Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä on paskin tapa, jolla SINUT on jätetty?

Vierailija
28.08.2012 |

tuli tuosta yhdestä ohjelmasta mieleen.

Itselläni päättyi eräs nuoruuden suhde aika legendaarisesti. Olin saanut kuulla, että en ollut päässyt yliopistoon johon olin hakenut, oloa kurjensi myös se, että minulla oli kuumetta ja makasin sängyn pohjalla. Soitin silloiselle poikaystävälleni, koska kaipasin lohdutusta. Tämä tulikin nopeasti luokseni ja hetken aikaa oleiltuamme tokaisi ihan yllättäen, "ettei tästä meidän jutusta tule mitään", että jostain syystä "tunteet ovat kuolleet". - minua alkoi melkein naurattaa itkun lomassa se, miten paskan ajoituksen poika oli ilmoitukselleen valinnut.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliseti avioeroni jälkeen mieheen, jonka kanssa olin melkein vuoden. Hän jätti minulle ihania "rakastan sinua" viestejä aamuisin pöydälle, kävimme muutamalla ihanalla matkalla, kesämökillä, tapasimme toistemme ystäviä ym normiseurustelua. Olimme intohimoisesti rakastuneita. Viimeisen matkan jälkeen sain tekstiviestin taksissa matkalla kotiin, "kiitos rakas elämäni parhaasta matkasta" ja seuraava viesti parin päivän päästä olikin sähköpostilla, jossa mies jätti minut. "Olen miettinyt tätä jo KAUAN", hän kirjoitti ja "olen sitä mieltä, että suhde pitää lopettaa". Ei mitään syytä, ei selitystä, ei mitään muuta. Yritin soittaa hänelle monta päivää, ei vastannut puhelimeen. En mennyt käymään, koska olin shokissa, enkä voinut kuvitella, mitä oli tapahtunut, ajattelin, että asunnolla on toinen nainen tai jotain, enkä olisi kestänyt sitä, tai sitä ettei olisi avannut ovea. Joten odotin ja odotin- sain odottaa loputtomiin. En enää koskaan tavannut häntä ja postissa sain parin kuukauden päästä avaimeni ja viimeisen lomamme kuvat. Ja tämä tarina on tosi.

Vierailija
62/76 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on. No sitten kerran tuo halus viedä mut syömään ja sattui niin että mulla oli sovittu meno, jota en viime tingassa halunnut perua.

Mies sitten jätti minut, tosin itse selitteli sitä niin että hän ei ole valmis suhteeseen jne. Mutta oikeesti se tais suuttua kun en pomppinut sen pillin mukaan. Jätti mut vielä varalle, eli voi sitten seurustella mun kanssa kun on siihen valmis. Mä sitten tapasin tulevan mieheni aika pian ja niinpä se varasuunnitelma kyllä tyssäsi siihen :) Tosin en olis sitä tyyppiä huolinut enää vaikken koskaan olis uutta löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen pöljä oli unohtanut sanoa, että halusi erota. Menin sen luo, asui kimppakämpässä ja kämppäkaverit päästi sisään. No, sängyssä makasi joku mua ja sitä 10 vuotta nuorempi kaunotar, jonka oli ottanut asumaan luokseen (siis kesken meidän seurustelun)....

ja tulin miesystäväni toivomuksesta takaisin Suomeen. Jätin asunnon ja työn. Asuin ekan kuukauden hänen luonaan, koska omassa asunnossani oli vielä vuokralaiset. Ekan viikon jälkeen sanoi, että ahdistaa eikä hän ehkä sittenkään jaksa sitoutua. Asuin sitten kuukauden systerillä ja hänen miehellään, mutta kyllä vitutti. Olisin mielelläni jäänyt Ruotsiin.

Myöhemmin ajateltuna oppirahat on nyt maksettu ja onneksi pääsin siitä mulkusta eroon.

Vierailija
64/76 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on. No sitten kerran tuo halus viedä mut syömään ja sattui niin että mulla oli sovittu meno, jota en viime tingassa halunnut perua.

Mies sitten jätti minut, tosin itse selitteli sitä niin että hän ei ole valmis suhteeseen jne. Mutta oikeesti se tais suuttua kun en pomppinut sen pillin mukaan. Jätti mut vielä varalle, eli voi sitten seurustella mun kanssa kun on siihen valmis. Mä sitten tapasin tulevan mieheni aika pian ja niinpä se varasuunnitelma kyllä tyssäsi siihen :) Tosin en olis sitä tyyppiä huolinut enää vaikken koskaan olis uutta löytänyt.

joten ei vastannut sähköpostiin ja puhelimenkin laittoi kiinni, se kun oli firman puhelin. Ilmeisesti vaihtoi sähköpostia, koska tuo osoite joka sillä oli lakkasi toimimasta.

Vierailija
65/76 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen poikakaverini 18-vuotiaana unohti kertoa minulle että juttumme oli ohi,kuulin asiasta muualta ja kun tavoitin hänet,kertoi että on löytänyt toisen. Silloin teki mieli hypätä sillalta,mutta nyt olen jo jokusen vuoden seurustellut hänen parhaan ystävänsä kanssa,ja olen todella paljon onnellisempi kuin exän kanssa :)

Vierailija
66/76 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olen melkein nelkyt eli miesmenneisyyttä noin 20 vuotta.

Vierailija
67/76 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa oli suunniteltu kauan, koska jengi tuli eri puolilta Suomea ja yhteistä sopivaa viikonloppua oli odotettu pitkään.

Juhlittiin kunnolla, Tukholmassa kierrettiin nähtävyyksiä ja hytissa oltiin kuin kunnon porauslautalla. Aamulla mies totesi, että tästä ei tule mitään ja juttu loppuu nyt. Olisipa sanonut ennen yhteistä yötä, mutta ei tietenkään.

Pyysi sitten vielä rahaa lainaksi, että saisi ostaa tulisiaisia taxfreestä! Jo oli otsaa.

Vierailija
68/76 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tauon jälkeen mun luokseni yöllä - kapakasta, humalassa, jotenkin ahdistuneena. Lähes raiskasi mut (en tosin silloin onnessani sitä heti tajunnut) ja aamulla kuitenkin vakuutteli senhetkiselle tyttöystävälleen rakkautta ja lupasi palata kotiin.

Viikkoa myöhemmin soitin hänelle ja vastaus oli: Nyt mä voin lopettaa tämän meidän suhteen - mä tarvitsin tätä päästäkseni eroon sinusta.

Siis häh - eroon suhteesta jota ei edes ollut???

Lähes 20 vuotta myöhemmin kuulin mitä oli tapahtunut - hän oli ollut tulossa takaisin mun luokseni lopullisesti ihan perhettä perustamaan. Tapa ja ajoitus meni vituralleen ja vei meidät erilleen vaikka hän kaikki nämä vuodet onkin mua rakastanut.... nykyisestä perheestään huolimatta.

Harmi vaan että on liian myöhäistä....

Vierailija
69/76 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan että on liian myöhäistä....

tuollaisesta mulkusta eroon! Lottovoiton sait tietämättäsi. Karsea mulkvisti-narsisti-idiotti...

Vierailija
70/76 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies oli vinkunut minua muuttamaan Helsinkiin luokseen. No, minä olin pannut talon entiseltä kotipaikkakunnaltani myyntiin, hankkinut työpaikan Helsingistä ja sitten lähdin matkaan. Ensimmäisenä iltana kaikki oli hyvin, mies antoi ruusuja ja puhui kuinka onnellinen on että muutettiin yhteen.

Yllättäen seuraavana päivänä hän totesi, ettei olekaan eron jälkeen vielä valmis yhteenasumiseen, eikä kyllä parisuhteeseenkaan. Minun ja koirani pitää siis nyt valitettavasti poistua koska häntä ahdistaa. Asunnottomana sitten olin jonkin aikaa, nukuin koiran kanssa autossa ja kävin suihkussa työpaikalla, kunnes parin viikon päästä löysin oman vuokra-asunnon. Kiitos vaan sille mulkulle että myin ihanan omakotitaloni maalta ja tulin turhaan Helsinkiin ja edelleen asun täällä sinkkuna :(

mutta kyllä tää vie voiton toistaiseksi. Jumalaude talo myyntiin ja mies kesti päivän!

Vierailija
71/76 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu varmaan että miehet siinä iässä ei ole kovin kypsiä (eikä kyllä itsekään).

Ensimmäinen poikaystäväni vaihto naista lennosta. Olimme baarissa ja poikaystäväni änkytti jotain ettei enää halua jatkaa seurustelua jne. samalla kun uusi tyttöystävänsä odotti kärsimättömänä selkäni takana milloin asia saadaan hoidettua. Jatkoivat sitten siitä iltaa yhdessä ja minä jäin kuin nalli kalliolle. Otti itsetunnon päälle!

Katkerin olen ehkä sille miehelle, jonka kanssa pidimme etäsuhdetta yllä vuoden, kunnes sain opiskelupaikan hänen kotipaikkakunnaltaan. Muutin 500 kilometrin päähän kaupunkiin, josta en tuntenut ketään muuta kuin poikaystäväni. Kuinkas ollakaan, häntä ei enää kiinnostanutkaan seurustelu sitten kun olin muuuttanut. Kiitos aivan hirveästi! Opiskelin kuitenkin 5 vuotta ko. kaupungissa ja koko aika oli yhtä kärsimystä, koska en päässyt miehestä yli ennen kuin muutin pois.

Vierailija
72/76 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäromanssi päättyi tekstiviestiin, että vaimo tulikin kotiin.

Siis täh??? Ihan selkeästi oli kertonut, että on eronnut jo monta vuotta sitten... No, hyvää loppuelämää vaan.

Vierailija
73/76 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) löysin poikaystäväni toisen naisen sängystä

2) tekstarilla "oltaisko vain kavereista?"

Vierailija
74/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:00"]

Hehhe, yks näistä uusista maikkarin maajusseista nautti liikaa muiden naisten huomiosta kun oltiin kimpassa, ilmoitti tekstarilla ettei kiinnosta. Että terkkuja vaan, toivottavasti saat satoja kirjeitä.

[/quote]

Kuka niistä??

[/quote]

Ääh, en mä viitsi sanoa, en halua kuitenkaan pahaa kyseiselle luupäälle. Ties mikä seiskan reportteri täällä väijyy!

Vierailija
75/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 01:20"]

Hyi kauheita miehiä! tässä näkee ettei ehkä kannata seurustella, ellei ole rohkea.

Pitää alkaa taas harkita joko nunnaksi ryhtymistä tai lesboksi kääntymistä..

[/quote]

Tiesithän, että myös lesbot seurustelevat.

Vierailija
76/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 01:20"]

Hyi kauheita miehiä! tässä näkee ettei ehkä kannata seurustella, ellei ole rohkea.

Pitää alkaa taas harkita joko nunnaksi ryhtymistä tai lesboksi kääntymistä..

[/quote]

Tiesithän, että myös lesbot seurustelevat.

[/quote]

Eivätpäs, koska homojen ja lesbojen kulttuuriin kuuluu pelkkä jatkuva virta ihmistä vahingoittavia irtosuhteita. Tämän todistaa sekin, että yksikään homo- tai lesbopari koko Suomessa ei elä avioliitossa!