terveydenhoitaja on tuttu
Mitä teen? Sain juuri kuulla, että äitiysneuvolan terveydenhoitajaksi vaihtuu eräs tuttuni. Olisi kiusallista käydä hänen vastaanotollaan, vaikka uskon hänen ihan pätevä olevankin. Mielessä pyörii vaan kaikki jutut, mitä hänestä olen kuullut ja hänen hurja nuoruus mistä tiedän yhtä sun toista. Tiedän, että ihmiset muuttuvat, mutta jotenkin kiusallista. Voinkohan pyytää terkan vaihtoa, vai pidetäänkö minua sen jälkeen ihan hulluna kun täsllaista pyydän. Pitäisikö vaan niellä ahdistus ja käydä hänen vastaanotollaan. Onko kellään kokemuksia tai vinkkejä aiheesta?
Kommentit (4)
että on tuttavasi. On ihan ok syy vaihtaa toiselle terkalle. Multa on jopa yksi terkka kysynyt kerran, haluatko tämän takia vaihtaa toiselle.
vaihtaisi sinut pois. Niin ainakin terveydenhuollon henkilöstölle opetetaan koulussa. Pikkupaikkakunnat ovat ongelmallisia kun kaikki tuntee toisensa.
Haittaako tuo, jos tiedät terkasta juttuja. Mua nolottais jos asia ois toistepäin eli terkkari tietäs musta juttuja. Varmaan on ihan ammattinsa osaava kuitenkin ja niillä on vaitiolovelvollisuus.
kerro syykin, eli olette liian tuttuja.
Onko pieni neuvola vai onko useampi terveydenhoitaja?