Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haudon kostoa...

Vierailija
22.08.2012 |

Sain kuulla että miehelläni on ollut salasuhde työkaveriinsa. Suhde on kestänyt useita kuukausia, ja ilmassa ollut kai jonkin verran ihastumista mutta myös seksiä, jopa työpaikalla työpäivän aikaan (toimistotyöskentelyä)! Ovat tavanneet myös vapaalla tietämättäni. Toinen nainen on seurustellut suhteen aikana mutta nykyään on miehen puheiden mukaan eronnut. Suhde on loppunut nyt ja mies hyvin katuvainen mutta samalla työpaikalla työskentelevät edelleen, elikkä täällä tapaavat joka viikko.

Tällä hetkellä pinnalla on vaan silmitön raivo. Jos rehellinen olen, eniten tekee mieli tuhota tämän toisen naisen ura ja elämä. Mitä mä teen? Tekisi mieli ilmoittaa asiasta työpaikalle mutta millä mä sen todistan? Kirjotanko nimettömän kirjeen vai soitanko suoraan pomolle? Naikkosen exälle aion ainakin kertoa.

Perheellinen olen siis minäkin, minulla ja miehellä kaksi lasta.

Vai otanko suoraan yhteyttä tähän naiseen? Jotenkin haluan välit "tasata".

Kommentit (190)

Vierailija
1/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tasaisit välit miehesi kanssa?

Vierailija
2/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä sille naiselle vauhkoat, eihän sen tekemiset sulle kuulu! Ihan vaan kuule riittää että höykytät miestäsi.

Oikeesti, tuhoa ennemmin miehesi elämä ja ura, MIEHESI sulle on pahaa tehnyt. Sillä toisella naisella ei ole ollut velvoitetta olla sulle uskollinen, miehelläsi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt nolaa itseäsi täysin naikkonen. Miehesi on vastuussa tekosistaan sinulle. Tuhoappa hänen uransa, lienee helpommin toteutettavissa.

Vierailija
4/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vaan esimiehenä kiinnostaisi jos kaksi työntekijää panisi työajalla. Miehen työ on niin vakaa ettei hänellä ole riskiä työn menettämisestä toisin kun tällä naisella. Miehen kanssa tasataan välejä pitkän aikaa ihan varmasti, sen voitte uskoa!!

Olen kuullut että tämä nainen on naureskellut salasuhdettaan ympäri kyliä että "ihan oikein sille naiselle ja en ihmettele yhtään miksi mies pettää" vaikka emme ole koskaan edes tavanneet. Tottakai olen vihainen sille akalle. -Ap

Vierailija
5/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vaan esimiehenä kiinnostaisi jos kaksi työntekijää panisi työajalla. Miehen työ on niin vakaa ettei hänellä ole riskiä työn menettämisestä toisin kun tällä naisella. Miehen kanssa tasataan välejä pitkän aikaa ihan varmasti, sen voitte uskoa!!

Olen kuullut että tämä nainen on naureskellut salasuhdettaan ympäri kyliä että "ihan oikein sille naiselle ja en ihmettele yhtään miksi mies pettää" vaikka emme ole koskaan edes tavanneet. Tottakai olen vihainen sille akalle. -Ap

Mitä luulet, että esimies tekisi? "Soo soo, tuhma tyttö, ei saa harrastaa irstailua työkaverin kanssa". Ja millä helvetillä sä alat todistamaan ulkopuolisena ihmisenä että työaikaa on käytetty muuhun kuin työntekoon? Itse olen esimiesasemassa, ja jos saisin yhteydenoton jonkun alaiseni kostonhimoiselta vaimolta, en taatusti liikauttaisi eväänikään "rangaistakseni" tai "tuhotakseni alaiseni uran". Aivan naurettava ajattelumaailma, melkein jopa käy mielessä että ehkä miehelläsi todella on edes jonkunmoinen syy pettää sinua..?

Vierailija
6/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskittyisin nyt miettimään, onko se avioliittosi jatkamisen arvoinen sen kostamisen sijasta ja miten se saadaan kuntoon. Ihan itse se mies on sinua pettänyt ja piste.

Perheasiat ei kuulu työpaikalle, ja keskinäiset muhinat siellä ei kiinnosta esimiehiä, mikäli ne ei haittaa työntekoa. Jos juoruat, käy vaan niin että miehesi ehkä saa varoituksen, tai parhaassa tapauksessa potkut. No työttömyys taas vaikuttaa sun elarirahoihin, eli sun omaan nilkkaasi. Niin että jos on pakko kostaa, niin se pitää tehdä taiten ja muuten kuin työpaikan kautta. Ehkä senkin virran voisi pistää sen oman avioliiton tilan miettimiseen, ja laittaa sen äijän vaikka omaan kämppäänsä asumaan.

Itse en pystynyt liittoa jatkamaan, oksetti koko mies, johon olin luottanut.

Vierailija
7/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen asia, mikä on aika hauskaa. Jos joku käy panemassa vaimoa, mies voi vetää turpiin tätä hässijää ihan railakkaasti ja kaikki ymmärtää, että hyvä kun mies veti sitä jätkää turpiin.

Mutta jos nainen haluaa kostaa toiselle naiselle, sitä aletaan haukkumaan ja säälittelemään, että surkea ämmä kun ei tajua, että oma syynsä kun mies meni vieraisiin.

Minusta voisi tulla sama kulttuuri Suomeen naisillekin, että toista naista vois käydä pätkimässä turpiin ihan rehellisesti. Ottaa vaikka muutaman kaverin matkaan ja hakata porukalla. Niinhän miehetkin hoitelee ne jätkät, jotka panee niiden vaimoja.

Ehkä alemmissa yhteiskuntaluokissa on tuollainen käytäntö, mutta itse en ole törmännyt.

Vierailija
8/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tekstisi olisi voinut olla minun kirjoittamaani muutama vuosi sitten.

En ollut naiseen missään yhteydessä - ajattelen mielessäni, että kun hänellä on joskus mies ja lapset, niin toivottavasti hän silloin saisi ansionsa mukaisesti ja joutuisi itse kokemaan saman...paha saa palkkansa joskus.

Kyllä, minusta on todella heikko moraali naisella, joka koskee varattuun mieheen. On todellakin tutkittu, että suurin osa ei todellakaan pettäisi, ellei tule tarpeeksi houkuttelevaa tilaisuutta vastaan.

Vierailija
9/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pystynyt panemaan kesken päivän?? Ihan oikeesti, aika kekselijäs saa olla.. Mä olen salasuhteessa (minä naimisissa, mies vapaa) työkaverini kanssa enkä minä ole ainakaan valitettavasti päässyt keskeyttämään työpäivääni sekstailemalla, koska en kertakaikkiaan keksi missä täällä toimistolla saisimme olla rauhassa.

Vierailija
10/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä listalla on joku, joka on ollut työelämässä, tietää sen hyvin. Esimiehet puuttuvat niihin jos ne häiritsevät työntekoa. keksity nyt avioliittosi korjaamiseen tai lopettamiseen. Muu on noloa.

Minä tiedän meidänkin työpaikalla monta suhdetta, osa kestänyt vuosia. Kyllä pidettäisiin varsin outona esimiestä, joka niihin puuttuisi, elleivät vaikuta työntekoon. Eihän siihen ole oikeuttakaan!

Vierailija
11/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian kieltämiseltä, defenssi-mekanismiltqa, ettet syytä miestäsi ollenkaan. Katsoppa tilannetta niinkuin se on, miehesi on pettänyt sinua ja on yhtä syyllinen kuin tuo nainen.

Vierailija
12/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet, että esimies tekisi? "Soo soo, tuhma tyttö, ei saa harrastaa irstailua työkaverin kanssa". Ja millä helvetillä sä alat todistamaan ulkopuolisena ihmisenä että työaikaa on käytetty muuhun kuin työntekoon? Itse olen esimiesasemassa, ja jos saisin yhteydenoton jonkun alaiseni kostonhimoiselta vaimolta, en taatusti liikauttaisi eväänikään "rangaistakseni" tai "tuhotakseni alaiseni uran". Aivan naurettava ajattelumaailma, melkein jopa käy mielessä että ehkä miehelläsi todella on edes jonkunmoinen syy pettää sinua..?

Luuleksää et mä noin sen asian ilmaisisin? Mulla on kuule keinoni saattaa tää pomon korviin niinkin, ettei mua yhdistetä siihin. ;) Aika paska esimies olet, jossei sua tuon enempää kiinnosta alaistes tapa käyttää työaikaansa. Ja tottakai sillä joku syy on ollut, ei kai se muuten ois pettäny! Idioottiko sä oot?

Vierailija
13/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkutin hankalaa, siinähän naureskelisi sitten vielä. Laita naisen esimiehelle viesti. Joutuvat vielä korvaamaan työajalla harrastetun seksin, se kun ei kuulu työntekoon.

Ihan sama mitä muut ajattelee.

Niin, ja tietenkään et päästä miestäsi kuin koira veräjästä. En suostuisi siihen että näkisivät joka päivä, en sitten millään.

Jos saa kysyä, miten miehesi jäi kiinni?

Vierailija
14/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle, minä eilen tähän jo kirjoitinkin, että kosta. Itse kostaisin varmaankin vähintään samalla tavalla.

Mulla ei ole mitään sympatioita ketään moraalittomia pettäjäihmisiä kohtaan. Ovat alinta kastia

Vierailija
15/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha kuulu tuohon vaiheeseen, ole ihan rauhassa vihainen, saat olla.

Mutta älä tee mitään, käykää asiaa miehesi kanssa läpi, menkää vaikka pariterapiaan.

Tämä toinen nainen kärsii seuraamukset omassa elämässään, ajallaan, ilman että sinä teet itsestäsi "hysteerisen". Hysteeriseltä ja epätasapainoiselta vaikutat, jos alat soittelemaan työpaikoille yms.

Vierailija
16/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan miestä ei "jostain kumman syystä". Jonkin verran lohduttaa edes, että lähinnä panopuuna mies on puheidensa mukaan tätä akkaa pitänyt, ihastusta kai ihan alussa vain. Sitäpaitsi on sen naisen exälläkin oikeus tietää millaisessa suhteessa on elänyt.

Mä en tajua tota logiikkaa etten saisi olla vihainen ja kostonhimoinen. Vaikka mies oli jutussa mukana niin ihan yhtä syyllinen on tämä lumppu.

Vierailija
17/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää kostettava nainen tajuaa edes tehdä rikosilmoituksen jos ap meinaa käydä lyömässä "nenän poskelle".

Siinähän ap sit maksaa kivusta ja särystä ja henkisistäkin kärsimyksistä sievoisia summia.

Sitten mietitään kannattiko.:) Samaan alhaiseen kastiin sä nimittäin sen jälkeen kuulut itekin. Väkivalta on säälittävää.

Vierailija
18/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuteli asiaa pitkin kyliä ja asia kantautui korviini tuttavan tutun kautta. Kuulin asiasta vihjailuja jotka osottautuivat sitten todeksi mieheni kanssa keskustellessa.

Miehillekin sellainen pieni vinkki: jos vieras akka aukoo haaroväliään kovin auliisti, kannattaa huolehtia että osaa pitää edes turpansa kiinni.

Vierailija
19/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää kostettava nainen tajuaa edes tehdä rikosilmoituksen jos ap meinaa käydä lyömässä "nenän poskelle".

Siinähän ap sit maksaa kivusta ja särystä ja henkisistäkin kärsimyksistä sievoisia summia.

Sitten mietitään kannattiko.:) Samaan alhaiseen kastiin sä nimittäin sen jälkeen kuulut itekin. Väkivalta on säälittävää.

Oletko sinä kenties pettänyt jotakuta joskus? Miksi pitää paapoa ja sääliä tuollaisia ihmisiä? Heti tulossa rikossyyte jos halutaan tarttua "härkää sarvista". Vehdata saadaan kuukausikaupalla toisen selän takana ja jos toinen siitä suuttuu niin eiköhän silloin saa kuulua.

Onko tämä jokin kirjoittamaton sääntö, että petetyn pitää vain kärsiä ja olla ihan hiljaa, leikkiä vahvaa ja voittajaa kun koko elämä rapisi?

Vierailija
20/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pani varatun miehen kanssa työpaikalla, käry kävi ja miehen vaimo veti turpiin. Asiaa puidaan oikeussalissa.

:D:D

Arvatkaapa, ketä kohtaan yleisö tuntisi myötätuntoa. Pienet sakot ei haittaisi sitä turpiinvetäjää.

Oletko sinä kenties pettänyt jotakuta joskus? Miksi pitää paapoa ja sääliä tuollaisia ihmisiä? Heti tulossa rikossyyte jos halutaan tarttua "härkää sarvista". Vehdata saadaan kuukausikaupalla toisen selän takana ja jos toinen siitä suuttuu niin eiköhän silloin saa kuulua.

Onko tämä jokin kirjoittamaton sääntö, että petetyn pitää vain kärsiä ja olla ihan hiljaa, leikkiä vahvaa ja voittajaa kun koko elämä rapisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän