Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te naiset ette koskaan tee aloitteita?

Vierailija
03.07.2015 |

En ole ulkoisesti komea, mutta ihan mukiinmenevä kuitenkin. Kun olen itse lähestynyt naisia, kukaan ei ole oksentanut ja muutaman kauniin kanssa olen saanut sovittua treffitkin.

Se kuitenkin kyllästyttää, että aina se olen minä, joka lähestyy. Koskaan ei ole tullut nainen kysymään. Pahimmillaan nainen on (baarissa) ystäviensä ympäröimä ja joudun monen silmäparin arvioitavaksi.

Kun jauhatte tasa-arvosta, niin miksi ette ulota sitä tähän? Omituisimpia ovat tapaukset, joissa nainen on ihastunut mieheen, mutta ei silti voi lähestyä tätä.

Miksi?

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tekisin baarissa aloitteen? Sehän on sama kuin valikoisi tomaatteja roskiksesta silmät kiinni, suurin osa on mätiä ja ei voi tietää mitä käteen päätyy.

Eli annat sen mädän tomaatin tehdä aloitteen sensijaan, että valitsisit itse hyvän tomaatin. Onnea suhteeseen mädän tomaatin kanssa :)

Ihan kuin tomaatteja ei voisi arvioida ennen kun mitään niiden kanssa tekee. Ei osteta sikaa säkissä ja kenenkään ensimmäisen pyytäjän kanssa suhteeseen ryhdytä. Onnea passiivis-aggressiivisuutesi kanssa :)

Vierailija
162/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On koko ajan vientiä . Ei tarvi ku istahtaa tuoliin kun miehet alkaa kerääntyy ympärilleni

joo sehän on selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. T: ujo ja kiltti nainen

Vierailija
164/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä halunnut itselleni sellaista random miestä, jota en ensiksi tuntisi muutoinkin.

Ei siinä ole järkeä, että tekisin aloitteen jollekin vain siksi, että olimme sattumalta samassa paikassa ja hän ei ollut ruma ja vastenmielinen.

Ei se ole minulle riittävä kriteeri kiinnostua että joku on mies, elossa eikä ole ulkonäöltään kammottava.

Vierailija
165/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa tasa-arvoa vain silloin kun se hyödyttää häntä itseään. Miksi naisten ei kuule puhuvan siitä, kuinka epäoikeudenmukaista asevelvollisuus on kun se koskee vain miehiä?

Vierailija
166/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa tasa-arvoa vain silloin kun se hyödyttää häntä itseään. Miksi naisten ei kuule puhuvan siitä, kuinka epäoikeudenmukaista asevelvollisuus on kun se koskee vain miehiä?

Miehet ei taida tosiaan tajuta, miten pitkä matka naisilla on ollut edes tähän tasa-arvoon. Vielä 50 vuotta sitten nainen ei päässyt yksin edes ravintolaan, ja miehet hokee täällä miten etuoikeutettuja naiset on, kun niiden ei tarvitse mennä armeijaan.

Vierailija
167/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei taida tosiaan tajuta, miten pitkä matka naisilla on ollut edes tähän tasa-arvoon. Vielä 50 vuotta sitten nainen ei päässyt yksin edes ravintolaan, ja miehet hokee täällä miten etuoikeutettuja naiset on, kun niiden ei tarvitse mennä armeijaan.

No pääseekö nykyään? Niin.

Vierailija
168/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt. Miehet, joita olen lähestynyt, kertovat yleensä olevansa varattuja. Harmi.

Vierailija
169/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naarasta naarataan. Naaraalla tahtoo olla halua vain aineissa. Normitilanteessa naaras tahtoo olla nirpppppppanokka.

NIP-

Vierailija
170/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla. T: ujo ja kiltti nainen

Kannattaa kerran kokeilla ja loikata epämukavuusalueelle. Vaikka vaan kokemuksen vuoksi jos ei muuten. Ujous sinänsä on ihan o.k.

Vierailija
171/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tekisin baarissa aloitteen? Sehän on sama kuin valikoisi tomaatteja roskiksesta silmät kiinni, suurin osa on mätiä ja ei voi tietää mitä käteen päätyy.

Eli annat sen mädän tomaatin tehdä aloitteen sensijaan, että valitsisit itse hyvän tomaatin. Onnea suhteeseen mädän tomaatin kanssa :)

En ylipäätään hae tomaatteja roskiksesta eli baarista. Vaan oikeasta elämästä.

Vierailija
172/177 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä harmittaa minua. Se olisi naiselle paljon helpompaakin.

Vierailija
173/177 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma enkä halua joutua naurunalaiseksi. Jos minua ei eläessäni ole yksikään mies lähestynyt, niin vaikea uskoa, että yksikään mies olisi minusta yhtään sen kiinnostuneempi vaikka lähestyisin heitä. Antaa olla.

Vierailija
174/177 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä halunnut itselleni sellaista random miestä, jota en ensiksi tuntisi muutoinkin.

Ei siinä ole järkeä, että tekisin aloitteen jollekin vain siksi, että olimme sattumalta samassa paikassa ja hän ei ollut ruma ja vastenmielinen.

Ei se ole minulle riittävä kriteeri kiinnostua että joku on mies, elossa eikä ole ulkonäöltään kammottava.

Eikö tutuille miehille voi tehdä aloitetta? Haluatko kumminkin aloitteen tekevän random miehen, joka oli sattumalta samassa paikassa?

Vierailija
175/177 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt monet kerrat.

Vierailija
176/177 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? sniff T:kilttis

Vierailija
177/177 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailette varmaan lähinnä superpalstikselle ettekä yleisesti miehille. Kannattaa valita kaupasta oikea levy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän