Rakasta että sinuakin rakastettaisiin
Kommentit (12)
<3 Tahtoisin vain että joku rapsuttaisi mun päätäni
Älä jaksa. Provosoituisin ellen olisi näin paskana ja ottanut kipulääkkeet. Minä olen rakastanut sydän verellä sekä ihmisiä että jumalaa, mutta koskaan, ikinä minua ei olla rakastettu takaisin. Jos jostakin, niin tästä olen elämälle katkera.
Ei vain se mene niin tässä maailmassa, että loputtomiin kykenisit kääntämään toista poskeasi.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Provosoituisin ellen olisi näin paskana ja ottanut kipulääkkeet. Minä olen rakastanut sydän verellä sekä ihmisiä että jumalaa, mutta koskaan, ikinä minua ei olla rakastettu takaisin. Jos jostakin, niin tästä olen elämälle katkera.
Sama!
Ellei kykene rakastamaan, ei rakkauta kykene myöskään vastaanottamaan
Vierailija kirjoitti:
Ei vain se mene niin tässä maailmassa, että loputtomiin kykenisit kääntämään toista poskeasi.
Niin no.. mitä kävikään Jeesukselle, joka teki niin? Elä fiksusti ja ole hyvä muille, niin muut ruoskivat nahkasi verille ja ristiinnaulitsevat kuolemaan.
Joo ei, se ei toimi noin. Ja Pyyteettömästä Rakkaudesta minulla on ihan oikea trauma (tuskin tarvitsee mainita mistä tullut, tässä maassa taitaa toimia vain tämä yksi henkilöpalvontakultti, jossa tuota todellisuudessa narsistista egoilua harjoitetaan).
Niin. Mistä sitä rakkautta saa ammennettua ja miten sitä oppisi rakastamaan? Tämä pitäisi opettaa ihmisille.
Haistv%%%u