Joko olette kaikki menneet töihin?
Kommentit (13)
Menin ja pian soitettiin poliisit, kumma juttu.
En aio koskaan enää mennäkään.
Työnteko on niin monesta asiasta kiinni. Jos olisin viimeisen päälle korkeakoulutettu ja työkokemusta omaava niin en lähtisi mihinkään duunari hommiin ikinä. Vaikka menisin Kelan rahoille. Vuorotyö olisi ainakin painajainen. Korkeasti koulutetutkin kokevat työttömyyttä, koska Suomi on niin surkean pieni ja pohjoinen maa. Ei ihme, että kouluttamattomat kansanedustajat yrittävät pitää kynsin hampain paikastaan kiinni. Kouluttamattomia ei saisi enää hyväksyä kansanedustajiksi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Työnteko on niin monesta asiasta kiinni. Jos olisin viimeisen päälle korkeakoulutettu ja työkokemusta omaava niin en lähtisi mihinkään duunari hommiin ikinä. Vaikka menisin Kelan rahoille. Vuorotyö olisi ainakin painajainen. Korkeasti koulutetutkin kokevat työttömyyttä, koska Suomi on niin surkean pieni ja pohjoinen maa. Ei ihme, että kouluttamattomat kansanedustajat yrittävät pitää kynsin hampain paikastaan kiinni. Kouluttamattomia ei saisi enää hyväksyä kansanedustajiksi ollenkaan.
Ei korkeakoulutetusta ole mihinkään, kun aletaan käsillä työtä tekemään. Aivan turhia pällistelijöitä, joista on lähinnä haittaa työmailla.
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina?
Tulevaisuudessa myös lauantai on työpäivä. Kommunistien 4 päivän työviikko tai perustulo ei todellakaan toteudu.
Mä en hae töitä. Työnantajaehdokkaat soittaa, että olis töitä tyrkyllä. Nyt kesän on töitä niin paljon, ettei pahemmin ehdi vapaata viettää.
Olen tälläkin hetkellä töissä, kahvitauvolla. Pääsen aamulla seitsemältä. Tällä viikolla 6 kpl 12h yövuoroa, tiistai oli ainoa vapaapäivä. Seuraavat kaksi viikkoa on vastaavasti varsin kevyitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en hae töitä. Työnantajaehdokkaat soittaa, että olis töitä tyrkyllä. Nyt kesän on töitä niin paljon, ettei pahemmin ehdi vapaata viettää.
Mulle tarjotaan jatkuvasti töitä vaikka olen ollut vanhuuseläkkeellä jo kaksi ja puoli vuotta.
Joo jo vuonna 1979 .Ja siitä saakka yhtä jaksoista työtä on ollut 40 vuotta joitain lyhyitä jaksoja kun on ollut pätkiä joita en tässä erittele.Mutta kuinka monta vuotta olet itse tehnyt elämästäsi töitä nyt tähän saakka?