Haudon kostoa...
Sain kuulla että miehelläni on ollut salasuhde työkaveriinsa. Suhde on kestänyt useita kuukausia, ja ilmassa ollut kai jonkin verran ihastumista mutta myös seksiä, jopa työpaikalla työpäivän aikaan (toimistotyöskentelyä)! Ovat tavanneet myös vapaalla tietämättäni. Toinen nainen on seurustellut suhteen aikana mutta nykyään on miehen puheiden mukaan eronnut. Suhde on loppunut nyt ja mies hyvin katuvainen mutta samalla työpaikalla työskentelevät edelleen, elikkä täällä tapaavat joka viikko.
Tällä hetkellä pinnalla on vaan silmitön raivo. Jos rehellinen olen, eniten tekee mieli tuhota tämän toisen naisen ura ja elämä. Mitä mä teen? Tekisi mieli ilmoittaa asiasta työpaikalle mutta millä mä sen todistan? Kirjotanko nimettömän kirjeen vai soitanko suoraan pomolle? Naikkosen exälle aion ainakin kertoa.
Perheellinen olen siis minäkin, minulla ja miehellä kaksi lasta.
Vai otanko suoraan yhteyttä tähän naiseen? Jotenkin haluan välit "tasata".
Kommentit (190)
Mä oon monta kertaa jo sanonut että varsin hyvin tiedän mieheni pettäneen minua. Eihän se että haudon kostoa tätä ylimielistä eukkoa kohtaan, tarkoita että mieheni päästäisin vähällä! Tämä ketju vaan ei satu käsittelemään sitä.
En kai mä oikeesti vois keneenkään käsiksi käydä. Tai voisin helposti mutten käy koska en halua syytettä. Tekisi mieli linkata sen akan fb-profiili tähän...
minäkään ole koskaan tajunnut tätä joidenkin naisten logiikkaa... Mennään kostamaan sille toiselle osapuolelle? SINUN oma miehesi on aivan itse, tietoisesti, kenenkään pakottamatta mennyt suhteeseen tämän naisen kanssa. Kyllä se on mies joka pitää täässä korvista seinille nostaa. Suhde on ollut MIEHESI valinta - halutessaan olisi voinut sanoa ei.
naisen maineen ja työuran muka voisi "tuhota" tuollainen kuulopuheilla todistettu "suhde". Mutta ap:n miehen maine tai työura ei mitenkään vaarantuisi, vaikka hän on jopa syyllisempi kuin tui nainen, joka oli aidosti loppuvassa suhteessa itse, siis erosi. Miehille ja naisille vaan on eri säännöt, muka.
Juu ap tekee vain itsensä ja miehensä naurettavaksi, jos rupeaa "kostamaan", saattaa tulla omaan nilkkaan yhtälailla.
Mutta ap:m kielenkäyttö on kyllä senlaatuista (mikäli on aito), että en yhtään ihmettelisi että tuollaisen tyypin kanssa eläminen käy niin raskaaksi että jotain apuja välillä tarvitsee ulkopuolelta.
Keskustele mielummin asiallisesti tämän toisen naisen kanssa.Voi olla, että saat hieman oikeampaa tietoa heidän suhteesta ja sen laadusta. Ja huomaat varmasti, että tämä toinen nainenkin on ihminen.
Siis ihanaa! ja jeesus siunaa tämän valtaisan oivalluksen, että kaikki me ollaan vaan ihmisiä.
Juu ja tämä toive ei ole mitenkään NAIIVI ja vanhoista amerikkalaisista elokuvista opittu :D :D :D
Toivottavasti sinun miehesi pettää sinua edestä ja takaa. Ja hänen nimenomaan KANNATTAA, koska sähän haluat tilanteessa kuin tilanteessa, että kaikki me saman taivaan isukin lapsukaiset ymmärrämme ilman ärtymyksen häivääkään toistemme teoksia ( = petetty ymmärtää aina pettäjiä). Logikka, ohhhoi.
ja kaikille mahdollisille tahoille mitä keksit! Ja myös vihakirje sille naiselle. Mutta älä lähetä niitä. Minä tein noin ja se helpotti oloa. Tunne siitä, että voin koska tahansa lähettää ne oli rauhoittava.
