mikä on paskin tapa, jolla SINUT on jätetty?
tuli tuosta yhdestä ohjelmasta mieleen.
Itselläni päättyi eräs nuoruuden suhde aika legendaarisesti. Olin saanut kuulla, että en ollut päässyt yliopistoon johon olin hakenut, oloa kurjensi myös se, että minulla oli kuumetta ja makasin sängyn pohjalla. Soitin silloiselle poikaystävälleni, koska kaipasin lohdutusta. Tämä tulikin nopeasti luokseni ja hetken aikaa oleiltuamme tokaisi ihan yllättäen, "ettei tästä meidän jutusta tule mitään", että jostain syystä "tunteet ovat kuolleet". - minua alkoi melkein naurattaa itkun lomassa se, miten paskan ajoituksen poika oli ilmoitukselleen valinnut.
Kommentit (76)
Ex-aviomiehen kanssa oltiin n. kuukautta takaperin myyty mun asunto pois ja ostettu juuri yhdessä isompi asunto. Oltiin siellä asuttu pari viikkoa, kun eksä ilmotti ettei näe meillä enää yhteistä tulevaisuutta. Ero tuli.
Mikään ei ole kamalampaa kuin tulla jätetyksi lempeästi ja empaattisesti...Ja se vasta sattuu! Olisi ollut paljon helpompaa päästä erosta yli, jos mies olisi ollut ilkeä tai sanonut rumasti...Tai edes jättänyt vastaamatta viesteihin tai puheluihin, mutta pitkään jatkuva kontakti ja hellyys tekivät erosta maanpäällisen helvetin.
Yks jätti facebookis, yhellä selvis että hänellä on jo tyttöystävä ja LAPSI, sen kun olisin tienny jo alusta saakka, en missään nimessä olis halunnu sotkeutua koko kuvioon. Noi nyt varmaan ne järkyttävimmät :D Kyllä tuli tota jälkimmäistä varsinkin surtua vähän aikaa, mut oon onnellinen et asia kuitenkin selvis mulle.
1,5 vuotta oltiin yhdessä, tulin vahingossa raskaaksi ja tämä pelle ilmoitti mulle tekstarilla kesken työpäivän ettei häntä kiinnosta eikä pidä mua millään tavalla viehättävänä. Ja onnea siihen aborttiin. Kivalta tuntui..
Olin alle parikymppinen ja rakastunut aivan tajuttomasti & juuri sinä päivänä tämä mies oli tunnustanut rakkautensa. No, illalla oltiin baarissa ja tämän herran kaveri oli laitettu sanomaan, että juttu on sitten ohi :/ Siinä sitten olin ihan ihmeissäni ja epäuskoinen vielä pitkään, koska olin luulllut kyseessä olevan jotain ainutlaatuista. En vielä tänä päivänäkään tiedä mikä oli homman nimi, koska tämä mies hakeutui aina myöhemminkin seuraani tavatessamme eikä seksiä vielä ollut ehtinyt edes olemaan. Oli muuten kirjoitukset käynnissä ja meni sitten aika penkin alle, kun ensimmäistä kertaa sydän oli palasina ja meni kaikki voimat sen koossa pitämiseen. No, ehkä joskus vielä näen hänet ja pääsen kysymään asiaa, josta jo 20 vuotta aikaa, mutta eihän tuollainen koskaa unohdu.
Näitä tarinoita lukiessa tulee vaan mieleen, että kuinka hitossa porukka täällä uskaltaa luottaa kehenkään uudelleen? Omat kokemukset ei edes pahoja ja olisin varmaan ihan lopullisesti palasina joidenkin näiden juttujen jälkeen...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2012 klo 22:04"]
etupenkillä. Peli oli melko selvä. Sattuihan se nuoreen sydämeen, mutta kostin kyllä kun ajoi auton parkkiin. Potkaisen takaoveen kohtalaisen lommon.
[/quote]
Anteeksi, mutta en nyt ihan täysin saa ajatuksestasi kiinni, että miten peli on tuon perusteella "selvä"?
Ainakin meilläpäin miehellä saa olla naispuolisia ystäviä, sekä saa tarjota kyydin kavereilleen ja työkavereilleen, vaikka olisivatkin naispuolisia.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:53"]Näitä tarinoita lukiessa tulee vaan mieleen, että kuinka hitossa porukka täällä uskaltaa luottaa kehenkään uudelleen? Omat kokemukset ei edes pahoja ja olisin varmaan ihan lopullisesti palasina joidenkin näiden juttujen jälkeen...
[/quote] Kieltämättä aika vaikeaa! :D Mutta ehkä kaikki ei oo samanlaisia.. Ehkä! -58
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:53"]Näitä tarinoita lukiessa tulee vaan mieleen, että kuinka hitossa porukka täällä uskaltaa luottaa kehenkään uudelleen? Omat kokemukset ei edes pahoja ja olisin varmaan ihan lopullisesti palasina joidenkin näiden juttujen jälkeen... [/quote] Kieltämättä aika vaikeaa! :D Mutta ehkä kaikki ei oo samanlaisia.. Ehkä! -58
[/quote]
Toi on hyvä asenne! :) Lannistua ei saa, vaikka joku ajattelematon yksilö osuisi kohdalle kerran tai pari.
Olin 16, eikä varsinaisesti seurusteltu..juttua oli ollu n 4kk.. jätkä ei ollut vastaillut soittoihin tai viesteihin ja tunsin hänen välttelevän. Puhuin kaveteideni kanssa asiasta kunnes kuulin, että jäbällä on kierroksessa 5 muutakin yhtä aikaa :'D tulkitsin sen "jättämiseksi" kum laittoi sitten puhelimeen yhden naisistaan selittämään sotkujaan. Huusin sille kui lapsellista :D
Muuten sitten mä oonkin laittanut pelin poikki.
Ei vastannut enää viesteihin tai puheluihin ja muutti toiselle paikkakunnalle... Aika luuseri siis mieheksi.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:20"]
Olin 16, eikä varsinaisesti seurusteltu..juttua oli ollu n 4kk.. jätkä ei ollut vastaillut soittoihin tai viesteihin ja tunsin hänen välttelevän. Puhuin kaveteideni kanssa asiasta kunnes kuulin, että jäbällä on kierroksessa 5 muutakin yhtä aikaa :'D tulkitsin sen "jättämiseksi" kum laittoi sitten puhelimeen yhden naisistaan selittämään sotkujaan. Huusin sille kui lapsellista :D Muuten sitten mä oonkin laittanut pelin poikki.
[/quote]
Nämä tällaset ovat kyllä ihan sekaisin, jotka pistävät hoitonsa selvittämään asioita toiselle hoidolle. Ihmettelen kaikista eniten niitä naisia, jotka suostuvat miehen seurassa puhumaan jollekin miehen toiselle muijalle puhelimessa. Itse lähtisin menemään.
Ja siis noita olen nähnyt parikymppisenäkin. t. edellinen
Parikymppisenä minulle sinkkuna esiintynyt 10v vanhempi mies ilmoitti tekstiviestillä, ettei työkiireiden ja elämäntilanteensa vuoksi voi jatkaa suhdettamme. Myöhemmin sain tietää kolmannelta osapuolelta, että mies oli ollut jo yli 5v naimisissa ja kahden lapsen isä.
Testiviestillä. Silloinen poikaystävä lähti luotani aamulla töihin. Töistä laittoi viestin että tämä oli tässä ja sammutti puhelimensa.
Toinen pokaystävä laittoi uuden vuoden yönä viestin että hän löysi bileistä ihkun naisen jonka kanssa aikoo olla. Eli ero tuli. Aamulla kahdeksan aikaan soitti että ei haluakaan erota. :D
Yksi poikaystävä teki katoamistempun. Tiedän että hän on elossa edelleen....
Nykyinen mies (ilmeisesti ex..??) ei ole viikkoon vastannut viesteihin eikä soittoihin. Eli katoamistemppu sekin. Tämä mies tiesi exieni tempuista ja oletin hänen olevan ymmärtäväinen että luotto on vähän hukassa välillä vaikkei se hänen syytään ollutkaan. Uskalsin kuitenkin luottaa siihen että jos häntä ei seurustelu enää kiinnosta, hän sanoo sen eikä katoa.
Nauraisin jos ei itkettäisi.
Kundi oli just ja just 20, itsellä ikää 22 ja tapailua oli ollut parisen kuukautta mutta oltiin sovittu että ei seurustella vielä mutta että katsotaan mihin tää vie. Sanoi olevansa ihastunut yms. Oltiin siis opiskelukavereita ja kundi oli vasta äskettäin eronnut johtuen välimatkasta tyttöystäväänsä ja muista sen suhteen huonoista puolista. Tunteet mua kohtaan vaikutti myös kuulemma osittain.
Jossain vaiheessa kundi lähti isälleen toiseen kaupunkiin ja kun viikonlopun jälkeen palasi, käytös muuttui totaalisesti. Ei ollut enää oikeen kiinnostusta nähdä, koulujutut vei yhtäkkiä kaiken ajan. Kuitenkin baari-iltojen päätteeksi päädyttiin vielä useampaan otteeseen jomman kumman kämpille... Aloinkin kuitenkin jo epäillä ettei kundia kiinnosta mutten keksinyt ensin että missä meni vikaan.
Sitten sain tekstarin missä poika totesi ettei nää mitään sen suurempaa kuin ystävyyttä meidän välillä, että eihän me muuta ollakaan oltu. Loukkasi tietty tunteitani enkä ottanut asiaa kovin positiivisesti ja yritin useaan otteeseen udella syitä tuloksetta. Kun kysyin oliko syyt luokkaa "ei vaan kolahtanut", tyypin vastaus oli että sanotaan vaikka näin.
Jälkikäteen tajusin, että pojan ex asui samalla paikkakunnalla ja ehkäpä sitten oli jotain tapahtunut. Tätä päätelmää tuki myöhemmin se, että pariskunta palas sitten hyvin pian yhteen. En tiedä saiko tämä tyttö koskaan tietää, mitä kundi oli puuhannut kanssani..
Lopputulema oli kuitenkin aika suosiollinen koska noin kuukausi tämän jälkeen törmäsin elämäni mieheen ja olin tämän tapauksen johdosta juuri täydellisessä mielentilassa tämän uuden suhteen :)
Ei mikään paha stoori mutta siinä hetkessä tuntui kyllä helvetin pahalta. Nykyisin mietin että väistin kyllä aikamoisen luodin liian keskenkasvuisen miehen muodossa. Sinänsä kyllä ihan hyvä tyyppi se silti oli, ei vaan valmis oikeeseen suhteeseen naisen kanssa eikä muutenkaan mulle sopiva enkä mäkään kyllä hälle :)
Kahden viikon kuluttua meidän yhteisen lapsen syntymän jälkeen, mies ilmoitti ettei ole enään minusta kiinnostunut. Seuraavana päivänä pakkasi ja lähti. Satutti melkoisesti, kun muutenkin hormonit pinnassa synnytyksestä..Kuulin jälkeenpäin, että oli pettänyt jo minun raskausaikana. Että näin.
Mutta nyt mulla on ihana ja luotettava mies, ja tiedän ainakin tasan tarkkaan minkalaisiin pelimiehiin ei kannata sekaantua :P
Mies jätti raukkamaisesti tekstarilla. Kirjoitti, että hänen exänsä muuttaa takaisin saman katon alle. Oli sitten vehdannut mun selän takana koko ajan! Kyllä tuntui pahalta saada tietää asian todellinen laita. Helvekon m*lkku koko äijä! Edellinenkin mies petti ja teki vaikka mitä. Löytyyköhän niitä kunnollisia miehiä mistään? Taitavat olla kaikki varattuja... :(
Hehhe, yks näistä uusista maikkarin maajusseista nautti liikaa muiden naisten huomiosta kun oltiin kimpassa, ilmoitti tekstarilla ettei kiinnosta. Että terkkuja vaan, toivottavasti saat satoja kirjeitä.
Seiskaluokalla eräs poika pyysi parhasta kaveriani kysymään minulta "alanks olee" sen kanssa. Poika oli ihan ok ja hyvännäköinen, mutta vielä enemmän ensimmäinen poikaystävä oli sellanen juttu, jota himoitsin suuresti. Vastasin siis kaverini välityksellä että "joo" ja tirisin jännityksestä. Mulla on poikakaveri!
Olin kauhean ujo ja kokematon näissä poikakaveriasioissa, puhumisesta uuden poikakaverin kanssa ei tullut oikein mitään kun jännitti ja suutelemisessa olin suorastaan surkea. Poika tuntui paljon kokeneemmalta.
Koulupäivän jälkeen sitten soittelin tietysti sitten parhaalle kaverille poikaystäväonnea pursuten....no kaveri kertoi vähän vaivautuneena, että poika olikin koulupäivän päätteeksi sanonut tälle kaverilleni ja kaikille muillekin koulussa ettei hän haluakaan olla enää kanssani.
Ensimmäinen seurusteluni kesti siis noin 4 tuntia. Kyllä nolotti mennä kouluun seuraavana päivänä, jätettynä ja nolattuna.