Helsingin pörssin osakkeet laskevat nyt rumasti: Tässä syy
Kannattais varmaan viimeistään nyt myydä kaikki pos
https://www.talouselama.fi/uutiset/a/cd95a193-5904-4779-89fb-5ff77aeee7…
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Kuopassa kannattaa ostaa, ei myydä.
Kannattaa pysähtyä ennenkun putoaa rotkosta alas.
Tää on vasta alkua.
Eihän ne osakkeet mitenkään rumasti laske. Laskeutuminen on pelkkä kielikuva sille että niiden arvo pienenee. Ei siinä mitään tyylipisteitä jaella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on vasta alkua.
Blaa blaa tota samaa on kuule hoettu jo 10 vuotta ja on noustu vaan jokaisen laskun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mun osakesalkku tänävuonna +68% 👍
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on vasta alkua.
Blaa blaa tota samaa on kuule hoettu jo 10 vuotta ja on noustu vaan jokaisen laskun jälkeen.
Kuitenkin möit kaiken pohjilla koronadipissä.
Pudotus lähes korjasi jo itse itsensä.
Miksi joku sijoittaa vain Helsingin pörssin osakkeisiin?
Melkoista touhua, kun osakkeet voivat nousta kuukaudessa 50 % ja kaikki on normaalisti, ei mitään uutisoitavaa. Sitten vetäytyvät 1 %, niin alkaa paniikin lietsonta.
Toisaalta monet tuulipuvut kuvittelevat oikeasti, että he ovat kokeneet pörssiromahduksen, kun kerran on salkku pudonnut 5 %.
Vierailija kirjoitti:
Maksaahan esim. nordea erittäin hyvää osinkoa. Mutta totta, muualla saa paremmat tuotot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun osakesalkku tänävuonna +68% 👍
Ei ole
Kyllä on! Pitää ostaa niitä pieniä yhtiöitä mitkä pomppaa taivaisiin. Herantin Pharma, withsecure, ssh, tekova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaahan esim. nordea erittäin hyvää osinkoa. Mutta totta, muualla saa paremmat tuotot.Minulla on Nordean MSCI-indeksiin sidottua rahastoa. Minusta siinä on kohtuullinen maantieteellinen ja alakohtainen hajautus, vaikka onkin jenkkipainotteinen. Rahastoissa on tietysti kulunsa, mutta tuossa on aika maltilliinen 0,4%. Olisi ollut melkoinen savotta ostaa niitä lähes 2000 firman osaketta yksitellen.
Sitten vasta rytiseekin jos ja kun Kiina alkaa miehittämään Taiwania ja jenkit puuttuvat peliin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi osallistua olympialaisiin jos piirinmestaruuskisoissa samat palkinnot?
Mun 20 vuotta keräämäni salkku oli eilen arvokkaampi kuin koskaan ennen. Tänään pikkuriikkisen tuli alas tuosta huippuarvosta, mutta ei haittaa. Ostin 100 kpl Qt:ta tänään kun syöksyi, päivän päätteeksi ostokseni on 93 euroa plussalla.
Olisi kannattanut viimeistään eilen myydä kaikki pois. Toinen ongelma on se että pitäisi sitten tietää koska ostaa osakkeet takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mun 20 vuotta keräämäni salkku oli eilen arvokkaampi kuin koskaan ennen. Tänään pikkuriikkisen tuli alas tuosta huippuarvosta, mutta ei haittaa. Ostin 100 kpl Qt:ta tänään kun syöksyi, päivän päätteeksi ostokseni on 93 euroa plussalla.
Mulla tulee QTstä niin Nokia-fibat. Ei löydy luottoa varsinkaan yhtiön johtoon.
Välillä laskee ja välillä nousee.
Vähän myin kun kurssit olivat ylhäällä ja USAsta kuului huolipuhetta kurssien laskemisesta. Ostan sitten taas lisää kun kurssit ovat tarpeeksi alhaalla. Nyt en tee mitään, vaan otan rauhallisesti. Voi olla että laskevat tai sitten ei. Turha näistä on stressata.