Haudon kostoa...
Sain kuulla että miehelläni on ollut salasuhde työkaveriinsa. Suhde on kestänyt useita kuukausia, ja ilmassa ollut kai jonkin verran ihastumista mutta myös seksiä, jopa työpaikalla työpäivän aikaan (toimistotyöskentelyä)! Ovat tavanneet myös vapaalla tietämättäni. Toinen nainen on seurustellut suhteen aikana mutta nykyään on miehen puheiden mukaan eronnut. Suhde on loppunut nyt ja mies hyvin katuvainen mutta samalla työpaikalla työskentelevät edelleen, elikkä täällä tapaavat joka viikko.
Tällä hetkellä pinnalla on vaan silmitön raivo. Jos rehellinen olen, eniten tekee mieli tuhota tämän toisen naisen ura ja elämä. Mitä mä teen? Tekisi mieli ilmoittaa asiasta työpaikalle mutta millä mä sen todistan? Kirjotanko nimettömän kirjeen vai soitanko suoraan pomolle? Naikkosen exälle aion ainakin kertoa.
Perheellinen olen siis minäkin, minulla ja miehellä kaksi lasta.
Vai otanko suoraan yhteyttä tähän naiseen? Jotenkin haluan välit "tasata".
Kommentit (190)
He kyllä mielellään höyläävät näitä anteliaita sinkkunaisia eli toisia naisia, mutta eivät kyllä kunnioita niitä.
Jokaisella miehellä on pelko perseessä käryämisestä ja jos kuulevat, että toinen nainen vielä naureskelee vaimolle, vie kyllä oma napa voiton.
Yleensä miehet juuri käyttävät toisista naisista tätä mairittelevaa nimitystä "huora". Sellainen nainen tulee saamaan iskuyrityksiä, koska sana leviää, että siltä saa helposti.
Miten vahingoniloista väkeä te olette, kun puhutte ap:n tuskalle tuohon sävyyn? Entä jos hänen kotinsa olisi poltettu, syöpä iskenyt, lapsi kidnapattu tai auto varastettu? Ja te sanoisitte, että "ei ketään kiinnosta katkeran valitus"? Hienoa sakkia täällä! Luulisi lapsiperheiden äitien olevan sydämellisiä ihmisiä, jotka ymmärtävät että sama voisi kolahtaa myös heidän kohdalle. Jaksamisia ap:lle!
Esimiesasemassa olevan on tuohon mahdotonta mitenkään laillisesti puuttua.
Mutta muuten asian esilletuominen ei mairittele kumpaakaan henkilöä. Meillä oli työpaikalla kerran yksi "pariskunta" jonka miesosapuoli oli naimisissa tahollaan. Eihän se muille kuulu, mutta kyllä sille naiselle muiden työntekijöiden toimesta naurettiin ja miestä paheksuttiin kahvitunnilla. Hyvin harva tosielamässä katsoo hyvällä sellaista rottamaisuutta, eivät edes miehet. Eikä sillä naisellakaan tainnut kaikki lepakot tapulissa ollut muutenkaan, lähinnä sellaista epätoivoista jakamista.
Olen ihmetellyt tätä, miksi petetyt naiset sairastuvat mieleltään? Ap:n kannattaisi hankkia itselleen diagnoosi ja siihen oikea hoito, niin pääsisi elämässään eteenpäin.
Jos sen sijaan alkaa elämään omassa kostonhimossaan, niin sillä tuhoaa oman perheensä ja itsensä. Lopputulos voi olla se, että ap istuu vankilassa, makselee korvauksia "toiselle" naiselle ja pyytelee anteeksi. Lisäksi tulee häpeä, syyllisyys ja katumus. Kannattaako?
Itse ainakin ajattelin, että elämä rankaisee pahantekijää ja tilaisuus tulee kyllä ennen kuin kuolen.
Enpä akuutimmin ajatellut asiaa, mutta minulla on ollut aina luja luotto siihen, että pahantekijä saa rangaistuksen.
