Rintojen koskettelusta ahdistunut olo
Rintojen hyväily ei tuo minulle mielihyvää, vaan päinvastoin siitä tulee melko nopeasti ahdistunut ja itkuinen olo. Varsinkin nännien koskettelu tekee tuon. Onko muilla samanlaista ja mistä tuo voisi johtua? En ole kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä tai muutakaan traumaattista elämäni aikana.
Kommentit (26)
Mulla johtuu transsukupuolisuudesta. Vihaan niitä löllyköitä ja haluan eroon.
Minullakin sama juttu. Imetys ei kuitenkaan ahdistanut, mutta kaikenlainen seksuaalinen koskettelu ahdistaa, samoin kuin lääkärissä tehtävät tutkimukset.
Siis mulla on toi ihan sama! Oon ajatellu että oon ihan ainoa! Mistäköhän tosiaan voi johtua? Olo on aivan hirveä, todella painostavan ahdistunut. Jotakin hormonaalista siinä on pakko olla. Mulla ei tuu tota ihan joka kerta.
Minäkin olen kosketukselle yliherkkä, ihan kaikelle kosketukselle, jos en ole siihen valmistautunut. Jostakin syystä kaikkein inhottavinta on tuntea hipaisu ja kosketus takapuolessa. Se on niin inhottavaa, että tekisi mieli huiskia kädella tai läppistä koskijaa, tunne saa myös aikaan itkuisen olon.
Minusta siinä ei ole kyse kuin herkästä tuntoaistista tai jostakin pienestä aistiyliherkyydestä. Koen olon sietämättömäski silloinkin, kun puseron alla on hius tai puseron hiha on rullalla toisen paidan alla. En vain kestä! mitään ylimääräistä hipellystä. Pystyn rentoutumaan silitykseen ja hyväilyyn kyllä, kun se tehdään rauhassa ja vaikka aloittamalla selkähieronnalla.
Olen ollut tällainen aina. Sivumennen sanoen, kaksi lastani ovat autismipiirteisiä erityislapsia, heilläkin on aistiherkkyyksiä. Ehkä se on ihan geneettinen juttu. N40+
6 lisää vielä, että on ihan se ja sama onko se takamuksen koskija oma pikkulapsi, joka tulee halamaan/ oma mies/ tahaton ohikulkija. Se läpsäisemisen halu kohdistuu ihan kaikkiin, jotka koskevat. On ollut vaikeata pitää reaktiota kurissa :D
Mulla vähän vaihtelee ja riippuu fiiliksestä. Joskus seksin aikana rintojen koskettelu tuntuu tosi hyvältä, toisinaan taas se tuntuu jotenkin liikaa, väärällä lailla, ei yhtään hyvältä. Nyt raskauden aikana on enemmän niitä kertoja, kun ei tunnu hyvältä. Yleensä vaan sitten ohjaan miehen käsiä muualle tai kerron ystävällisesti, etten tykkää tänään.
Minä en tykkää rintojen koskettelusta silloin kun ei ole yhtään seksuaalinen fiilis. Jos olen esimerkiksi tosi väsynyt tai huonolla tuulella, rintojen koskettelu tuntuu jopa pahalta. Varsinkin nännien! Tässähän ei nyt varsinaisesti ole mitään järkeä, koska miksi juuri rintojen koskeminen tuntuu pahalta? Kyllä minua saa silloin esim. pepusta sivellä, se ei tunnu samanlaiselta ollenkaan. Virittyneessäkin tilassa tykkään enemmän siitä että rinnasta otetaan kiinni koko kouralla, ei siis niin että hivellään nännejä. Minusta nännihiplailu on aina tosi ällöttävää...
Johtuu hormonista jota alkaa erittymään rintojen hyväilystä johtuen. :) Minä taas itken orgasmin jälkeen. Siinäkin hormonit syynä.
Mulla alko aina maidon heruessa (kun lapsi ei ollut rinnalla) sama ahdistus ja sen jälkeen heti alko maito valumaan ja edelleen jos mies koskee rintojani ni alkaa ahdistamaan.enkä vihaa rintojani tai ole trans sukupuolinen..
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:42"]
Mulla johtuu transsukupuolisuudesta. Vihaan niitä löllyköitä ja haluan eroon.
[/quote]
Mä taas oon transsukupuolinen myös, mut nännien on ok. Rinnat on kyllä ikävät, mut nännien hyväily tosiaan on ihan jees.
Onpas transsukupuolisuus nyt muotia :O
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:06"]
Onpas transsukupuolisuus nyt muotia :O
[/quote]
Ei se mitään muotia ole, vaan siitä puhutaan enemmän.
Hyvä että löysin tämän vanhan keskustelun. Mieheni suuttui eilen kun en kestänyt rintojen ja nännien koskettelua. Välillä olen siitä todella nauttinut mutta muutamaan viikkoon en. En tiedä miksi nyt taas alkoi ahdistaa. Voisi varmaan koittaa ohjata ensin koskemaan Vaatteen läpi, sitten kokonaisvaltaisesti ja vasta sitten käsitellä nännejä. Voisi toimia mulle.👍
Mulle taas aivan toisin. Halaan tissejäni myös nukkuessa :)
En kuitenkaan tykkää jos joku muu koskee niihin.
Nostan vanhaa keskustelua, koska oon aina ajatellut olevani ainut joka saa ahdistuneen ja itkuisen olon nännien koskettelusta. Seksin aikana se on yleensä ok, mutta muuten ihan kammottava tunne tulee. Nyt raskauden aikana on korostunut, koska nännit ovat tavallista useammin pystyssä!
Ja tosiaan olen nainen, mulla on kauniit rinnat, en ole kokenut hyväksikäyttöä, eikä ole syöpää, joten trollit älkööt vaivautuko :) Onko tälle olemassa jotain oikeaa tieteellistä selitystä?
Imetykseen liittyvä ahdistus on nimeltään D-mer (googlella lisätietoa), ja liittyy hormonitasojen vaihteluun, erityisesti dopamiinin. Voisiko sama olla kyseessä tässä?
Tosi kiinnostavaa lukea että muutkin ovat kokeneet samaa! Olen myös seulonut menneisyyttäni läpi, pohtien että mistä tunne voisi johtua (enkä ole mitään erityistä syytä keksinyt). Itsellä se on jotenkin "lohkeava" tunne, ja tuntuu kumpuavan jostakin todella syvältä, ehkä syvältä perimästäkin. Mahdollisesti voi myös liittyä laajempaan rinnallisten kehojen imetys-seksualisointi-kulttuuriset tekijät -kokonaisuuteen.
ps. Toivon että te jotka masektomiaa toivotte, pääsette kaipaamaanne operaatioon :)
Mulla on ihan sama juttu. Mistäköhän tää johtuu?