Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivuliain/kamalin sinulle tehty toimenpide lääkärissä/sairaalassa?

Vierailija
01.07.2015 |

Synnytystä ei tällä kertaa lasketa kyselyyn mukaan.

Itse sanoisin, että kurkkupaiseen puhkaiseminen/leikkaus puudutuksella on yksi syy "valkotakkipelkooni". Puudutusta varten laitettiin ensi jotain suihketta ja sitten tökittiin piikillä ympäri kurkkua. En muista milloin puudutus olisi sattunut niin paljon. Yksi hoitaja piti päätä paikoillaan ja toinen käsiä. Koko ajan yökkäilin verta ja mätää siihen "yrjökuppiin" sekä lääkärin ja hoitajien takeille/vaatteille. Muistan sen äänen ikuisesti kun saksilla leikattiin kurkkuni pintaa (sama kuin broileria tms. leikkaisi keittösaksilla). Vasta jälkeen päin sain rauhoittavaa ja kipupiikin.

Tämähän tehtiin minulle siis kahdesti (muutama päivä oli välissä) ja kun paise tuli kolmannen kerran, niin se olikin lähtö sairaalaan ja nielurisojen poistoon.

Kommentit (188)

Vierailija
121/188 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäydinnestenäyte on ollut helppo juttu, luojan kiitos, koska sitä joudutaan ottamaan toistuvasti. Sen sijaan kyynelkanavan putkitus oli ihan järkyttävä kokemus. Aluetta ei saatu puudutettua kunnolla. Että se sattui. Magneettikuvaus on myös mulle painajainen, rauhoittavien avulla ainoa vaihtoehto. 

Vierailija
122/188 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielupaiseen puhkaisu. Hammaslääkäri käynnit..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/188 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaskiven poisto. Tekijä oli todella tympeä, se vaikutti varmasti asiaan.

Vierailija
124/188 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneltieleikkaus.. Ai stna.

Vierailija
125/188 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukan laittaminen, tai yritys laittaa se, on ollut kivuliain.

Tuttu helläkätinen gynekologi oli laittajana, mutta jo se puhdistus tuntui kamalalta ja sattui. Kun hän yritti avata kohdunsuuta sattui järkyttävästi ja päästin huudon, jollaista en tiennyt, että musta edes lähtee, se tuli jostain vaistoista syvältä. Lääkärikin säikähti ja nosti kätensä ilmaan ja sanoi "katso, en koske sinua". Olin pyörtyä kun nousin hoitopöydältä, hiki valui noroina kasvoista ja sain hajusuolaa. Laitettiin sitten humautuksessa. En ole synnyttänyt ja ilmeisesti kohdunsuu on tavallista herkempi, myös seksissä voi sattua.

Vierailija
126/188 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

humautus ON nukutus ilman intubointia.

Vierailija
127/188 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomia

Vierailija
128/188 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytystapa arvionti, kun käsi työnnettiin emättimeen ja sitten kun nyrkissä olevaa kättä pyöriteltiin sisällä.

Pois vetäminen nyrkissä tuntui kamalalta.

Koko homma tuli vielä ihan yllättäen.

Vierailija
129/188 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ällö ja kivulias oli myös ehkäisykapselin laitto, kun alkoivat viiltää kättä auki ja puudutus ei ollut vielä vaikuttanut. Se sörkkiminen, kun ihon alle tungetaan tulitikun kokoiset kapistukset oli myös ihan kamalaa. Oksetti ja pyörrytti ja vaikka mitä. Tämän olen vielä kokenut kahdesti, sama juttu puudutuksen kanssa molempina kertoina,hyiiii!

Kondomi

Vierailija
130/188 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 selkäydinnäytettä viikossa. Olin vielä niin kipeä, ettei olisi millään pysynyt paikoillaan. Kidutukselta se tuntui.

Vierailija
131/188 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkteeraus. Se rusahduksen ääni ja kipu on syöpynyt ikuisiksi ajoiksi mieleen. Sitten ne halvatun sukkapuikot sieraimissa piti istua vartti vielä odotushuoneessa odottamassa, että puudutus alkaa vaikuttaa. Sen jälkeen letku sisään ja joudut itse pitämään sitä astiaa, johon se kaikki smegma valuu rööreistä ja samalla vedet silmistä.

Vierailija
132/188 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenklinikan entinen hematologi ihmetteli kerran tv:ssä, kuinka aikuisilta ei vieläkään oteta luuydinnäytettä nukutuksessa. Lapsiltahan otetaan ellei veriarvot ole vaarallisen alhaalla. Kaverini sairasti leukemiaa myös ja sanoi sen olevan helvetillinen toimenpide.

Tämän kyllä allekirjoitan. Viime vuonna sain lastenannoksen jotakin rauhoittavaa ennen kristapunktiota ja sitten tumpelo lekuri raapi neulalla luuta parikymmentä minuuttia ennen kuin parin neulanvaihdon jälkeen sai sen vihdoin luun läpi. H..vetti että sattui!

Seuraavan kerran tuota ei kyllä tehdä ilman humautusta tajuttomaksi.