Sitten vain tuli eteen herkullinen tilaisuus kostaa. En taatutsi ajatellut siinä vaiheessa, että Jeesus käski meidän antaa anteeksi ja kääntää toisen posken. Iskin kiinni tilanteeseen heti ja tuhosin tämän naisen elämän.
Eikä kaduta tippaakaan.
Olen ihmetellyt tätä, miksi petetyt naiset sairastuvat mieleltään? Ap:n kannattaisi hankkia itselleen diagnoosi ja siihen oikea hoito, niin pääsisi elämässään eteenpäin.
Jos sen sijaan alkaa elämään omassa kostonhimossaan, niin sillä tuhoaa oman perheensä ja itsensä. Lopputulos voi olla se, että ap istuu vankilassa, makselee korvauksia "toiselle" naiselle ja pyytelee anteeksi. Lisäksi tulee häpeä, syyllisyys ja katumus. Kannattaako?
päävauriot tuollasen häiriintyneen, sairaan naisen raiskattua sun koko elämän perustan?!? Mä itse ottaisin tuhat kertaa mielummin turpaani kuin kärsisin tämmöisen tunne-elämän helvetin. Ja tänne helvettiin aion kiskoa sen akankin kärvistelemään tavalla tai toisella. -Ap
Päävauriot taitaa olla jo tosiaan aiheutuneet. Mene lääkäriin ja hanki terapiaa, ette sekoa iham lopullisesti. Sulla heittää todellisuudentaju todella pahasti nyt. Ihan vilpittömästi.
'
Suunnittelet useita rikoksia. Tulet jäämään niistä kiinni.
te oikein ootte? Anteeksi, mä alan jo hermostua. Niin onkin vikaa MYÖS mun miehessä niinkuin oon sata kertaa sanonut mutta ei se poista tän eukon vastuuta. Mä olen ihan tyrmistynyt, kai joidenkin teidän mielestä tuollanen käytös on sitten ihan ok.
odottavat kuoressa työpaikalle lähettämistä. Nimettömänä tietty. Tästä tulee hauskaa!
...että odotin esikoista kun mies päätyi pettämään mua työkaverinsa, naimisissa olevan kolmen lapsen äidin kanssa.
Soitin asiasta tälle naiselle, kysyin eikö hän tiennyt mieheni olevan varattu ja mun odottavan lasta? Nainen oli ylimielinen, vittumainen ja tyly. Löi mulle luurin korvaan huudettuaan ensin ettei se minulle kuulu, mitä HÄN ja MIEHENI tekevät (ööö.. eikö?) Sen jälkeen soitin naisen miehelle, joka sanoi ettei tämä tullut yllätyksenä.. Mies myönsi että vaimonsa on horo, joka pettää joka käänteessä ja on ollut se aktiivinen osa puoli kuulemma tässä suhteessa mieheeni. Sovimme että mikäli tämä toisen naisen aviomies kuulee vielä että vaimonsa on tekemisisissä mieheni kanssa, hän infoaa, ja toisin päin.
Mieheni katui syvästi ja näytti kaikki viestit mitä tämä toinen nainen hänelle jälkeenpäin lähetti. Yritti edelleen vongata miestäni. Lopputulos vuosien päästä on se että tämän toisen naisen mies ei kestänyt vaimonsa huoraamista ja tappoi itsensä, tämä toinen nainen meni heti uudestaan naimisiin ja elelee kai onnellisena jossain..
En saanut kostettua, enkä oikeastaan harmittele sitä ollenkaan.
Niin sitä pitää.
T: Toinen kostaja
Ne toiset naise pettäjät täällä puolustelevat. Ei kukaan "kunnon ihminen"!
Mä voin auttaa. Diagnoosi: raivo. Sulle vieras tunne? Anna mä kerron sulle: sekin kuuluu elämään. Ja vankilassa?!?? Kuka se tässä pipipää on? -Ap
Mä oon monta kertaa jo sanonut että varsin hyvin tiedän mieheni pettäneen minua. Eihän se että haudon kostoa tätä ylimielistä eukkoa kohtaan, tarkoita että mieheni päästäisin vähällä! Tämä ketju vaan ei satu käsittelemään sitä. En kai mä oikeesti vois keneenkään käsiksi käydä. Tai voisin helposti mutten käy koska en halua syytettä. Tekisi mieli linkata sen akan fb-profiili tähän...
Olisi kiva nähdä miltä tuollainen pakkomielteinen ihminen näyttää.
että teet itsestäsi naurettavan. Mitä hittoa se sitä naisen eksää enää tässä vaiheessa kiinnostaa? Korkeintaan kiittää onneaan, että pääsi eroon siitä. Miten sä luulet kertomisen vaikuttavan sen naisen elämään?
Ja oikeasti, jos sä kuvittelet voivasi jollain huhupuheilla saada sille naiselle potkut järjestettyä, olet kyllä suuruudenhullu. Ihan turha käydä vauhkoamassa ilman mitään todisteita.
mun pitäisi rauhoittua? Ja miksi en saisi kertoa sen eukon exälle että ovat pettäneet? Varattuhan tää nainen oli silloin eikä vapaa! Varattujen kanssa sekstailevat ja asialla vielä kehuvat ovat mun mielessä alinta alkulimaa ja ihmispaskaa. Mä halveksun syvästi, olen aina halveksunut eikä mulla ole mitään velvollisuutta tuntea sympatioita tätä naista kohtaan. Tietenkään mä en lähde työpaikalle tai suoraan pomolle riehumaan vaan hoidan asian kyllä "kylmän viileästi", mutta niin että tällä naisella ei tämän jälkeen ole mitään asiaa työpaikalleen.
Oletko sinä kenties pettänyt jotakuta joskus? Miksi pitää paapoa ja sääliä tuollaisia ihmisiä? Heti tulossa rikossyyte jos halutaan tarttua "härkää sarvista". Vehdata saadaan kuukausikaupalla toisen selän takana ja jos toinen siitä suuttuu niin eiköhän silloin saa kuulua.
Onko tämä jokin kirjoittamaton sääntö, että petetyn pitää vain kärsiä ja olla ihan hiljaa, leikkiä vahvaa ja voittajaa kun koko elämä rapisi?
ihmettelen myös tätä samaa.
Mutta: kuka tahansa noista, jotka NYT väittävät, että pitää sietää vaan, olisivat AIVAN raivona, jos heille tehtäisiin samaa.
Mä veikkaan että näissä yllättävän voimakkaissa vastareaktioissa on taustalla primitiivinen pelko siitä, että tilanne ryöstäytyy käsistä, jos nainen antaa raivonsa näkyä. Normiyhteisöissä nainen ei saa tehdä niin.
Ihmisillä on tapana pelätä jo etukäteen raivonsa näyttävää naista. Sellainen elukka pitää nitistää heti jo ennen kuin se näyttäytyy. On kiinnostavaa, että tosiaan naisen viha ei saa näkyä. Ja kaikkein eniten sitä ovat tukehduttamassa toiset naiset. Näin se nainen sukupuolena pysyy vastakin ruodussa eikä pysty mihinkään, missä vaaditaan kykyä ottaa aggressiiviset tunteet käyttöön. Niinpä nainen sukupuolena pysyy siinä hyväksikäytettävän roolissa vastakin.
Petetyksi joutuminen on tilanne jossa on oikeus olla vihainen ja myös tehdä jotain sen eteen. Mikä ihmeen ajatus tuollainen on, että suorastaan kiitellään sitä toista naista? Ja sanotaan, että pettäminen työpaikoilla on normaalia eli lähes suotavaa.
Aivan sairasta :D
Ihmeellisiä kommentteja taas on saanut lukea.
Sivullisen oikeudenmukaisuudellani ajattelen, että kyllähän se toinen nainen on toiminut väärin, samoin kuin se mieskin. Ei kai kukaan asiaa pohjimmiltaan voi kiistää?
Tämä rangaistusjuttu onkin sitten vähän kinkkisempi. Se on tässä tapauksessa harmi, kun naisilta puuttuu se turpaanvetämiskulttuuri. Miehet toimisivat ehkä vastaavassa tilanteessa niin. Suora ja reilu rangaistus, jonka jälkeen asia on kuitattu. En ole luonteeltani noita kiusaajatyyppejä, jotka ilkeilevät selän takana vaikka vuosikausia.
Kyllähän rikoksen uhrillekkin on psykologisesti tärkeä asia, jos syyllinen saadaan kiinni ja tuomitaan. En näe tässä tapauksessa mitään olennaista eroa, paitsi että oikeuslaitos ei ole määritellyt ainakaan tällä hetkellä asiaa rikokseksi. Mikä on ristiriidassa suhteessa siihen, että käytännössä kaikki ihmiset pitävät asiaa moraalisesti tuomittavana.
Paitsi ne toiset naiset, joita tässäkin ketjussa kirjoittelee. Niiden sanoma tuntuu olevan:
-toinen nainen on parempi kuin se vaimo
-vaimo on ansainnut pettämisen, jos on vähääkään epätäydellinen ihminen
-vaimon elämä menee pilalle pettämisen jälkeen, koska toisen naisen merkitys on niin suuri (katkeruus, kateus, jne.)
Luulen että kukaan järkevä nainen ei oikeasti allekirjoita noita ajatuksia. Naisen tehtävä parisuhteessa EI ole tehdä miestä onnelliseksi, eikä kukaan toinenkaan siihen pitemmän päälle pysty ellei mies saa itse elämäänsä otetta, olemalla sellainen mies että pystyy arvostamaan itseään. Pettävä mies on aina emotionaalisesti kypsymätön ja hänen saaminen tai menettäminen ei ole mikään iso juttu kenellekkään naiselle.
Siinä taas pettäjä, toinen nainen puolustelee. Varattu mies on VARATTU.
Et omista miestäsi etkä varmasti omista tätä toista naista. Koko ajattelusi perustuu sille, että sinulla on jotain oikeuksia. Sinulla ei ole. Parisuhde perustuu luottamukselle jonka miehesi on pettänyt. Sinulle jää vain päätettäväksi jatkatko suhdetta luottamuspulasta huolimatta vai eroatko. Kasvapa tyttö aikuiseksi ja lakkaa tuo kotileikki.
nimenomaan EI ole laitonta. Toinen nainen ei ole tilivelvollinen eikä syyllinen, hän ei ole pettänyt ketään. Jos tässä nyt jotain syyllisiä pitää lähteä etsimään, niin sellainen on ap:n mies. Tosin mä en kyllä tajua, miksi pitäisi, kun toista ihmistä ei voi omistaa eikä niin ollen myöskään varastaa.
Ei pettämiseen ja pahan tekemiseen toiselle vaadita, että tuntisi henkilökohtaisesti. Toinen nainen on ihan yhtä syyllinen kuin mieskin jos tiesi että ukko on varattu. Onhan nakkikiskaturpaanvetokin laitonta, vaikket tuntisi uhria, capiche?
Eikö vapaita ole tarjolla? Moraalittomat toiset naiset. Toisen oma ei ole sinun!
ota naisesta selvää, joku luuranko kaapista, (tai yleensä sellaiset vain keksitään) mutta tosi tarina uppoaa paremmin, ei saa liittyä siihen pettämiseen, levität tuota tarinaa vaivihkaa sen työpaikalle.
esimiehelle voit laittaa nimettömän kirjeenkin, jota et ikinä myönnä, mutta kerrot mitä tiedät.
Siittä lähtee kiusaaminen, jos jtn muuta moraalitonta löytyy.
kaikki peliin, äläkä päästä sitä äijääs vähällä.