Olen julkisella sektorilla työskentelevä nainen
Olen ahdistunut ja itkuinen koska kuuden viikon kesälomani alkaa vasta kahden viikon päästä ja palkkani nousi viimeksi kesäkuun alussa.
Kommentit (14)
Minä olen yksityisellä sektorilla työskentelevä mies ja maksan palkkasi, ikälisäsi ja lomailusi.
Tottakai julkinen sektori on valtavasti liian suuri. Vaikea on lähteä asiaa korjaamaan, kun kukapa päättäjä ja julkisen sektorin höpötittelin haltija paikastaan ensimmäisenä luopuisi, tai edes viimeisenä. Pitäisi luoda uusi virasto ja tusinoittain työryhmiä suunnittelemaan julkisen sektorin keventämistä.
Minä olen julkisella sektorilla työskentelevä johtaja ja olen jo keväästä lähtien pohtinut, että mihin lähtisin golfmatkalle. Mutta koska henkilökohtaisten päätösten tekeminen on yhtä munatonta kuin töissänikin, niin en ole sitä saanut vielä aikaiseksi.
Taasko sinä jatkat tätä voimafantasiaasi?
Kai olet AP pitänyt ne julkisen puolen naisten 8h kännykkä/some tauon?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen julkisella sektorilla työskentelevä johtaja ja olen jo keväästä lähtien pohtinut, että mihin lähtisin golfmatkalle. Mutta koska henkilökohtaisten päätösten tekeminen on yhtä munatonta kuin töissänikin, niin en ole sitä saanut vielä aikaiseksi.
Rehellisyys ei maata taida periä tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yksityisellä sektorilla työskentelevä mies ja maksan palkkasi, ikälisäsi ja lomailusi.
Ammatin-/uravalintakysymys.
Eikös tämä sama provotus ollut jo aiemminkin?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä sama provotus ollut jo aiemminkin?
Oli kyllä. Poistui aika pikaisesti.
Kannattaa saikuttaa maanantain lisäksi myös muina päivinä, että jaksaa.
Olet varmastikin myös uupunut, hae ihmeessä sairaslomaa!