Kaikki sanoo, että sinkkuna elämä on helpompaa ja parempaa. Miksei kaikki sitten ole sinkkuja?
Kommentit (23)
No joillakin kilkattaa se biologinen kello ja on pakko saada lapsia.
Mä olen sinkku.
Olin tätä ennen avioliitossa 18 vuotta, kunnes mies halusi vaihtaa mut toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä asuminen on yleensä halvempaa.
Sulta ei kysytty
Ihmiset tykkäävät valehdella itselleen
Ihmiset on erilaisia. Tuliko jollekin yllätyksenä. Ei ei.. Niin tyhmää voi olla.
Olin sinkku ja elämä oli jäätävää paskaa. Sitten menin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Eli miten elämä muuttui?
Kai se on parempaa verrattuna huonoon suhteeseen. Mutta hyvään suhteeseen verrattuna ei ole parempaa
Eivätkös kaikki pariutuneet ole ensin olleet sinkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miten elämä muuttui?
Aloin elämään ja tekemään asioita. Yhdessä puolison kanssa. Ei sitä yksin aikoinaan mihinkään lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miten elämä muuttui?
Kaljapullo vaihtui tuttipulloon
Minä olen. Asuin 30 vuotta miehen ja/tai lasten kanssa. Sen jälkeen vain etäsuhteita. Nyt yksin kymmenen vuotta.
En ole koskaan seurustellut. En ole yksinäinen sinkkuna ja nautin siitä että saan olla sinkkuna koska olen introvertti.
Pystyn elämään ilman seksiä ja oma käsi korvaa aidon naisen tarpeeksi hyvin ja käyn töissä mistä saan rahaa sekä osaan myös kotityöt.
Mihin minä edes naista tarvitsen?
M34
Jos on hyvä parisuhde, snkkuna ei ole helpompaa tai parempaa. Mutta hyvää parisuhdetta on vaikea löytää.
Kaikilla ei ole varaa siihen. Monet myös haluaa kasvattaa lapset yhdessä ja vasta sitten erota.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, kymmenen vuotta sinkkuna oli enemmän kuin tarpeeksi! Tapasin puolisoni, enkä vaihtaisi entiseen elämääni enää mistään hinnasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miten elämä muuttui?
Sivusta: sai kodinhoitajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miten elämä muuttui?
Kaljapullo vaihtui tuttipulloon
:D
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan seurustellut. En ole yksinäinen sinkkuna ja nautin siitä että saan olla sinkkuna koska olen introvertti.
Pystyn elämään ilman seksiä ja oma käsi korvaa aidon naisen tarpeeksi hyvin ja käyn töissä mistä saan rahaa sekä osaan myös kotityöt.
Mihin minä edes naista tarvitsen?
M34
Mihin ihminen tarvitsee koiraa tai kissaakaan? ja silti niistä saattaa tulla tosi rakkaita itselleen. Joskus löytää ihmisen jonka kanssa on mukavaa olla ja tehdä asioita.
Yhdessä asuminen on yleensä halvempaa.