Missä maissa olet käynyt?
Kommentit (32)
En jaksa luetella noin 50 maata. Ikää 45 vuotta.
Yli kolmessakymmenessä. Ikää 39. Tykkään matkustella.
Ruotsi, Tanska, Viru, Saksa, Itavalta, Belgia, Espanja. Ikää 62v.
Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, Neuvostoliitto, Viro, Latvia, Puola, Saksa, Hollanti, Belgia, Ranska, Espanja, Portugali, Iso-Britannia, Irlanti, Sveitsi, Itävalta, Italia, Vatikaani, Tšekin tasavalta, Unkari, Kroatia, Bosnia-Hertsegovina, Montenegro, Kypros, Kreikka, Israel, Turkki, Marokko, Yhdysvallat, Thaimaa, Singapore, Japani
Unohtuikohan joku? Olen keski-ikäinen. Matkailu kiinnostaa. En ole ollut esim. interreilillä, vaan kaikissa maissa vieraillut ihan kunnolla (yöpynyt useamman yön), suurimmassa osassa useamman kerran.
Ruotsissa, Virossa, Saksassa ja Ranskassa.
Olen 33. Haluaisin matkustaa enemmän, mutta ei ole matkaseuraa.
Yli 30 maassa. Yleensä yksin. Pääsisin tosi harvoin jos pitäis matkaseuraa odotella...
Suomi. Ei sinne ulkomaille kannata lähteä. En halua matkustaa. Tämä muissa maissa käynti tuntuu olevan yleinen leveilyn aihe.
14 maata, ei kovin paljon siis. Ikää 44v
Euroopan maat poislukien Liettua, Puola, Valko-Venäjä, Moldova, Romania, Ukraina.
USA, Kanada, Kiina, Marokko, Turkki, Israel.
Osassa työn takia, osassa asunut, osassa matkustellut huvin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, Neuvostoliitto, Viro, Latvia, Puola, Saksa, Hollanti, Belgia, Ranska, Espanja, Portugali, Iso-Britannia, Irlanti, Sveitsi, Itävalta, Italia, Vatikaani, Tšekin tasavalta, Unkari, Kroatia, Bosnia-Hertsegovina, Montenegro, Kypros, Kreikka, Israel, Turkki, Marokko, Yhdysvallat, Thaimaa, Singapore, Japani
Unohtuikohan joku? Olen keski-ikäinen. Matkailu kiinnostaa. En ole ollut esim. interreilillä, vaan kaikissa maissa vieraillut ihan kunnolla (yöpynyt useamman yön), suurimmassa osassa useamman kerran.
Tällainen ympäristörikollisuus pitäisi kieltää lailla.
Olen käynyt perheen ja ystävien kanssa lomalla ulkomailla. Mitään erityistä innostusta matkailuun ei ole, välillä tullut vaan lähdettyä kun on pyydetty seuraksi.
Viro, Venäjä, Ruotsi, Tsekki, Saksa, Alankomaat, Ranska, Espanja (Kanariansaaret)
Kreikka, Espanja, Italia, Ranska, Saksa, Tšekki
Vierailija kirjoitti:
Euroopan maat poislukien Liettua, Puola, Valko-Venäjä, Moldova, Romania, Ukraina.
Euroopan maat poislukien?? Mitä selität?
En ole mitenkään aktiivisesti kerännyt maita, monessa olen käynyt moooonta kertaa. Mutta näissä: Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Venäjä, Latvia, Tshekki, Slovakia, Unkari, Bulgaria Romania, Puola, Itävalta, Saksa, Italia, Slovenia, Kroatia, Kypros, Israel, Jordania, Egypti, Ranska, Belgia, Hollanti, Espanja, Portugal, Britannia, Irlanti, Malawi, Tansania. Sambia, Mosambik, Intia, Thaimaa, Yhdysvallat.
Mitä tuossa nyt oli, 35 maata.
Tykkään matkailusta ja matkustamista liittyy myös työhöni.
N51
Ja juu, Vatikaanin unohdin, 36 maata siis.
15/N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroopan maat poislukien?? Mitä selität?
Kaikki euroopan maat paitsi Liettua, Puola, Valko-Venäjä, Moldova, Romania, Ukraina.
Eri
Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Venäjä, Saksa, Hollanti, Belgia, Englanti, Irlanti, Ranska, Monaco, Espanja, Portugali, Italia, San Marino, Vatikaani, Luxemburg, Sveitsi, Itävalta, Tsekki, Bulgaria, Kreikka, Kypros, Turkki, USA, Arabiemiraatit, Intia, Thaimaa, Malesia, Singapore, Kiina, HongKong, Australia
Venäjällä, Malesiassa, Emiraateissa, San Marinossa ja Luxemburgissa vain kerran. Kaikissa muissa useammin kuin kerran.
N46
Ruotsi, Neuvostoliitto, Venäjä, Viro, Tanska, Norja, Saksa, Hollanti, Iso-Britannia, Tunisia, Egypti.
Ruotsi, Georgia, Viro, Puola, Tanska, Unkari, Italia, Ranska, Itävalta (okei tätä ei kyllä lasketa kun vietin siellä vain muutaman tunnin vaihtaessani junaa), Kroatia, Slovenia, Espanja, Portugali, Skotlanti, Thaimaa, Etelä-Korea, Japani, Marokko.
Oman kiinostuksen ja budjetin mukaan on tullut käytyä. Japanissa olin käymisen lisäksi vaihdossa ja Italiassa aupairina.
Ikää 22v.
Up