Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haudon kostoa...

Vierailija
22.08.2012 |

Sain kuulla että miehelläni on ollut salasuhde työkaveriinsa. Suhde on kestänyt useita kuukausia, ja ilmassa ollut kai jonkin verran ihastumista mutta myös seksiä, jopa työpaikalla työpäivän aikaan (toimistotyöskentelyä)! Ovat tavanneet myös vapaalla tietämättäni. Toinen nainen on seurustellut suhteen aikana mutta nykyään on miehen puheiden mukaan eronnut. Suhde on loppunut nyt ja mies hyvin katuvainen mutta samalla työpaikalla työskentelevät edelleen, elikkä täällä tapaavat joka viikko.

Tällä hetkellä pinnalla on vaan silmitön raivo. Jos rehellinen olen, eniten tekee mieli tuhota tämän toisen naisen ura ja elämä. Mitä mä teen? Tekisi mieli ilmoittaa asiasta työpaikalle mutta millä mä sen todistan? Kirjotanko nimettömän kirjeen vai soitanko suoraan pomolle? Naikkosen exälle aion ainakin kertoa.

Perheellinen olen siis minäkin, minulla ja miehellä kaksi lasta.

Vai otanko suoraan yhteyttä tähän naiseen? Jotenkin haluan välit "tasata".

Kommentit (190)

Vierailija
61/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, sulla ei ole mitään varmaa tietoa siitä ovatko he oikeasti naineet työajalla. Tauot ovat myös mahdollisia.

Keksiähän voi mitä vaan, mutta ulkopuolelta tuleva informaatio työpaikkaan on aika hataraa.

Pelkkien huhujen perusteella tuskin potkuja saat aikaan.

Vierailija
62/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehittele sen sijaan jotakin muuta. Kay vaikka kakalla naisen postilaatikolla, jot et muuta keksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se noin onnistu. Anna ajan kulua, ole aivan ihana,kaunis ja haluttava, sekä iloinen ja positiivinen, sellainen, että kukaan ei osaa arvata sinun suunnitelmia.

Odottele rauhassa sitä päivää kun se nainen löytää elämänsä prinssin, sitten isket sen miehen. Samalla pääset eroon siitä idiootti ukostakin. Mies taatusti itkee perääsi loppu ikänsä ja naikkonenkin saa ainakin hetkellisiä sydänsuruja.

Vierailija
64/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha antaa neuvoa toisen uran tai elämän tuhoamiseen kun ei tiedä mitään toisen ammatista tai elämästä...

Miksi haluat kertoa naisen EXÄLLE? Miten hän tähän liittyy? Kerro ennemmin sen nykyiselle tai seuraavalle miehelle. Sen naisen ja sun miehen yhteiselle pomolle voi toki kertoa mutta vain jos meinaat mitään kostoa kyhätä piakkoin, ei siis kuukausien jälkeen. Pomolle kertominen olisi siis osa takaisinmaksua joka olisi tehtävä yhtäaikaa muiden toimenpiteiden kanssa.

Huomaa että elämän pilaamiseen tai sabotointiin ryhdyttäessä puhutaan käytännössä rikoks(i)en tekemisestä eikä rikoksiin voida antaa neuvoa täällä. Tietysti jos olet esim. helvetin rikas niin osta kaikki kiinteistö naisen asuinpaikan ympäriltä ja maalauta taloihin vaikka isoilla kirjaimilla lause "Haista huora vittu".

Toisen elämän pilaamiseen ei ole mitään yleistä kaavaa. Joutuisit kertomaan lisää siitä naisesta, tämän rutiineista, asuinympäristöstä, harrastuksista jne jne jne. Toki nyt aina voisi ehdottaa esim. auton sabotointia mutta sekin olisi kai avunantoa tai yllyttämistä rikokseen, enkä minä sellaista voisi mitenkään suositella :)

Vierailija
65/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä raukka olen vielä niin hullu, että ajattelin aina, että minulla on kyllä aikaa odottaa. Että sitä niittää, mitä kylvää.

Meni sitten vuosia ja olin itse sinkkuna. Tämä "toinen nainen" odotti toista lastaan. Iskin hänen miehensä ja pidin huolen, että käry kävi.

Erohan siitä heille tuli. Minä pyörittelin silmiä viattomasti, että en minä ole mitään pahaa tehnyt. Olenhan sinkku. Voi voi kun tällä naisella oli paska mies ja kävi vieraissa, minä en ota tästä vastuuta.

Ja kyllä, olen niin hullu, että koen nyt tasanneeni välit tähän naiseen.

Eli tekstisi olisi voinut olla minun kirjoittamaani muutama vuosi sitten.

En ollut naiseen missään yhteydessä - ajattelen mielessäni, että kun hänellä on joskus mies ja lapset, niin toivottavasti hän silloin saisi ansionsa mukaisesti ja joutuisi itse kokemaan saman...paha saa palkkansa joskus.

Kyllä, minusta on todella heikko moraali naisella, joka koskee varattuun mieheen. On todellakin tutkittu, että suurin osa ei todellakaan pettäisi, ellei tule tarpeeksi houkuttelevaa tilaisuutta vastaan.

Vierailija
66/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun miehestäsi, jos haluaa kostaa hänelle. Nolaa pomon silmissä tms?

Vierailija
67/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko tuhota miehesikin uran? Olethan jo kirjoittanut haukkumakirjeen hänen äidilleen,isälleen,mummolleen ja sisaruksille jotka ovat välillisesti syypäitä miehen käytökseen?

Teidän yhteisille lapsille kannattaa tehdä vaikka video aiheesta että tietävät millaisen mulkun geenejä kantavat.

Jos teillä on poika niin sehän kannattaa antaa adoptioon paremmalle miehelle kasvatettavaksi jos vaikka hän pelastuisi.

Vierailija
68/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun exäni on pettänyt mua niin ajattelisin että onni että pääsin siitäkin eroon. Mitä muutakaan siinä vaiheessa? En ainakaan lähtisi kenenkään kostofantasioihin mukaan, pesisin kädet koko jutusta.

Vierailija
69/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työajalla työpaikalla paneskelee. että kyllä se työnanatjalle kuuluu mitä työajalla tehdään.

Vierailija
70/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työajalla työpaikalla paneskelee. että kyllä se työnanatjalle kuuluu mitä työajalla tehdään.

Joo tottakai, jos on todisteet. mitä tuskin on.

Vierailija
71/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä suhteita olen kyllä urani aikana todistanut moniakin, mutta eivät ne työntekoon liity. Jos alaiset lintsaaavat tehtävistään, ojennan tietenkin asiasta, mutta muu ei minulle kuulu.

Säälisin miestä, jolla olisi tuollainen pirttihirmu kotona. Yksityisasioita nyt ei vaan kuulu sotkea työhön.

Vierailija
72/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ihmiset vastaavat näin vain koska ovat oppineet pelkäämään. Nämä vastaajat ovat niitä, jotka kestävät alkoholistivanhemmat ja vittumaiset pomot ja paskat asiakaspalvelijat ja huonot ravintolaruoat, koska pelkäävät, että jos avaavat suunsa, jotain epämääräistä PAHAA tapahtuu. Samalla syyllä sitten yritetään tukkia kaikkien suut.

AP:ta on satutettu. Mielestäni hänellä on oikeus satuttaa takaisin. Muutoin hän kertoo itselleen, että on kynnysmatto, jota kaikki voivat kohdella aivan miten sattuu ja ap vain hymyilee ja kääntää toisenkin posken.

Mihin tällaisen käytöksen mielekkyys perustuu? Kertokaa nyt nöyristelijät, mikä on se palkinto, jonka tällaisesta olette saaneet? Siis konkreettisesti? Mä väitän ettei siitä saa yhtikäs mitään, masentuu vain.

Jos mä olisin pomo ja saisin kuulla hutsahtavasta alaisesta ja pettäjämiehestä, niin vaikka en voisi mitään asialle tehdäkään, niin halveksisin molempia syvästi. SAattaisin jopa vähän jotain asiasta kuittailla. Se jos mikä aiheuttaisi häpeää molemmissa ja se olisi myös molemmille oikein.

Mä kehotan ap:ta tavalla tai toisella kostamaan.

Mutta ap, tee se tyylillä. Nyt rauhoitu sen verran, että osaat miettiä , että jos teet siirron a, niin se aiheuttaa siirron b jne. Älä siis suin päin tee mitään, mikä saattaa sut yllättäen huonompaan valoon kuin nuo kaksi paskiaista.

Saat hetken nautinnon kostosta. So what.

Se ei poista sitä tosiasiaa, että aviomies on pettänyt.

Ainakin mulla pitkä. Harvasta asiasta olen yhtä iloinen ja tyytyväinen kuin siitä, että olen pitänyt puoleni, ja maksanut potut pottuina.

Että ap. anna palaa. Mutta älä missään nimessä alennu mihinkään kissatappeluun tai johonkin noloon akkamaiseen, vaan kylmän viileä ja kunnollinen kosto, jota se ämmä ei ikinä unohda.

Vierailija
73/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä raukka olen vielä niin hullu, että ajattelin aina, että minulla on kyllä aikaa odottaa. Että sitä niittää, mitä kylvää.

Meni sitten vuosia ja olin itse sinkkuna. Tämä "toinen nainen" odotti toista lastaan. Iskin hänen miehensä ja pidin huolen, että käry kävi.

Erohan siitä heille tuli. Minä pyörittelin silmiä viattomasti, että en minä ole mitään pahaa tehnyt. Olenhan sinkku. Voi voi kun tällä naisella oli paska mies ja kävi vieraissa, minä en ota tästä vastuuta.

Ja kyllä, olen niin hullu, että koen nyt tasanneeni välit tähän naiseen.

Eli tekstisi olisi voinut olla minun kirjoittamaani muutama vuosi sitten.

