Onks teillä muilla joku inhokkiajanjakso päivästä?
Itse olen huomannut että en jotenkin pidä klo 14:30-17:00 välisestä ajasta, siis vapaa-ajalla. En tiedä mikä siinä on mutta monesti tuona aikana tuntuu joku sellainen ihme seisahtaneisuus. Töissä(12h vuorot) sitä ei tietysti huomaa välttämättä kun on työn touhussa mutta varsinkin vapaalla huomaan päiväkahvin jälkeen että olen ahdistunut ja jotenkin levoton 😂 tuntuu että tuona aikana ei jotenkin osaa tehdäkään mitään, viiden jälkeen taas voi alkaa suunnitella ruoanlaittoa. Sanotaan nyt että lempiaika taas on joku klo 9-12.
Onko muilla tälläistä? 😅 Tai muita outouksiakin voi kertoa.
Kommentit (6)
Pari tuntia ennen nukkumaanmenoa kun on aivan poikki eikä jaksa mitään, mutta nukkumaankaan ei voi vielä mennä. Aamuisin taas aamurutiinit, voispa vaan olla se haisuli joka ei peseydy eikä välitä mistään mitään (okei en haluaisi oikeasti olla siinä jamassa)
"varsinkin vapaalla huomaan päiväkahvin jälkeen että olen ahdistunut ja jotenkin levoton"
Juot liikaa kahvia, jätä ip-kahvi pois.
Tämä ilmestyi tänne Silakkaliikkeen joukkokiusaamisen vuoksi.
Aamu ja aamupäivä, koska otan sydänlääkkeet aamulla ja niiden takia olen muutaman tunnin aika toimintakyvytön, en mielelläni esim. lähde kauppaan, seiso hellan ääressä tai ripusta pyykkiä silloin, koska väsyttää ja huimaa. Sitten olo paranee iltaa kohti, eikä iltalääkkeistä ole niin suurta haittaa, koska käyn kuitenkin nukkumaan.
Aamu klo 5-9, varsinkin arkipäivisin ja muuten jos pitää olla aktiivinen jotenkin. Minua väsyttää ja ajatukset ovat sekaisin, herään kunnolla vasta yhdeksän tienoilla.
Aamu, silloin on krapula