Kävin sairauslomani aikana toisessa työssä huonon taloustilanteeni vuoksi
Hätä se keinot keksii, kuuluu sanonta saikuttaneesta. Kuitenkaan työnvieroksujaksi minua ei saati ees kokoomuslainen kutsua, sillä menin sairauslomani aikana toisiin töihin, jossa olen ollut pitkään ennen. Vähän kyllä polvi siitä vihoitteli siihen malliin, että joutui tehdä asiat varovaisemmin, mutta kunnossa ollaan, tietäen, että kahdelta viikolta ropisee tilille tuplapalkka. Lisäksi yliopisto-opintoja suorittaessani saan opintotukia ainakin neljältä tukikuukaudelta.
On sanomattakin selvää, etten palannut sairauslomalta edelliseen työpaikkaan.
Kommentit (16)
Vähän tämmönen erilainen tarina vaihteeksi.
Asia selvä. Taloustilannettasi helpottanee tuskin tuomio petoksesta.
T. Pomo
Vierailija kirjoitti:
T. Pomo
Jaa, oikeuttako on sitten se 11 euroa tunti ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Pomo
Tehdystä työstä maksetaan kykyjen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Pomo
Ehkä voisit ryhtyä Onlyfans-yrittäjäksi, jos on mitä näyttää ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Pomo
Ehkä voisit ryhtyä Onlyfans-yrittäjäksi, jos on mitä näyttää ?
Joo !!
Että ihan tuosta vain menit tekemään toista työtä. Ei muuten onnistu. Edes töitä hakevat eivät tule rekrytoiduksi millään hakemisella.
Olet siis epärehellinen saikuttelija 🤮
Tiedätkö mitä olen kuullut ennenkin näistä tapauksista, ja kaikki ovat saaneet potkut heti kun ovat kiinni jääneet. Kai itsekin tajuat jos et kykene töihin omalla työnantajalla et siihen pysty muuallakaan
Vierailija kirjoitti:
Että ihan tuosta vain menit tekemään toista työtä. Ei muuten onnistu. Edes töitä hakevat eivät tule rekrytoiduksi millään hakemisella.
Ei, jalka oli jo oven välissä edellisiltä vuosilta. Kausitöitä oli taas kerran tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä olen kuullut ennenkin näistä tapauksista, ja kaikki ovat saaneet potkut heti kun ovat kiinni jääneet. Kai itsekin tajuat jos et kykene töihin omalla työnantajalla et siihen pysty muuallakaan
Hah hahhah !!
Vierailija kirjoitti:
T. Pomo
Jos lisäksi Kela maksoi sairauspäivärahaa, sekin on sun kimpussasi. Jos se maksoi sen työnantajalle, se on työnantajan kimpussa. Sen jälkeen työnantaja on todella kimpussasi. Molemmissa tapauksessa tuloksena on petostuomio työntekijälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Pomo
Jos lisäksi Kela maksoi sairauspäivärahaa, sekin on sun kimpussasi. Jos se maksoi sen työnantajalle, se on työnantajan kimpussa. Sen jälkeen työnantaja on todella kimpussasi. Molemmissa tapauksessa tuloksena on petostuomio työntekijälle.
Voin lääkärin lausunnolla osoittaa, että työnlaadusta johtuen, olen kykeneväinen tekemään toista työtä, mutten toista. Työsuhteeni ei sen takia lopu heti, vaan minulla on oikeus kahden viikon sairausloma-ajan palkkaan.
Mitenkä muka hoidat opinnot niin että saat ne läpi samalla aikaa kuin olet jatkuvasti töissä?