Vierailija
133/188 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitalaen poltto. Eli kuorsaan ja kitalakeen poltettiin neljä haavaa, jotka arpeutuessaan tekee kitalaesat vähempi liikkuvan. Kuorsauksen olis pitäny tvähentyä.

Puudutus auttoi, niin että kipua ei tuntunut. Mutta oman palavan lihan haju nenässä oli ällöttävä.

Vierailija
134/188 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäänyt teini ikäisestä kauhee lääkärikammo. Terkkarilla kövin ihan perus 8 luokan tarkastuksessa missä oli myös lääkäri. Yhtäkkii pyydettiin ottamaan housut pois ja makaamaan pöydällä semmosessa sammakko asennossa. Lääkäri siinä sit katteli ensin ulkosynnyttimet ja en tiiä miks mut laitto sen ankannokan sisään ja se muuten sattu. Katteli siinä hetken lampun avulla ja lopuks otti ankannokan pois mut tunki sormet sisään. Tässä kohtaa aloin tärisemään ja terkkari tuli pitää musta kiinni että lääkäri sai pillun tutkittua loppuun. Sit sanottiin et tehään lähete nuorisogynelle.

Tästä se helvetti sit vasta alko. Siellä sanottiin et mulla on mahollisesti joku kasvain ja että piti tutkia lisää. Tungettiin taas se ankannokka sisään ja voin kertoa että tuntus ihan mukavasti. Siitä se sit näki et oli jotai hassusti ja sanos et pakko ottaa koepala. Ja sitä ennenhän täytyy puuduttaa. Se oli niin järkyttävää et hoitajan oli pakko pitää musta kiinni. Itkin huutoitkuu koko ajan.

No kasvainhan siellä oli joka piti poistaa. Olin yhteensä 4 päivää sairaalassa jonka aikana vaik kui moni lääkäri tuli tutkii ja ronkkimaan. Tää poisto tehtiin puudutuksessa (sattu taas niin paljon et monta hoitajaa pitämäs kiinni) laser leikkauksen tyyppisesti. Oli myös tosi kiva ku se laser juttu tungettiin tonne vaginaan sisälle. 

Olin siis 14v😫

Vierailija
135/188 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielurisaleikkaus, vaikka olin ekan yön sairaalassa ja hoito oli niin hyvää kirurgisessa sairaalassa, että ilmoitin jääväni toiseksikin yöksi, hoitajat puolsivat mutta lääkäri kielsi. 😂

Sitten pieleen menneestä hampaan poistosta toipuminen oli kivuliaampaa kuin nielurisaleikkauksesta toipuminen se oli silkkaa kidutusta ja sain trauman.

Vierailija
136/188 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans 8lk terkkarilla tutkittiin alapää iha kunnol ku menkat oli nii kipeet😬

Mulla oli just menkat sillon ja ku se terkkari (oli viel mies😫) katto ja näki verta ni sano et ilmeisesti on menkat alkanu. Olin vaa sillee et joo. Ensin kokeili hanskoil ulkosynnyttimet ja hiero klitorista. Sit Se oli sillee et pysy iha rentona ja yhtäkkii laitto sormii sisään. Ku se otti sormet ulos niis oli tietty verta mikä oli sika noloo. Sit katottiin viel sil ankannokalla ja se sattu nii paljon ku pillu veny😭lopuks haluttii nähä viel immenkalvo ni piti mennä sillee vatsa pöytää kohti polvilleen siihen pöydälle. Se oli niin noloo ettei mitää rajaa. Ku se sitä immenkalvoo sörkki ni sattu muuten ja paljonl. Mul sanottii et pitää varata aika immenkalvon puhkasuun ku se oli nii kiree. Sain kuulla et se sattuu nii paljo ettei sitä voida tehä terkkarilla. Olin ihan shokissa sen koko ajan ja koko loppu illan pilluun sattu. Illal sain viel paniikkikohtauksen. Mul on ens viikol tulos se puhkasu ni saa antaa vinkkei miten selvitä😭🙏🏻ja miten se ees tehään??

Vierailija
137/188 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormenpäähän ommeltujen tikkien poisto. Tikkien laiton vielä silti kun puudutuksen vaan kärsi, mutta tuo poisto oli ihan kaameaa.  En tajua, miksei siihen saa puudutusta. 

Vierailija
138/188 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukan laitto. Olin 20v, en synnyttänyt ja asetus kesti älyttömän kauan. Taaksepäin kallistunut kohtu saattoi vaikuttaa asiaan. Huusin kivusta. Menin laiton jälkeen oksentamaan vessaan. Kotiin mennessä pyörryin. Onneksi oli poikaystävä mukana niin etten loukannut itseäni. Poistoa pelkäsin myöhemmin suunnattomasti mutta yllätykseksi se ei tuntunutkaan miltään.

Vierailija
139/188 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkovarpaan kynsi reiviittiin pieninä suikaleina pois

Vierailija
140/188 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bartholin rauhaisen tyhjennys. Puudutus ei toimi mätään.