Haudon kostoa...
Sain kuulla että miehelläni on ollut salasuhde työkaveriinsa. Suhde on kestänyt useita kuukausia, ja ilmassa ollut kai jonkin verran ihastumista mutta myös seksiä, jopa työpaikalla työpäivän aikaan (toimistotyöskentelyä)! Ovat tavanneet myös vapaalla tietämättäni. Toinen nainen on seurustellut suhteen aikana mutta nykyään on miehen puheiden mukaan eronnut. Suhde on loppunut nyt ja mies hyvin katuvainen mutta samalla työpaikalla työskentelevät edelleen, elikkä täällä tapaavat joka viikko.
Tällä hetkellä pinnalla on vaan silmitön raivo. Jos rehellinen olen, eniten tekee mieli tuhota tämän toisen naisen ura ja elämä. Mitä mä teen? Tekisi mieli ilmoittaa asiasta työpaikalle mutta millä mä sen todistan? Kirjotanko nimettömän kirjeen vai soitanko suoraan pomolle? Naikkosen exälle aion ainakin kertoa.
Perheellinen olen siis minäkin, minulla ja miehellä kaksi lasta.
Vai otanko suoraan yhteyttä tähän naiseen? Jotenkin haluan välit "tasata".
Kommentit (190)
Et ole vastannut miten aiot kostaa miehellesi. Kai tajuat että se vieras nainen ei pettänyt sinua. Miehesi sinut petti. Vai oliko hän vain huoran viaton uhri?
työpaikoilla on hyvin yleistä tuollainen touhuaminen, ja juurikin noin niinkuin tuo eräs esimies tuolla sanoi, vaihtuvuus olisi suuri jos aina erottaisi jos jotain tulee ilmi. Ja mistäs kuule voit tietää, ettei tämä esimies jo tiedä asiasta, mistä tiedät ettei hän itse ole samassa tilanteessa, mistä tiedät kuinka avoin tämä juttu on työpaikallanne. Sinä ap todellakin tulet nolaamaan itsesi ja pahasti, jos otat miehen työpaikalle yhteyttä. Ei ketään todellakaan kiinnosta katkerat ja kiukkuiset petetyt osapuolet. Päädyt vain kahvihuonekeskustelujen kohteeksi ja siinä riittää naurua pitkäksi aikaa :D
Ennenvanhaan olivat nämäkin asiat helpompia, kun pystyi murhauttamaan huoripukin ja tämän lapset ja päät tuotiin tarjottimella näytille, että sai kuseksia päälle. Nykyään ihme nynnyttelyä. Väittääkö joku, ettei se mies ole tehnyt mitään väärää, vaikka on varastanut ap:n aviovaimon, pilannut hänen ydinperheen ja muutenkin aiheuttanut suurta harmia, mielipahaa, sekä terveysriskin? Näitä tapauksiahan varten pitäisi säätää ihan rangaistus lain nimeen, kun eivät muuten ymmärrä miten on tapana käyttäytyä. Sitten kun saat pahimman myrskyn tyynnytettyä, niin ala valmistella eroa vaimostasi. Nämä kostotunnelmat ovat normaaleja tunnereaktioita tässä vaiheessa, mutta ajan myötä huomaat ettet tarvitse mitään kostoa. Malta siis. Huomaat ettei sellaisen naisen kanssa kannata olla johon ei voi luottaa. Parempiakin on. Ja itsensä kanssa se mies joutuu elämään, henkisesti tasapainoisen ihmisen ei tarvitse ottaa toisen omaa.
Kyllä mua vaan esimiehenä kiinnostaisi jos kaksi työntekijää panisi työajalla. Miehen työ on niin vakaa ettei hänellä ole riskiä työn menettämisestä toisin kun tällä naisella. Miehen kanssa tasataan välejä pitkän aikaa ihan varmasti, sen voitte uskoa!!
paneskellut, jos mietit että tällaiset asiat esimiehiä kiinnostaa..
Potkuja tuskin kummallekaan tulee, mutta varoitus saattaa tulla ja _kummallekin_. Vaikeutat vain miehesi uraa kantelemalla, ja siitä ei ollut mainittavaa hyötyä.
Puhumattakaan siitä miten naurunalaiseksi saatat miehesi ja itsesi. Jos nyt meinasit vielä miehen kanssa jatkaa yhteistä elämää.
työpaikoilla on hyvin yleistä tuollainen touhuaminen, ja juurikin noin niinkuin tuo eräs esimies tuolla sanoi, vaihtuvuus olisi suuri jos aina erottaisi jos jotain tulee ilmi. Ja mistäs kuule voit tietää, ettei tämä esimies jo tiedä asiasta, mistä tiedät ettei hän itse ole samassa tilanteessa, mistä tiedät kuinka avoin tämä juttu on työpaikallanne. Sinä ap todellakin tulet nolaamaan itsesi ja pahasti, jos otat miehen työpaikalle yhteyttä. Ei ketään todellakaan kiinnosta katkerat ja kiukkuiset petetyt osapuolet. Päädyt vain kahvihuonekeskustelujen kohteeksi ja siinä riittää naurua pitkäksi aikaa :D
Eiköhän siellä työpaikoillakin ole tuntevia, eläviä ihmisiä, jotka ymmärtävät petetyn ihmisen tuskan. Jollain on voinut osua omallekin kohdalle.
Ap on aiheellisesti tunnemyrskyssä ja hänen kiihtymisensä on ymmärrettävää, ei millään lailla naurettavaa. Tasapainoton ei ole se joka pettämisestä loukkaantuu, vaan se joka pettää.
mikään terapiakeskus, ei siellä todellakaan aleta ymmärtämään petetyn ihmisen tuskaa, voi tsissus teitä :D Ja ap on varmasti tunnemyrksyssä, mutta naurettava :D
Täällä on kyllä hullua porukkaa! Miten se naiselle kostaminen mitään muuttaa? Nainen halusi munaa ja sai sitä, sinun miehesihän tässä on idiootti kun lähti mukaan pelleilyyn vaikka on perheellinen.
Työpaikalla paneminen on valitettavan yleistä.
Ap: Aiotko jatkaa miehesi kanssa?
Lasten vuoksi. Mitään kostonhimoa miestäni kohtaan ei tällä hetkellä ole, vain sitä lunttua. Tottakai mieheni on toiminut myös väärin mutta hänen kanssaan mun pitää yrittää jakaa tulevaisuus kun sen akan kanssa taas ei. Siispä mun mieheni tulevaisuuden pilaamisessa ei olisi mieltä, sehän vaikuttaisi myös mun elämään kun taas tämän naikkosen elämän pilaaminen - jonka taatusti toteutan - tuottaa mitä suurinta nautintoa.
Onko rikos jos mä julkaisen mun miehen ja sen naisen tekstiviestejä tai FB-keskusteluja? Työpaikalle, sukulaisille, ystäväpiirille?
viestejä ihan Print Screenillä missä näkyy lähettäjät.
mikään terapiakeskus, ei siellä todellakaan aleta ymmärtämään petetyn ihmisen tuskaa, voi tsissus teitä :D Ja ap on varmasti tunnemyrksyssä, mutta naurettava :D
Mikähän teurastamotyöntekijä mahdat olla..... Itse en ole sellaisessa työpaikassa vielä ollut, jossa ei osattaisi ajatella vähän laajemmin.
Täällä on kyllä hullua porukkaa! Miten se naiselle kostaminen mitään muuttaa? Nainen halusi munaa ja sai sitä, sinun miehesihän tässä on idiootti kun lähti mukaan pelleilyyn vaikka on perheellinen.
Työpaikalla paneminen on valitettavan yleistä.
Ap: Aiotko jatkaa miehesi kanssa?
Lasten vuoksi. Mitään kostonhimoa miestäni kohtaan ei tällä hetkellä ole, vain sitä lunttua. Tottakai mieheni on toiminut myös väärin mutta hänen kanssaan mun pitää yrittää jakaa tulevaisuus kun sen akan kanssa taas ei. Siispä mun mieheni tulevaisuuden pilaamisessa ei olisi mieltä, sehän vaikuttaisi myös mun elämään kun taas tämän naikkosen elämän pilaaminen - jonka taatusti toteutan - tuottaa mitä suurinta nautintoa.
Onko rikos jos mä julkaisen mun miehen ja sen naisen tekstiviestejä tai FB-keskusteluja? Työpaikalle, sukulaisille, ystäväpiirille?
Tuolla menolla saatat itsesi vaikeuksiin.
viestejä ihan Print Screenillä missä näkyy lähettäjät.
Sä et julkaise yhtään mitään missään tai avaudu tästä kenellekään. Sä et kosta tätä millään tavalla. Ihmisille tapahtuu kuule paskempiakin asioita elämässä kuin että ukko pettää työkaverin kanssa. Anna olla.
Kyllä ne työkaverit kuule tietää jo mitä ne ovat puuhanneet.
ei kukaan oikeesti ole noin tyhmä kuin tuo ap!
Siis, eikö sinulla ole ketään vaikutusvaltaista ystävää, joka voisi auttaa sinua. Joka pystyisi saamaan naiselle työpaikan menetyksen ja huolehtimaan,että häntä ei palkata. Itse tekisin näin, en likaisi omia käsiäni ja käyttäisin toista henkilöä. Tähän asti olen aina saanut tahtoni läpi, olen siinä todella hyvä. Kun olen kostanut, on mennyt työpaikka,henkilö on joutunut taloudelliseen ahdinkoon.
Kyllä ne työkaverit kuule tietää jo mitä ne ovat puuhanneet.
Tuollaiset asiat pysyvät salassa päivän. Töissä ollaan niin läheisissä tekemisissä, että salamana leviää kaikkien tietoon.
en vain voi uskoa koskaan kuulevani millään työpaikalla keskustelua: 'oletteko kuulleet asiasta? Matti ja Maija jäivät kiinni pettämisestä. Matin vaimo tuli tänne hyvin tuohtuneena, ja aivan syystä, kyllä meidän nyt käy häntä sääliksi. Sietäisi Matin ja Maijan hävetä. Eiköhän me nyt yksissä tuumin vaadita heille potkuja, koska onhan se Matin vaimon oikeus, että miehelle kostetaan.'
jos et jo ole hoikka, timmi ja huoliteltu, niin tee itsestäsi sellainen. Nosta oma markkina-arvosi huippulukemiin. Nauti saamastasi huomiosta ja flirttaile vähän miehesi nähden. Jos nyt siis jatkat hänen kanssaan.
Miehesi on nyt se pahin syntipukki, muista se. Työkaveri voi marinoitua omissa liemissään, älä alennu kostamaan.
Koko ajattelusi perustuu sille, että sinulla on jotain oikeuksia. Sinulla ei ole. Parisuhde perustuu luottamukselle jonka miehesi on pettänyt.
Sinulle jää vain päätettäväksi jatkatko suhdetta luottamuspulasta huolimatta vai eroatko. Kasvapa tyttö aikuiseksi ja lakkaa tuo kotileikki.
Jotakin suhteellisuuden tajua, pyydän.