Mieheni ei suostu poistamaan eksäänsä facebookkavereista
Olen pyytänyt miestäni poistamaan eksänsä facebookkavereista, siksi koska mielestäni se ei ole sopivaa, eikä minulla itsellänikään ole eksiä siellä kavereina. Olen ottanut asian puheeksi muutaman kerran, mutta siihen mies on aina vastannut, että hänen olisi kai parempi poistaa koko facebooktili.(jota ei kuitenkaan ikinä tee) Sama keskustelu käytiin taas alkuviikosta, ja kuvittelin että nyt tapahtuisi jotain, kun huomautin, että eipä hän ole tiliään poistanut aiemmista puheistaan huolimatta.. Eilen kuitenkin kuikkasin kaverilistaansa, ja siellähän se EDELLEENKIN oli. Vedin hirveät raivarit ja huusin että pidä sitten se rakas ***si siellä kaverina, mutta älä odota että minä hyväksyisin sen. Siitä asti kestänyt mykkäkoulu ja ääh itketys ja paha paha mieli. :'( Mitä teen?
PS. Eikä yhtään auta että olen ihan aluillani raskaana, ja hormonit sekoittaa muutenkin mielialoja..
Kommentit (158)
vaalia ystävyyttä sairaanloisen tyttöystävän takia.
Hui, sairas loinen ja vielä sen tyttöystävä! Onko nämä jotain Aasiasta kantautuneita loisia? Yök.
itse olin aikoinaan samanlainen! myönnän, että tunnen edelleen mustasukkaisuutta erästä ihmistä kohtaan. hän, jota mieheni ei koskaan saanut. muutama vuosi sitten mieheni lähetti naiselle ystävänpäiväviestejä, kera kuvan, jossa nalle rutistaa sydäntä.. ja kyllä, urkkisin ne miehen viesteistä facebookissa. järkyttävä sota! tunsin itseni niin loukatuksi! minua siis MINUA hän ei muistyanut sinä ystävänpäivänä mitenkään. anyway, mieheni on minun kanssa.. joten ei minulla pitäisi hätää olla. omassa päässämme saamme aikaan mitä hassumpia juttuja, joten ota rennosti ja oikein ihanaa odotuksen aikaa!
kaikki eivät tosiaan ole seksuaalisesti niin vapaamielisiä! ... Muiden ei tarvitse elämässään hyväksyä joukkorakkautta vaikka itse hyväksyisittekin
Nytkö se on seksuaalista vapaamielisyyttä ja "joukkorakkautta" (siis mitä?), kun antaa nyksän pitää eksänsä kaverilistallansa?! Ja siis todellakin annan, eikä hänen tarvitse edes kysyä lupaa siihen. Oon mää NIIN seksuaalisesti vapaamielinen, ajatella!
ei herranjumala teidän elämän täytyy olla vaikeeta......
kysyin mitä mieltä mies on, miksi eksiä pidetään kaverilistoilla, ja hän vastasi "sen varalta jos vanha suola alkaa janottaa".
Tämä ah niin viisaan miehesi laukoma syy onkin nyt maailman ainoa totuus! Hei HOX nyt tiedoks kaikki te, joska roikutatte (!!) niitä eksiänne kaverilistalla! Tän tyypin MIES ties kertoa, että just siks, että on varalla sitku teillä alkaa vanha suola janottaa!! Turha yrittää enää väittää muuta, ton vauvapalstalaisen MIES tietää!
Naisena varmaan luulet olevasi niin etevä että tiedät sitten kysymättäkin mitä miesten päässä liikkuu? Kuulostat vähän ongelmaiselta ja katkeralta. Eksäprobleemia? Vai onko niin ettei sinulla ole miestä ollenkaan, siltä vähän kuulostaa.
Siellä se nyt jutustelee sen naisen kanssa, jonka kanssa se on: rakastellut, nuollut sitä, sormetellut, suudellut, halannut, kertonut sille että rakastaa.. yms. yms.
Minua se ajatus suorastaan RAASTAA! En usko että mies tekee mielessään minkäänlaisia vertailuja.. Mutta minä teen. :(
ap
Mä oon niiiiin samanlainen! Siis mustasukkainen, ja nimenomaan existä. Mutta, miksipä et näyttäisi näitä kirjoittamiasi viestejä miehellesi? Tai kerrot tunteistasi ihan yhtä suorin sanoin kun mitä teet täällä? Mä menisin itse ihan ekaksi pyytämään anteeksi, sitten kertoisin miltä musta ihan oikeasti tuntuu ja pyytäisin häntä ajattelemaan asiaa minunkin kannaltani. Miehet on joskus aika juntteja, huomaamattaan. Mulla kesti kauan, ennenku sain miehen poistamaan exän numeron puhelimesta, mutta sekin ihme tapahtui vasta kun lopetin painostamisen. Entä oletko miettinyt, haluaako miehesi oikeasti olla kaveri tän exänsä kanssa? Miltä se susta tuntuisi?
Mitä junttimaista siinä on, että pitää yhteyttä vielä eksän kanssa? Jos on pitkä yhteinen historia ja eksä on miehen hyvä ystävä? Eikö junttimaisempaa ole määrätä aikuista ihmistä, kehen hän saa pitää yhteyttä ja kehen ei? Ette te naiset miehiänne omista eikä teillä ole mitään oikeutta päättää, ketä mies pitää kaverinaan ja ketä ei. Eri asia, jos eksä yrittäisi ihan todella vikitellä miestä, mutta äärimmäisen harvoin tilanne on se. Yleensä ongelma on vain mustasukkaisen tyttöystävän pään sisällä.
Mitähän minun avokkini siihen tuumaisi, jos laatisin oikein listaa, että tän kaveri saat olla, tämän et ja tämä taas käy ja...itkisin vielä, että mieti tilannetta MINUN kannaltani. Miksi ihmeessä? Kun todellista ongelmaa ei ole, ongelma on vain ongelmaisen naisen päässä, joka tykkää nähdä olemattomissa asioissa ongelmia huonon itsetuntonsa takia.
Mä en tarkoittanut, että mies on juntti jos on tekemisissä exän kanssa, siihen mulla ei ole mitään sanomista. Mä tarkoitin, että jotkut miehet pitää niitä yhteystietoja ymss, vaikka ei tekemisissä enää oltaiskaan. Siinä tapauksessa mun mielestä on junttimaista, jos vaan tyhjänpanttina roikottaa, vaikka toinen pyytäisi poistamaan.
on siellä varmaan 500 "kaveria", eikä hajuakaan keiden kaikkien kanssa on pannut:). EVVK.
Mun mielestäni olet ap sairaalloisen mustasukkainen.
vaalia ystävyyttä sairaanloisen tyttöystävän takia.
Hui, sairas loinen ja vielä sen tyttöystävä! Onko nämä jotain Aasiasta kantautuneita loisia? Yök.
Kylläpäs sinä nyt vitsin murjasit, heh heh...vitsikirjaa kirjoittamassa kenties?
Siellä se nyt jutustelee sen naisen kanssa, jonka kanssa se on: rakastellut, nuollut sitä, sormetellut, suudellut, halannut, kertonut sille että rakastaa.. yms. yms.
Minua se ajatus suorastaan RAASTAA! En usko että mies tekee mielessään minkäänlaisia vertailuja.. Mutta minä teen. :(
ap
Mä oon niiiiin samanlainen! Siis mustasukkainen, ja nimenomaan existä. Mutta, miksipä et näyttäisi näitä kirjoittamiasi viestejä miehellesi? Tai kerrot tunteistasi ihan yhtä suorin sanoin kun mitä teet täällä? Mä menisin itse ihan ekaksi pyytämään anteeksi, sitten kertoisin miltä musta ihan oikeasti tuntuu ja pyytäisin häntä ajattelemaan asiaa minunkin kannaltani. Miehet on joskus aika juntteja, huomaamattaan. Mulla kesti kauan, ennenku sain miehen poistamaan exän numeron puhelimesta, mutta sekin ihme tapahtui vasta kun lopetin painostamisen. Entä oletko miettinyt, haluaako miehesi oikeasti olla kaveri tän exänsä kanssa? Miltä se susta tuntuisi?
Mitä junttimaista siinä on, että pitää yhteyttä vielä eksän kanssa? Jos on pitkä yhteinen historia ja eksä on miehen hyvä ystävä? Eikö junttimaisempaa ole määrätä aikuista ihmistä, kehen hän saa pitää yhteyttä ja kehen ei? Ette te naiset miehiänne omista eikä teillä ole mitään oikeutta päättää, ketä mies pitää kaverinaan ja ketä ei. Eri asia, jos eksä yrittäisi ihan todella vikitellä miestä, mutta äärimmäisen harvoin tilanne on se. Yleensä ongelma on vain mustasukkaisen tyttöystävän pään sisällä.
Mitähän minun avokkini siihen tuumaisi, jos laatisin oikein listaa, että tän kaveri saat olla, tämän et ja tämä taas käy ja...itkisin vielä, että mieti tilannetta MINUN kannaltani. Miksi ihmeessä? Kun todellista ongelmaa ei ole, ongelma on vain ongelmaisen naisen päässä, joka tykkää nähdä olemattomissa asioissa ongelmia huonon itsetuntonsa takia.
Mä en tarkoittanut, että mies on juntti jos on tekemisissä exän kanssa, siihen mulla ei ole mitään sanomista. Mä tarkoitin, että jotkut miehet pitää niitä yhteystietoja ymss, vaikka ei tekemisissä enää oltaiskaan. Siinä tapauksessa mun mielestä on junttimaista, jos vaan tyhjänpanttina roikottaa, vaikka toinen pyytäisi poistamaan.
Edelleenkään en pysty kuvittelemaan taikka näkemään, mitä junttimaista tuossa on? Onko se myös junttimaista, jos pitää vanhan miespuolisen ystävänsä fb kaverina VAIKKA ei olisi puhunut tälle moneen vuoteen? Siis omg ne varmasti lähettelee vaan munakuvia toisilleen, tai vastaavaa...
Noniin. Täällähän on oikein paskamyrsky riehunut, vaikka kuvittelin kommentoinnin loppuneen ajat sitten...
Mutta siis: Mieheni meni sitten poistamaan koko facebooktilinsä. Ja tuli vasta sitten juttelemaan kanssani, pitkällisen mykkäkoulun päätteeksi.
Että mitäpä SIITÄ ajattelette!?
Että mies on valmis poistamaan mieluummin koko tilin, kuin poistamaan exänsä kaverilistalta..
Ja mikä miehen oikein saa tekemään näin?
ap
Noniin. Täällähän on oikein paskamyrsky riehunut, vaikka kuvittelin kommentoinnin loppuneen ajat sitten...
Mutta siis: Mieheni meni sitten poistamaan koko facebooktilinsä. Ja tuli vasta sitten juttelemaan kanssani, pitkällisen mykkäkoulun päätteeksi.
Että mitäpä SIITÄ ajattelette!?
Että mies on valmis poistamaan mieluummin koko tilin, kuin poistamaan exänsä kaverilistalta..
Ja mikä miehen oikein saa tekemään näin?ap
Hae apua. Miehesi ei tule tuota kauaa katselemaan.
Exät ovat sen takia exiä, koska heidän kanssaan ei olla jostain syystä enää haluttu jatkaa yhdessä. Sen takia on erittäin loukkaavaa pitää yhteyttä millään tavalla exiin. Kaikkein viisainta olisi, että lopettaisitte tilinne jonninjoutavassa lapsellisessa paikassa. Ei tuo muuta kuin pahaa mieltä.
Onnea odotukseen!
Jos miehesi rakastaa sinua, hän kunnioittaa toivettasi. Muutoin hän pitää exää varalla. Exät eivät kuulu kavereihin!
pitävät exiään omaisuutenaan. He eivät antaisi exiensä seurustella muiden kanssa, vaan pitävät exiään kamuinaan, että voivat kyylätä exien elämää.
Tämä on taivahan tosi!
exänsä luo. Kyllä tuo tilin poistaminen on ilmiselvästi pakoilua. Ei halunnut loukata exäänsä, mutta nykyistä puolisoa oli valmis loukkaamaan.
Laita kiertoon koko mies ja anna mennä exänsä luo takaisin. Tuskin kuitenkaan huolii, mutta ei tuollaista loukkaajaa pidä katsella.
että on se ensimmäinen tyttö, johon miehesi niin tulisesti rakastui vuonna miekka ja kilpi. Siellä he vaihtavat viestejä salaa ja pian alkaa vanha suola janottaa ja se on menoa. Ensimmäistään kun ei unohda koskaan - tavataan sanoa.
Hm...kukas se olikaan ensimmäinen, johon rakastuin? En muista, mutta ei minulla ole Facebook-tiliäkään, eikä tule.
Minun mieheni hyväksyi sellaisen exän kaverikseen, jonka kanssa ei ollut ollut sanojensa mukaan yhteydessä pariin vuosikymmeneen. Loukkasi pirusti. Tuntui kuin olisi isketty nyrkillä. Nyrkin iskukaan ei ole niin paha kuin tuollainen vanhan suhteen muistelo. Exät ovat exiä, eivät kavereita. He kuuluvat menneisyyteen kaikilla tavoin.
Enkä ymmärrä miksei voi ottaa fb-kaverikseen jotain entistä heilaa, vaikkei olisi yhteyttä pitänytkään? Ei se face nyt kovin läheisiksi ihmisiä yleensä tee.
Noh, kiva ainakin itse olla suhteessa, jossa ei tarvitse olla tällaisista jutuista mustasukkainen. Olen kaveri eksien ja miehen eksien kanssa, enkä koe minkään maailman tuskaa siitä. Eikä koe miehenikään. Mieheni eksän perhe on meidän ystäväperheemme, käydään kylässä ja sensellaista. Omat eksäni ovat kaukaisempia, mutta ystäviä kaikki tyynni.
Mun mielestä toisella ihmisellä ei ole oikeutta vaatia toista katkomaan välejään kehenkään, varsinkaan ilman perusteita petoksesta.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012090916057404_lz.shtml
Tutkimuksen mukaan ihmiset, jotka pysyvät Facebook-kavereina ex-kumppaninsa kanssa, selviävät erosta huonommin kuin exänsä Facebookista poistavat ihmiset.
Vaikka ex-pari ei enää olisikaan kavereita Facebookissa, käy moni silti entisen kumppaninsa Facebookin profiilissa vakoilemassa mitä vain sieltä nähtävillä olevia tietoja.
Tutkimuksen mukaan jatkuva exän profiilissa vierailu ja esimerkiksi kaverilistan tarkkailu aiheuttavat ahdistusta, kielteisiä tunteita, seksuaalista halua, exän kaipuuta ja vaikeuksia henkilökohtaisessa kasvuprosessissa.
Brunelin yliopiston tutkija Tara C. Marshallin mielestä ex-kumppanin välttely Facebookissa voi olla paras lääke särkyneelle sydämelle. Exän vakoilu vain pitkittää eroon liittyvää surua sekä tuskaa ja vaikeuttaa suhteesta ylipääsemistä.
Marshall kuitenkin huomauttaa, että tutkimuksessa ilmitulleita negatiivisia vaikutuksia ei voida suoraan yhdistää Facebookiin.
- On yhtä todennäköistä, että ihmiset, jotka ovat ripustautuneet ex-kumppaniinsa, kokevat myös enemmän tarvetta vakoilla heitä Facebookissa, mikä puolestaan pitää yllä entisen kumppanin kaipuuta.