Vielä kerran Murusta... Jättikö poikaystävä hänet? Onko sinkku siis nyt?
Kommentit (32)
Isä ei varsinaisesti tee sitä työtä, mikä on koulutuksensa (kuten ei Sauli Niinistökään...)Poikkiksella sama koulutus kuin isällä mutta tekee paljon rennompaa hommaa. Tai sitten olen ihan väärässä.
Oon aika varma poikkiksesta koska muru kuvasi sen tatskan ja eräissäkin opiskelijoiden saunailloissa oon sellaisen nähnyt sekä myös pippelin ;) Siitä on aikaa.
Huhhuh... Miksi kaikki anonyymit pitää saada tunnistettua?
Aika ahdistavaa seurata tälläisiä keskusteluja ihan ulkopuoleltakin.
kerro lisää. Millainen on ja millainen ammatti? Onko vanhemmat ökyrikkaita ja muru elelee isänsä rahoilla? Entäs äiti?
Samoin poikkiksen perhe. Murun kämppä on ilm. sen vanhempien. Poikkiksella oli paljon yhdenillan juttuja opiskeluaikana. Se on valmistunut vasta vähän aikaa sitten. Oon nähnyt murun jossain bileissä kun ne oli alkanut seurustella ja pakko myöntää että onhan se kaunis ja hitsin mukava kaikille. Poikkis oli hulluna rakastunut. Ellen luule ihan väärää tyyppiä.
Turha veikkailla ketään, koska tuskin osuu oikeaan. Ahdistavaa eikä ole reilua.
tummat ja pitkät silmäripset, sen vielä muistin ;)
Viimeisessä viestissä muru kertoi että hänellä on poikaystävänsä (joka mun ymmärtääkseni oli vetänyt Mickeä turpaan).
Se Murun poikaystävä ei taatusti ole vetänyt Mickeä turpaan, koska Micke on alfauros. Hiiri on ehkä uhonnut jotain ja saanut itse turpaansa Mickeltä.
Se Murun poikaystävä ei taatusti ole vetänyt Mickeä turpaan, koska Micke on alfauros. Hiiri on ehkä uhonnut jotain ja saanut itse turpaansa Mickeltä.
Ehkä kirjaimellisesti? Jos poikkis oli tintannut yllättäen nenästä senkat?
Micke ja vaimo.
Vaimo siksi että hänellä on uskoton mies.
Micke sen takia, että hän menetti murun
joka oli hänen intohimonsa kohde.
muru töissä isänsä perheyrityksessä siis, joka liittyy tietynlaisiin kulkupeleihin? Tiedätkö enemmän heistä?