Oikeasti se ainut sinua pettänyt on miehesi, mutta ymmärrän, ettet voi häntä vihata, jos aiot hänen kanssaan jatkaa. Helpompaa siis vihata sitä toista naista.
Todellisuudessa et voi mitenkään tuhota sitä toista naista, jos on kerran eronnutkin. Ei eksää varmasti enää kiinnosta. Tai sitten pahoitat vain eksän mieltä lisää. Itse voit kyllä saada sekopään maineen.
Ei tarvitse itse liata käsiä, sopiva ihminen asialle, korvausta vastaan. Halukkaita löytyy helposti. Itse käyttäisin välikättä.
kylillä kerskunut valloitustaan, niin se on jo munannut itse itsensä ja kosto on hoidettu.
nyt siis haloo...
tottakai saa tuntua pahalta mut ihan oikeasti, se toinen nainen ei ole sulle mitään luvannut ja kostaminen...niin, joku jo sanoikin että mitä jos käyttäisi sen energian oman hyvinvoinnin kasvattamiseen ja se ei kyl varmasti tapahdu koston avulla...
mitä sä siihen mieheen enää energiaas käytät jos se ei susta ole ollut sun arvoinen, eikö silloin kannata vaan ryhtyä rakentamaan omaa elämää ja omaa hyvää eikä tuhlata energiaa tähän entiseen mieheen...
ja nää muut valopäät...miten te kestätte päivästä toiseen noin katkeroituneina?
Keskustele mielummin asiallisesti tämän toisen naisen kanssa.Voi olla, että saat hieman oikeampaa tietoa heidän suhteesta ja sen laadusta. Ja huomaat varmasti, että tämä toinen nainenkin on ihminen.
Siis ihanaa! ja jeesus siunaa tämän valtaisan oivalluksen, että kaikki me ollaan vaan ihmisiä.
Juu ja tämä toive ei ole mitenkään NAIIVI ja vanhoista amerikkalaisista elokuvista opittu :D :D :D
Toivottavasti sinun miehesi pettää sinua edestä ja takaa. Ja hänen nimenomaan KANNATTAA, koska sähän haluat tilanteessa kuin tilanteessa, että kaikki me saman taivaan isukin lapsukaiset ymmärrämme ilman ärtymyksen häivääkään toistemme teoksia ( = petetty ymmärtää aina pettäjiä). Logikka, ohhhoi.
Lapsellisesti "hieman" kärjistät ja teet omia johtopäätöksiä.
Ei tuolla luonteella voi olla helppoa elää.
Jos saisi itselleen rauhan sillä, että olisi vetänyt turpiin toista naista. Kyllä siitä ilosta muutaman satasen voisi maksaa.
Pani varatun miehen kanssa työpaikalla, käry kävi ja miehen vaimo veti turpiin. Asiaa puidaan oikeussalissa.
:D:D
Arvatkaapa, ketä kohtaan yleisö tuntisi myötätuntoa. Pienet sakot ei haittaisi sitä turpiinvetäjää.Toivottavasti tää kostettava nainen tajuaa edes tehdä rikosilmoituksen jos ap meinaa käydä lyömässä "nenän poskelle".
Siinähän ap sit maksaa kivusta ja särystä ja henkisistäkin kärsimyksistä sievoisia summia.
Sitten mietitään kannattiko.:) Samaan alhaiseen kastiin sä nimittäin sen jälkeen kuulut itekin. Väkivalta on säälittävää.Oletko sinä kenties pettänyt jotakuta joskus? Miksi pitää paapoa ja sääliä tuollaisia ihmisiä? Heti tulossa rikossyyte jos halutaan tarttua "härkää sarvista". Vehdata saadaan kuukausikaupalla toisen selän takana ja jos toinen siitä suuttuu niin eiköhän silloin saa kuulua.
Onko tämä jokin kirjoittamaton sääntö, että petetyn pitää vain kärsiä ja olla ihan hiljaa, leikkiä vahvaa ja voittajaa kun koko elämä rapisi?
Luuletko todella että tuollainen keissi tulisi julkisena iltasanomiin? No ei.
Ei sillä ole mitään merkitystä ketä kohtaan yleisö tuntee myötätuntoa.
Ei petetty saa mitään alennusta sakoista.Siis oikeestiko täällä on äiti-ihmiset sitä mieltä että toista saa vetää turpaan..
Surullista
Teet itsestäsi pellen. :)
Keskitypä omaan perheeseesi, älä edes mieti tuota toista naista! Ei se ole sun vihasi arvoinen.
Käytä alamaailman ihmisiä hyväksesi.
Kyllä se aviomiehen kanssa sänkyyn meneminen on paljon alhaisempi teko, kuin joku turpiinvetäminen. Ei ne kyllä paini samassa sarjassa ollenkaan, varsinkin kun koko turpaanveto on tässä vain nautinnollinen kostoajatus. Näköjään se on joillekkin epäselvää.
Se yksi joka sanoi, että ne naiset on yleensä tietyn sorttisia, niin olen samaa mieltä. Yksi sukulaiseni on rikkonut jo pari avioliittoa ja nyt kun on taas yksin, niin eikös yllättäen tekstaile jonkun naimisissa olevan kanssa...
mun pitäisi rauhoittua? Ja miksi en saisi kertoa sen eukon exälle että ovat pettäneet? Varattuhan tää nainen oli silloin eikä vapaa!
Varattujen kanssa sekstailevat ja asialla vielä kehuvat ovat mun mielessä alinta alkulimaa ja ihmispaskaa. Mä halveksun syvästi, olen aina halveksunut eikä mulla ole mitään velvollisuutta tuntea sympatioita tätä naista kohtaan.
Tietenkään mä en lähde työpaikalle tai suoraan pomolle riehumaan vaan hoidan asian kyllä "kylmän viileästi", mutta niin että tällä naisella ei tämän jälkeen ole mitään asiaa työpaikalleen.
tavalla se on miehesikin syyllinen pettämiseen kuin toinen nainen.Vai joko unohdit kostonhimossasi sen.
Kyllä se aviomiehen kanssa sänkyyn meneminen on paljon alhaisempi teko, kuin joku turpiinvetäminen. Ei ne kyllä paini samassa sarjassa ollenkaan, varsinkin kun koko turpaanveto on tässä vain nautinnollinen kostoajatus. Näköjään se on joillekkin epäselvää.
Eli fyysinen vahingoittaminen on henkistä vähäisempi teko?
Oikeasti jos lähdetään ajattelemaan niin heikkokin lyönti voi väärään kohtaan osuessaan aiheuttaa pahoja ongelmia pään alueella.
Minusta on sairasta että väkivalta on edes "nautinnollinen ajatus".
tavalla se on miehesikin syyllinen pettämiseen kuin toinen nainen.Vai joko unohdit kostonhimossasi sen.
tietää ap mielipiteesi tähän. Yhtälailla miehesi on ollut varatun naisen perään... Aivan kuin miehesi olisi jollain kierolla tavalla joutunut hyväksikäytetyksi, vaikka tasan tarkkaan on tiennyt mitä tekee...
Eli fyysinen vahingoittaminen on henkistä vähäisempi teko?
Oikeasti jos lähdetään ajattelemaan niin heikkokin lyönti voi väärään kohtaan osuessaan aiheuttaa pahoja ongelmia pään alueella.Minusta on sairasta että väkivalta on edes "nautinnollinen ajatus".
päävauriot tuollasen häiriintyneen, sairaan naisen raiskattua sun koko elämän perustan?!? Mä itse ottaisin tuhat kertaa mielummin turpaani kuin kärsisin tämmöisen tunne-elämän helvetin. Ja tänne helvettiin aion kiskoa sen akankin kärvistelemään tavalla tai toisella. -Ap
että joku täällä palstalla jonka ukko oli käynyt vieraissa, oli soittanut "toisen naisen" äidille joka oli vielä harras uskovainen. Kertonut äidille että hänen tyttärensä on rikkonut perheen, vehtaamalla naimisissa olevan miehen kanssa.
lähteä mustasukkaisena, raivopäissään sönköttämään jotain naurettavaa kostoa.
Suuresta Sovinnosta en kirjoittanut mitään. Oma keksintösi.
Elämä voisi olla vähän helpompaa, kun yrittäisi edes kasvaa sen aikana hieman. Eikä jäädä itku-poku-raivari tasolle sekoilemaan.