Muita jotka ei halua että lapsi aloittaa ratsastamaan?
Ei ole rahasta kiinni, vaan mielestäni liian vaarallista!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
tuo on ihan totta, mutta kyllä varmasti ratsastuksessa voi käydä pahemmin kuin jossain jumpassa, jalkapallossa tms. Lapsi nyt 5v 4kk ja itse haluaa ratsastamaan. Miehen vanhemmat vielä lietsovat tätä ja innostavat harrastukseen. Tallit on siellä heidän kotinurkillaan. Mies ei sano juuta eikä jaata asiaan. Kehittävämpiä ja turvallisempiä harrastuksia mielestäni löytyy.
"Kehittävämpiä ja turvallisempia harrastuksia mielestäni löytyy" Varmasti löytyy, olen samaa mieltä. Mutta entä se mistä lapsi nauttii ja on onnellinen? Minusta se on kylläkin paljon tärkeämpää!
Vierailija kirjoitti:
tietysti jos johonkin kuvataiteeseen tai musiikkiin vertaa harrastuksena, niin sitten on riskialttiimpaa, mutta urheilussa on lajissa kuin lajissa ne omat riskinsä. Ratsastuksessa käytetään suojavarusteita ja aloitetaan kuitenkin ponin selässä, jolloin ei pudota korkealta.
( Tuo on vale itse olen ratsastanut iha hevosella enkä millään ponilla ... ei mun oo ainakaan oo tarvinnu mennä ponil ja ps.olen vasta alotanut ratsastuksen ... .........)
Vanha kouluvuosien opettajani kuoli loukattuaan päänsä hevosen selästä pudotessaan ja kahden tuttavan lapsilta on käsivarsi murtunut samasta syystä, hoten ymmärrän ap:tä.
Toisaalta on siitä harrastuksesta hyötyäkin. Elämässä on riskejä.