Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haudon kostoa...

Vierailija
22.08.2012 |

Sain kuulla että miehelläni on ollut salasuhde työkaveriinsa. Suhde on kestänyt useita kuukausia, ja ilmassa ollut kai jonkin verran ihastumista mutta myös seksiä, jopa työpaikalla työpäivän aikaan (toimistotyöskentelyä)! Ovat tavanneet myös vapaalla tietämättäni. Toinen nainen on seurustellut suhteen aikana mutta nykyään on miehen puheiden mukaan eronnut. Suhde on loppunut nyt ja mies hyvin katuvainen mutta samalla työpaikalla työskentelevät edelleen, elikkä täällä tapaavat joka viikko.

Tällä hetkellä pinnalla on vaan silmitön raivo. Jos rehellinen olen, eniten tekee mieli tuhota tämän toisen naisen ura ja elämä. Mitä mä teen? Tekisi mieli ilmoittaa asiasta työpaikalle mutta millä mä sen todistan? Kirjotanko nimettömän kirjeen vai soitanko suoraan pomolle? Naikkosen exälle aion ainakin kertoa.

Perheellinen olen siis minäkin, minulla ja miehellä kaksi lasta.

Vai otanko suoraan yhteyttä tähän naiseen? Jotenkin haluan välit "tasata".

Kommentit (190)

Vierailija
101/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meinaat antaa sille miehellesi tämän anteeksi? Ja jatkaa tämän ihanan kultapuppeli miehesi kanssa, joka vahingossa joutui karmaisevan horon väkivalloin viettelemäksi?

Etkö uskalla lähteä? Oletko taloudellisesti riippuvainen hänestä, vai miksi ihmeessä jatkat elämää hänen kanssaan?

Vierailija
102/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin räkäisemässä naista päin naamaa silloin kun kukaan muu ei nähnyt. Nyrkkini saattoi myös tutustua naiseen lähemminkin. Tällaiset tavat eivät todellakaan ole kuuluneet repertuaariini koskaan muulloin elämässäni.

Paras kosto on ollut kuitenkin se, että se ruma vanha lahna itkee kohtaloaan edelleen baareissa, ja minulla & miehellä onni kukoistaa vielä vuosia tapahtuneen jälkeen.

Ja voin sanoa että helpotti, eikä kaduta tippaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vahingoniloista väkeä te olette, kun puhutte ap:n tuskalle tuohon sävyyn? Entä jos hänen kotinsa olisi poltettu, syöpä iskenyt, lapsi kidnapattu tai auto varastettu? Ja te sanoisitte, että "ei ketään kiinnosta katkeran valitus"? Hienoa sakkia täällä! Luulisi lapsiperheiden äitien olevan sydämellisiä ihmisiä, jotka ymmärtävät että sama voisi kolahtaa myös heidän kohdalle. Jaksamisia ap:lle!

Esimiesasemassa olevan on tuohon mahdotonta mitenkään laillisesti puuttua.

Mutta muuten asian esilletuominen ei mairittele kumpaakaan henkilöä. Meillä oli työpaikalla kerran yksi "pariskunta" jonka miesosapuoli oli naimisissa tahollaan. Eihän se muille kuulu, mutta kyllä sille naiselle muiden työntekijöiden toimesta naurettiin ja miestä paheksuttiin kahvitunnilla. Hyvin harva tosielamässä katsoo hyvällä sellaista rottamaisuutta, eivät edes miehet. Eikä sillä naisellakaan tainnut kaikki lepakot tapulissa ollut muutenkaan, lähinnä sellaista epätoivoista jakamista.

Vierailija
104/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteet siihen vieraaseen tuntemattomaan toiseen naiseen, kuin omaan rakkaaseen mieheen.

Miehesi teki valinnan pettää sinua, ap. Jossain vaiheessa hän teki sen valinnan. Ja hän teki sen tietoisesti ja tahallaan, ylitti rajan jota ei pitänyt ylittää. Ja sillä tietyllä hetkellä kun hän tiesi ylittävänsä rajan, hän ei välittänyt.

Sinua petettiin ap. Sinun miehesi petti sinua.

Vierailija
105/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihalle ja kohti uusia parempia miehiä.

Mitä jäät tollasia katsomaan, avioliittonne on pilalla. Et ikinä unohda, et ikinä toivu täysin. Vaikka vuosien varrella unohtaisit ja antaisit anteeksi, mikään ei ole silti enää koskaan sama.

Vierailija
106/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aidosti pyytänyt anteeksi?

Olen ollut tilanteessasi ja parasta olisi jos saisit ajatuksesi käännettyä niin, että kyllä elämä kostaa, voit sitten kuvitella vaikka mitä hirveitä sattumuksia itseksesi, se helpottaa. jos teet jotain, saatat nolata itsesi + jopa vahingossa tehdä jotain laitonta, esim. se FB-viestien julkaiseminen on laitonta.

voimia, meitä on monta täällä saman kokenutta

- minulla meni sitten perhe, 2/3 ystävistä ja itsetuntokin siinä, mutta ei siitä sen enempää

Vierailija
107/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla voit esim. kertoa, että miehesi on ollut sairaslomalla töistä vaikka onkin ollut todellisuudessa tämän naisen kanssa.

Jos mä saisin tietää jonkun naisen henkilöllisyyden vastaavassa tilanteessa, niin varmaan tappaisin sen. Mutta onneksi en tiedä!

Vierailija
108/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteet siihen vieraaseen tuntemattomaan toiseen naiseen, kuin omaan rakkaaseen mieheen.

Miehesi teki valinnan pettää sinua, ap. Jossain vaiheessa hän teki sen valinnan. Ja hän teki sen tietoisesti ja tahallaan, ylitti rajan jota ei pitänyt ylittää. Ja sillä tietyllä hetkellä kun hän tiesi ylittävänsä rajan, hän ei välittänyt.

Sinua petettiin ap. Sinun miehesi petti sinua.

Ei pettämiseen ja pahan tekemiseen toiselle vaadita, että tuntisi henkilökohtaisesti. Toinen nainen on ihan yhtä syyllinen kuin mieskin jos tiesi että ukko on varattu. Onhan nakkikiskaturpaanvetokin laitonta, vaikket tuntisi uhria, capiche?

Vierailija
109/190 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottavat kuoressa työpaikalle lähettämistä. Nimettömänä tietty. Tästä tulee hauskaa!

Vierailija
110/190 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottavat kuoressa työpaikalle lähettämistä. Nimettömänä tietty. Tästä tulee hauskaa!

Go for it girl

Vierailija
111/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On että tämä nainen tietoisesti on lähtenyt tuhoamaan toisen naisen perhettä. Sillä itselläänkin on lapsi, kuulemani mukaan ei ole koskaan ollut silti perhettä ja täytyy sanoa etten ihmettele enää yhtään, miksi. Samaa mieltä jonkun aiemman kirjoittajan kanssa, että ei kovinkaan tasapainoista touhua.

Mies katuu syvästi, sen näkee ja kuulee. Tämä toinen nainen tuskin edes tietää, että tiedän ja näin sovimme mieheni kanssa, että se pysyykin.

Joo, en mä mitään viestejä ala sit jakamaan. Mut kai mä nyt ees turpaan sitä voin vetää? Ruma se nainen on joka tapauksessa, ei ulkonäkökään kärsi.

Vierailija
112/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lisäksi asialla vielä naureskellut ympäriinsä. Mun perheen rikkominen ei naurata mua yhtään, näköjään se joillekkin menee kepeänä ajanvietteenä ja viihdykkeenä.

Vierailija
113/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että millä te perustelette nuo "keskustele sen naisen kanssa niin huomaat että hänkin on vain ihminen"-ehdotkset? Mun mieheni työkaveri on nussinut mun miestä, pitänyt asiaa lähinnä vitsinä ja huudellut suhteesta puolelle kylää. Niin miks minun pitäisi tässä olla jotenkin rakentava ja inhimillinen? Musta tuon eukon käytös on kaukana inhimillisestä.

Vierailija
114/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan myös miten ex-mieheni pettämisten tultua ilmi, mulla nousi vihaa ainoastaan sitä vierasta naista kohtaan. Jostain syystä oli vaikea kohdistaa vihaa siihen ihmiseen, jota oli rakastanut ja johon oli luottanut, vaikka ensijainen väärintekijä tuollaisessa on se mies joka pettää puolisonsa luottamuksen.

Joka pitää perhettään niin halpana, että ei kieltäydy ulkopuolisesta suhteesta. Mä kyllä suosittelisin nyt pistämään kaiken energian tämän kriisin käsittelyyn puolison kanssa, tuo koston hakemisen sijaan.

Mies kantakoon vastuun teoistaan ja sehän voi tarkoittaa myös sitä, että joutuu vaihtamaan työpaikkaa jne jotta luottamusta voidaan rakentaa uudelleen.

Vierailija
115/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päivä tulee, kun saat kostosi. Ehkä nainen löytää miehen itselleen. Hankit prepaid liittymän ja lähetät miehelle viestin, että tietääkö hän mitä tyttöystävä puuhaa. Tai jotain muuta. Ei sun tarvitse kuin kylvää pieni epäilyksen siemen ja naisen elämästä tuleekin äkkiä erilaista.

Mutta odota rauhassa. Nyt ei kannata muuta kuin etsiä vähän taustatietoja.

Vierailija
116/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oikeasti on tärkeää eli oman elämän jatkamiselta.

Vierailija
117/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydy sitten sen mukaisesti. Jätä hänet omaan arvoonsa ja jatka elämääsi eteenpäin, joko miehesi kanssa tai ilman häntä.

Vierailija
118/190 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aviomiehen kanssa sänkyyn meneminen on paljon alhaisempi teko, kuin joku turpiinvetäminen. Ei ne kyllä paini samassa sarjassa ollenkaan, varsinkin kun koko turpaanveto on tässä vain nautinnollinen kostoajatus. Näköjään se on joillekkin epäselvää.

Eli fyysinen vahingoittaminen on henkistä vähäisempi teko?

Oikeasti jos lähdetään ajattelemaan niin heikkokin lyönti voi väärään kohtaan osuessaan aiheuttaa pahoja ongelmia pään alueella.

Minusta on sairasta että väkivalta on edes "nautinnollinen ajatus".

päävauriot tuollasen häiriintyneen, sairaan naisen raiskattua sun koko elämän perustan?!? Mä itse ottaisin tuhat kertaa mielummin turpaani kuin kärsisin tämmöisen tunne-elämän helvetin. Ja tänne helvettiin aion kiskoa sen akankin kärvistelemään tavalla tai toisella. -Ap

Edelleenkään se nainen ei pilannut sun perheidylliäsi.

Onhan se helppo tietty uskoa sitä miesparkaa joka joutui "noidan" loitsimaksi eikä millään vaan voinut pitää housujaan jalassa.

Vierailija
119/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa toisia naisia olla aavee täynnä ja pelottaa, että jos joku petetty nainen ei olekaan mikään heikko hissukka.

Kyllä meillä töissä ainakin tällainen huora menetti tilaisuutensa ylenemiseen ja muutenkin elämä meni hankalaksi kun käry kävi työpaikalla panemisesta.

Olihan se elämä aika hankalaa kun kaikki supatti selän takana siitä, että ämmä oli rikkonut oman perheen ja toisen ja lapset joutui heittopussiksi.

Potkuja ei tietenkään tullut, mutta ei kyllä mitään empatiaakaan. Miehet varsinkin osasivat olla tosi julmia tälle toiselle naiselle.

Eihän se heidän suhteensa kauaa kestänyt kun se mies ei jaksanut näitä paineita. Työkaverit vittuili jatkuvasti siitä, että tuollaisen jakorasianko takia menetit perheesi. Toinen nainen joutui pitkälle saikulle ja siitäkös jutut vain alkoi lisää kiehua.

Tilanne on nyt se, että tämä toinen nainen asuu yksin lastensa kanssa (ja yrittää epätoivoisesti aina pikkujouluissa iskeä työpaikan miehiä. Kuulemma antaa helposti ja on hyvä höylättävä) ja mies palasi perheensä tykö.

Täällä on kyllä hullua porukkaa! Miten se naiselle kostaminen mitään muuttaa? Nainen halusi munaa ja sai sitä, sinun miehesihän tässä on idiootti kun lähti mukaan pelleilyyn vaikka on perheellinen.

Työpaikalla paneminen on valitettavan yleistä.

Ap: Aiotko jatkaa miehesi kanssa?

Lasten vuoksi. Mitään kostonhimoa miestäni kohtaan ei tällä hetkellä ole, vain sitä lunttua. Tottakai mieheni on toiminut myös väärin mutta hänen kanssaan mun pitää yrittää jakaa tulevaisuus kun sen akan kanssa taas ei. Siispä mun mieheni tulevaisuuden pilaamisessa ei olisi mieltä, sehän vaikuttaisi myös mun elämään kun taas tämän naikkosen elämän pilaaminen - jonka taatusti toteutan - tuottaa mitä suurinta nautintoa.

Onko rikos jos mä julkaisen mun miehen ja sen naisen tekstiviestejä tai FB-keskusteluja? Työpaikalle, sukulaisille, ystäväpiirille?

Vierailija
120/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oikeasti on tärkeää eli oman elämän jatkamiselta.

Toisia naisia alkaa pelottaa, että he saattavatkin joskus joutua vastuuseen teoistaan.

Samoin kuin nykyään kiusaajat. Ennen heitä ymmärrettiin, mutta nykyään losautetaan kivääreillä henki pois ja kaikki taputtaa käsiään.

Asenteet muuttuuu arvon toiset naiset. Toisaalta suuri yleisöhän ymmärtää jos mies tappaa huoraavan vaimonsa. Mitäs kävi pettämässä.

Jännä juttu kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi