Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö kaikki pienet pojat LIPPALAKKEJA

Vierailija
19.08.2012 |

paitsi meidän 5v?

Itse en tykkää hirveesti lippiksistä ja kesäisin lapsella ollut kalastajalakkimalliset hatut, syksyllä trikoopipoja. Ei siis vielä koskaa lippalakkia, vaikka on ollut jo useita vuosia päiväkodissakin.

Onko tämä täysin tavatonta?

Tuli nimittäin mieleen kaverisynttäreillä, joissa lippikset olivat sulassa sovussa crocsien kanssa rivissä ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti "kaikillamuillakin on"-vaihe ei tule vielä piiiiiiitkään aikaan.

Mielestäni kalastajalakki suojaa myös silmiä auringolta (jos lieri on tarpeeksi iso). Ja se suojaa paremmin myös korvia ja niskaa kuin lippis.

t. ap

Vierailija
2/8 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä se "kaikilla muillakin ooooon" vaihe tulee eskarissa, viimeistään ekalla.

t. 9 ja 10 -vuotiaiden poikien äiti; meidän pojat käytti pk-aikanaan vain kalastajanlakkeja ja pipoja mutta eskarissa molemmille oli pakko hankkia lippikset.. en jaksanut kuunnella sitä mankunaa enkä altistaa heitä kiusaamiselle. Ikävä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä se "kaikilla muillakin ooooon" vaihe tulee eskarissa, viimeistään ekalla. t. 9 ja 10 -vuotiaiden poikien äiti; meidän pojat käytti pk-aikanaan vain kalastajanlakkeja ja pipoja mutta eskarissa molemmille oli pakko hankkia lippikset.. en jaksanut kuunnella sitä mankunaa enkä altistaa heitä kiusaamiselle. Ikävä kyllä.

on eskarissa. Ja siihen saakka nautin, kun saan pukea siten kuin itse tykkään ;)

Vierailija
4/8 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suostu enää käyttämään aurinkolaseja.

Vierailija
5/8 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia käytetään tilanteen mukaan. Pienempänä ei käyttänyt lippiksiä, noita kalastajahattuja vaan, kun mä en niin välitä lippiksistä.

Vierailija
6/8 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin, että käyttää noita sinun mainitsemiasi ja sellaista aina tarjoan, mutta käy poikkeuksetta vaihtamassa sen lippalakkiin. Ekat lippikset on saanut lahjaksi

Vierailija
7/8 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suostu enää käyttämään aurinkolaseja.

Minä itse tykkään noista kalastajahatuista mutta 6v. poika enemmän lippiksistä.

Vierailija
8/8 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaa sellasia peruslippiksiä koska ne on ihan kamalan näköisiä. Sellasia lyhyempi lippaisia army-tyylisiä tai sit sellasia "pappamallisia" lakkeja meillä käytetään.

Ja silmiä suojataan aurinkolaseilla.