinnat liian rumiksi. Sillon vasta itseluottamus laskee, kerron sulle.

Sellasta kuule se elämä vaan on! Aina voi hävitä.

[/quote]

Ei tässä sukupuolet nyt kuitenkaan ihan samalla viivalla ole. Aika posketonta väittää muuta. Naista ei kukaan pidä luuserina tai saamattomana, jos hän ei uskalla lähestyä miehiä. Miehistä ei voi sanoa samaa. Naisten onnistumisprosentti lähestymisissä on myös aivan jotain muuta kuin miehillä, jos tätä et myönnä, niin ei tässä keskustelussa ole mitään järkeä. Naisilla ujous on söpöä, miehillä se kertoo epävarmuudesta ja miehen huonoudesta.

Vierailija
89/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käyn baarissa. Katotaan taas miten käy. Mies on joko varattu, ei kiinnosta tai haluaa vain seksiä. Tulen kertomaan huomenna.

N

Vierailija
90/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:28"]

Ei tässä sukupuolet nyt kuitenkaan ihan samalla viivalla ole. Aika posketonta väittää muuta. Naista ei kukaan pidä luuserina tai saamattomana, jos hän ei uskalla lähestyä miehiä. Miehistä ei voi sanoa samaa. Naisten onnistumisprosentti lähestymisissä on myös aivan jotain muuta kuin miehillä, jos tätä et myönnä, niin ei tässä keskustelussa ole mitään järkeä. Naisilla ujous on söpöä, miehillä se kertoo epävarmuudesta ja miehen huonoudesta.

[/quote]

Kerropa toki miksi minä, ujo nainen, olen aina tullut jätetyksi tapailuissa? :) Olen kuulemma aina 'liian outo', 'liian hiljainen', 'liian vähän kavereita'. Samaten seurustelemattomuuttani on pidetty vääränä ja epäilyttävänä.
On täyttä paskaa väittää, että ujous olisi naiselle etu. Omasta kokemuksesta tiedän ettei se ole.

Vierailija
91/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:31"]

[/quote]

Kerropa toki miksi minä, ujo nainen, olen aina tullut jätetyksi tapailuissa? :) Olen kuulemma aina 'liian outo', 'liian hiljainen', 'liian vähän kavereita'. Samaten seurustelemattomuuttani on pidetty vääränä ja epäilyttävänä.
On täyttä paskaa väittää, että ujous olisi naiselle etu. Omasta kokemuksesta tiedän ettei se ole.

[/quote]

Niin ja siis mä olisin toki OK ja kelpaisin jollekin miehelle, mutta kun en ole edes nätti. Noissakin tapailuissa on aloitus tullut mun puolelta.

Vierailija
92/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:16"]

m41 yks hyvä esimerkki vinkuvasta ja itkevästä miehestä :D te miehet teette sitä samaa tasan mitä naisetkin: juoksette parhaimmannäköisten ja sosiaalisimpien perässä.

tätä miehet ei halua tunnustaa!

[/quote]

Mitähän minä nyt olen vinkunut/itkenyt? En tapaa juosta kenenkään/minkään perässä, varsinkaan baareissa. Pelikenttä on täten ollut avoin naisille varmaan yli 20 vuotta, jos on sattunut kiinnostamaan.

m41

Vierailija
93/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:31"]

[/quote]

[/quote]Koska sinä ujona naisena menet luultavasti niiden nahkatakkinakkioskijonomiesten kanssa treffeille. Ujona et tee aloitetta ja sitten sinulle aloitteen tekijät ovat niitä jännityksen, viinan, tupakan ja blettämisen elämäntyylin omaavia.

Vierailija
94/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty iskumielessä koskaan, mutta kaverimielessä kyllä. Baarissa siis en uskalla lähestyä kuin homoja ettei tule vääriä mielikuvia kellekään. Mua ei kiinnosta seurustelu ja vielä vähemmän satunnaisseksi joten pakit saisi myös iskijä ulkonäöstään riippumatta. Tosin kukaan ei juuri koskaan tule iskemään, ainakaan suoraan, ja jutella toki voin, mutta sitäkin varmaan joku pitää harhaanjohtamisena.

Vierailija
95/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:30"]

Tänään käyn baarissa. Katotaan taas miten käy. Mies on joko varattu, ei kiinnosta tai haluaa vain seksiä. Tulen kertomaan huomenna.

N

[/quote]

Vai että baarissa, huoh, niin sieltäkö meinasit hyvän miehen löytää? Löydät irtosuhteita korkeintaan..

Tee aloite kaupassa, salilla tai vaikka kadulla jos haluat vakavan suhteen.. ei kunnon miehillä ole aikaa istua baareissa

Vierailija
96/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:30"]

N

[/quote]

Vai että baarissa, huoh, niin sieltäkö meinasit hyvän miehen löytää? Löydät irtosuhteita korkeintaan..

Tee aloite kaupassa, salilla tai vaikka kadulla jos haluat vakavan suhteen.. ei kunnon miehillä ole aikaa istua baareissa

[/quote]

:) Sen päivän kun näkisi että nainen tekee aloitteen kaupassa, salilla tai vaikka kadulla.

Vierailija
97/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en tee aloitetta koska en halua miestä. En kaipaa miestä mun elämään, haluan vaan nauttia mun työstä ja elämästä. Ilman mitään muuta

N24

Vierailija
98/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Olen ujo ja punastun helposti. Pidän seksistä joten välillä on vain pakko.

Vierailija
99/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:59"]

Henkilökohtaisesti en tee aloitetta koska en halua miestä. En kaipaa miestä mun elämään, haluan vaan nauttia mun työstä ja elämästä. Ilman mitään muuta N24

[/quote]

Niin tässä varmaan tarkoitetaan niitä muijia jotka kovasti haluaisivat mutta eivät silti tee mitään, ja sekin on miesten vika :)

Vierailija
100/177 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä enää ikinä tee miehelle aloitetta kun ei niistä kuitenkaan tykätä :) Olen tehnyt useita kertoja aloitteen miehille eri elämäntilanteissa ja eri ikäisenä, mutta kertaakaan se ei ole ollut toivottua. Olen ihan nätti, mukava ja sosiaalinen mutta jotenkin se ottaa miehillä itsetunnon päälle niin enpä viitsi enää tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän