Kaupoista kadonneet karkit/jäätelöt
Eli mitä herkkua olet jäänyt kaipaamaan jonka valmistus on lopetettu?
Itse kaipaan kalak valkosuklaata!! Miksi sitä ei enää tehdä :'(
Kommentit (298)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:31"]Pienet pehmeät versiot turkinpippureista! Voi nam! Semmosia mustia pallukoita olivat!
[/quote]
Tällaisia söin juuri pari pv sitten. Mustia palleroita ja turkinpippureita. Mieheni oli ko.pussin jostain ostanut.
Super-jäätelöt olivat tosiaan mahtavia. Makuina laku, toffee, suklaa ja appelsiini. Joke-mehujäätkin olivat hyviä, kun olin lapsi.
Fazer pistaasipähkinä suklaa :(
Valion vanilla-sarjan vaniljakastike on kuulemma samaa tavaraa kuin fanny-vanukas! Jugurteista kaipaan korvapuustijugurttia, olikohan ollut Valion. Samaa sarjaa olu myös mustikkapiirakka, mutta se ei ollut niin hyvää.
Karvinen-karkkipussi! Semmonen vihreesävynen pussi, parhain siinä sekotuksessa oli semmonen valkonen pieni laatta joka oli paperiin kääritty. Vähän samantyyppinen siis kuin Lauantaipussi.
Muistan kans sen pelle-jätskin jossa oli purkka-nenä :)
Se faarao-karkkipussi oli makoisa. Ihana koostumus. Kiinteitä päältä ja sisus pehmeää.. ja sellaisessa keltaisessa pussissa olleet värikkäät hedelmärakeet joiden sininen karkki aina värjäsi kielen. 10 vuotta sitten oli myynnissä.
Fazerin suklaanapit, sitten oli semmosia turkinpippurin tapaisia pötköjä jonka sisällä salmiakkijauhoa! Aku-Ankka karkkirasiat, Roger Rabbit mehujäätelö!! Oi sitä kun sais!
Ankkalinna karkkipussi! Sitten Ärrällä oli ihan äärettömän hyvä jäätelö nimeltä Gilda... Ja turkinpippuripötköt sekä Fazerin suklaanapit kyllä maistuisi!
Oliko Roger Rabbit -mehujäässä jokin hillo/marmeladi/hyytelö siinä keskellä? Myös Rio Cola oli hyvä mehujää! Se sun icen cool oli jossain vaiheessa mun lemppari! Cool bitsejä söin kun olin vesirokossa (17 v), äiti toi niitä mulle lähikaupasta. :) Muumilimu ei maistu musta enää niin hyvältä kuin lapsena, muutenkin limut ei mun mielestä maistu yhtä hyviltä muovipulloissa, kuin silloin lasipulloissa. Cokistakin ostan kallilla lasipullossa, on se vaan parempaa.
Tietenkin Black Pete-pötkylä, se oli ihanaa!!!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:27"]Mä muistan semmoiset Muumi jäätelöt. Muumipeikon muotoisia tikkujäätelöitä, kauttaaltaan vaaleanpunaisen "kuoren" peitossa. Ei tainnut kuitenkaan suklaata olla.. Oli ihan tajuttoman hyvää!! Olin varmaan joku 5.v kun viimeksi semmoista söin, voikun niitä vielä tehtäisiin!
N-92
[/quote]
oii että!! En muistanut yhtään tommosia mutta nyt kun luin tän niin pystyn maistamaan tän maun suussani ♡
Fazerin se karkkipussi, jossa karkit olivat palapelin paloja!
Ne lakritsinmakuiset turkinpippurit siinä keltaisessa pussissa oli niin hyviä.
Vadelma-Jättis! Ehdoton lempparijäätelö, en ole enää muutamaan vuoteen mistään löytänyt...
Ruskeita turkinpippureita<3 Voisin maksaa vaikka kympin pussista! Onhan niitä niissä sekoituksissakin muutama, mutta ei se ole sama asia.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:30"]Bravo - banaanin makuinen suklaajäätelö
se sitruunalla maustettu light cokis
Sorminsyötävät jäätelöt, joissa oli joku kuorrute, etteivät sulaneet sormiin, olivat pussissa, muistaako joku?
Polkka-jäätelö
Spice girls-tikkari xD, oli tosi hyviä, muistaakseni persikan makuisia
[/quote]
Bravon banaanisuklaa on nykyään Ingmanin banaaninmakuinen suklaajäätelö. Bongasin tänä keväänä pakastealtaasta ja meinasin haljeta onnesta. :)
Snacks(?)
Ne suolaiset "pyöremyrskyn" muotoiset suklaalla kuorrutetut, keltaisessa pussissa, joista oli aikoinaan niitä "vaarallisen hyvä leffasnacks, et voi tyytyä yhteen" tms mainoksia.
Marabou Mix punaiset pussit (daim), vastahan ne tulivat ja nyt löytyy vain keltaisia pusseja kaupasta. ;___;
Superpuikko jäätelö