En ollut naiseen missään yhteydessä - ajattelen mielessäni, että kun hänellä on joskus mies ja lapset, niin toivottavasti hän silloin saisi ansionsa mukaisesti ja joutuisi itse kokemaan saman...paha saa palkkansa joskus.

Kyllä, minusta on todella heikko moraali naisella, joka koskee varattuun mieheen. On todellakin tutkittu, että suurin osa ei todellakaan pettäisi, ellei tule tarpeeksi houkuttelevaa tilaisuutta vastaan.

Vierailija
74/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku täällä palstalla jonka ukko oli käynyt vieraissa, oli soittanut "toisen naisen" äidille joka oli vielä harras uskovainen. Kertonut äidille että hänen tyttärensä on rikkonut perheen, vehtaamalla naimisissa olevan miehen kanssa.

Kaikki komppi tälle!!! Respectiä

Vierailija
75/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä hullua porukkaa! Miten se naiselle kostaminen mitään muuttaa? Nainen halusi munaa ja sai sitä, sinun miehesihän tässä on idiootti kun lähti mukaan pelleilyyn vaikka on perheellinen.

Työpaikalla paneminen on valitettavan yleistä.

Ap: Aiotko jatkaa miehesi kanssa?

Vierailija
76/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan olivat nämäkin asiat helpompia, kun pystyi murhauttamaan porton ja tämän lapset ja päät tuotiin tarjottimella näytille, että sai kuseksia päälle. Nykyään ihme nynnyttelyä.

Väittääkö joku, ettei se nainen ole tehnyt mitään väärää, vaikka on varastanut ap:n aviomiehen, pilannut hänen ydinperheen ja muutenkin aiheuttanut suurta harmia, mielipahaa, sekä terveysriskin? Näitä tapauksiahan varten pitäisi säätää ihan rangaistus lain nimeen, kun eivät muuten ymmärrä miten on tapana käyttäytyä.

Sitten kun saat pahimman myrskyn tyynnytettyä, niin ala valmistella eroa miehestäsi. Nämä kostotunnelmat ovat normaaleja tunnereaktioita tässä vaiheessa, mutta ajan myötä huomaat ettet tarvitse mitään kostoa. Malta siis. Huomaat ettei sellaisen miehen kanssa kannata olla johon ei voi luottaa. Parempiakin on.

Ja itsensä kanssa se nainen joutuu elämään, henkisesti tasapainoisen ihmisen ei tarvitse ottaa toisen omaa.

Vierailija
77/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan olivat nämäkin asiat helpompia, kun pystyi murhauttamaan porton ja tämän lapset ja päät tuotiin tarjottimella näytille, että sai kuseksia päälle. Nykyään ihme nynnyttelyä.

Väittääkö joku, ettei se nainen ole tehnyt mitään väärää, vaikka on varastanut ap:n aviomiehen, pilannut hänen ydinperheen ja muutenkin aiheuttanut suurta harmia, mielipahaa, sekä terveysriskin? Näitä tapauksiahan varten pitäisi säätää ihan rangaistus lain nimeen, kun eivät muuten ymmärrä miten on tapana käyttäytyä.

Sitten kun saat pahimman myrskyn tyynnytettyä, niin ala valmistella eroa miehestäsi. Nämä kostotunnelmat ovat normaaleja tunnereaktioita tässä vaiheessa, mutta ajan myötä huomaat ettet tarvitse mitään kostoa. Malta siis. Huomaat ettei sellaisen miehen kanssa kannata olla johon ei voi luottaa. Parempiakin on.

Ja itsensä kanssa se nainen joutuu elämään, henkisesti tasapainoisen ihmisen ei tarvitse ottaa toisen omaa.

Mies on itse pilannut ydinperheensä ja aiheuttanut mielipahaa sekä terveysriskin. Kukaan ei pakottanut uittamaan vehjettään vieraissa vesissä.

Ihmistä ei voi omistaa eikä näin myöskään varastaa.

Vierailija
78/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisasiat on yksityisasioita, eivätkä kuulu minulle tai tuossa tapauksessa ole rangaistavaa tai millään tavalla puututtavaa.

Jos mä erottaisin aina pikkujoulujen jälkeen väärään sänkyyn päätyneet, mulla ois aika suuri vaihtuvuus ;-)

Paras kosto on esittää välinpitämätöntä.

Vierailija
79/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä ei voi omistaa eikä näin myöskään varastaa.

Ei tässä omistamisesta ollut kyse, eikös mies ollut naisen laillisesti vihitty aviopuoliso? Kyllä siinä voi jo varkaudesta puhua, jos on tietoinen miehen olevan toisen oma puoliso.

Minä itse pitäisin tekoani aivan pöyristyttävänä, jos lähtisin toimimaan niin alhaisesti ja ilkeästi.

Vierailija
80/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku voi hyväksyä, että varatun voi iskeä. Ai, saatana että vihaan tuollaista.

Varattuun ei kajota, jos kajoaa taatusti kostan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme