Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haudon kostoa...

Vierailija
22.08.2012 |

Sain kuulla että miehelläni on ollut salasuhde työkaveriinsa. Suhde on kestänyt useita kuukausia, ja ilmassa ollut kai jonkin verran ihastumista mutta myös seksiä, jopa työpaikalla työpäivän aikaan (toimistotyöskentelyä)! Ovat tavanneet myös vapaalla tietämättäni. Toinen nainen on seurustellut suhteen aikana mutta nykyään on miehen puheiden mukaan eronnut. Suhde on loppunut nyt ja mies hyvin katuvainen mutta samalla työpaikalla työskentelevät edelleen, elikkä täällä tapaavat joka viikko.

Tällä hetkellä pinnalla on vaan silmitön raivo. Jos rehellinen olen, eniten tekee mieli tuhota tämän toisen naisen ura ja elämä. Mitä mä teen? Tekisi mieli ilmoittaa asiasta työpaikalle mutta millä mä sen todistan? Kirjotanko nimettömän kirjeen vai soitanko suoraan pomolle? Naikkosen exälle aion ainakin kertoa.

Perheellinen olen siis minäkin, minulla ja miehellä kaksi lasta.

Vai otanko suoraan yhteyttä tähän naiseen? Jotenkin haluan välit "tasata".

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää kostettava nainen tajuaa edes tehdä rikosilmoituksen jos ap meinaa käydä lyömässä "nenän poskelle".

Siinähän ap sit maksaa kivusta ja särystä ja henkisistäkin kärsimyksistä sievoisia summia.

Sitten mietitään kannattiko.:) Samaan alhaiseen kastiin sä nimittäin sen jälkeen kuulut itekin. Väkivalta on säälittävää.

Oletko sinä kenties pettänyt jotakuta joskus? Miksi pitää paapoa ja sääliä tuollaisia ihmisiä? Heti tulossa rikossyyte jos halutaan tarttua "härkää sarvista". Vehdata saadaan kuukausikaupalla toisen selän takana ja jos toinen siitä suuttuu niin eiköhän silloin saa kuulua.

Onko tämä jokin kirjoittamaton sääntö, että petetyn pitää vain kärsiä ja olla ihan hiljaa, leikkiä vahvaa ja voittajaa kun koko elämä rapisi?

Se on kirjoitettu sääntö eli laki. Pahoinpitely on rikos, pettäminen ei.

Vierailija
22/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies oli jutussa mukana niin ihan yhtä syyllinen on tämä lumppu.

Eikä ole. Vain mies on luvannut olla sinulle uskollinen, ei kukaan muu. Ei sillä naisella ole mitään velvollisuuksia sinua kohtaan. Möykkää sille äijällesi, hän sinua on pettänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää kostettava nainen tajuaa edes tehdä rikosilmoituksen jos ap meinaa käydä lyömässä "nenän poskelle".

Siinähän ap sit maksaa kivusta ja särystä ja henkisistäkin kärsimyksistä sievoisia summia.

Sitten mietitään kannattiko.:) Samaan alhaiseen kastiin sä nimittäin sen jälkeen kuulut itekin. Väkivalta on säälittävää.

Oletko sinä kenties pettänyt jotakuta joskus? Miksi pitää paapoa ja sääliä tuollaisia ihmisiä? Heti tulossa rikossyyte jos halutaan tarttua "härkää sarvista". Vehdata saadaan kuukausikaupalla toisen selän takana ja jos toinen siitä suuttuu niin eiköhän silloin saa kuulua.

Onko tämä jokin kirjoittamaton sääntö, että petetyn pitää vain kärsiä ja olla ihan hiljaa, leikkiä vahvaa ja voittajaa kun koko elämä rapisi?

Se on kirjoitettu sääntö eli laki. Pahoinpitely on rikos, pettäminen ei.

Älkää vääristelkö asioita. Jos hän haluaa saattaa tiedon tapahtuneesta tyylillä naisen pomon tietoon niin siitä vaan ja mielestäni naisen ex on ihan oikeutettu tietämään minnonen naisensa olikaan. Siis ihan oikeesti tuo akka saisi tuntea kyllä nahoissaan mitä teki.

Samoin mies, mietin miten ikinä pystyy selittämään vaimolleen kuukausien pettämisen. Saa olla aika helkutin hyvä sananiekka.

Siperiaan tollaset

Vierailija
24/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuihin EI KAJOTA.Kosta julmasti, esim. työuran tuhoaminen ja samoin maineen.

Vierailija
25/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole, itse olen ollut se petetty osapuoli aikanaan.

Väkivalta nyt sattuu olemaan rikos ja siihen ei ole edes petetyllä oikeutta.

Vierailija
26/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pani varatun miehen kanssa työpaikalla, käry kävi ja miehen vaimo veti turpiin. Asiaa puidaan oikeussalissa.

:D:D

Arvatkaapa, ketä kohtaan yleisö tuntisi myötätuntoa. Pienet sakot ei haittaisi sitä turpiinvetäjää.

Luuletko todella että tuollainen keissi tulisi julkisena iltasanomiin? No ei.

Ei sillä ole mitään merkitystä ketä kohtaan yleisö tuntee myötätuntoa.

Ei petetty saa mitään alennusta sakoista.

Vierailija
27/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä listalla on joku, joka on ollut työelämässä, tietää sen hyvin. Esimiehet puuttuvat niihin jos ne häiritsevät työntekoa. keksity nyt avioliittosi korjaamiseen tai lopettamiseen. Muu on noloa.

On tässä oltu koko aikuisikä muutamassa eri työpaikassa, ja kyllä sellaiset suhteet ovat poikkeus eikä sääntö.

Vierailija
28/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuihin EI KAJOTA.Kosta julmasti, esim. työuran tuhoaminen ja samoin maineen.

Minä lähtisin tuo maine kärki edellä liikkeelle.

Sillä saa helposti tuhottua myös uran.

Pelkkä uhkailu on tiettyyn pisteeseen asti ihan toimivaa.

Vierailija
29/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä listalla on joku, joka on ollut työelämässä, tietää sen hyvin. Esimiehet puuttuvat niihin jos ne häiritsevät työntekoa. keksity nyt avioliittosi korjaamiseen tai lopettamiseen. Muu on noloa.

On tässä oltu koko aikuisikä muutamassa eri työpaikassa, ja kyllä sellaiset suhteet ovat poikkeus eikä sääntö.

Jokaisella työpaikalla, jossa olen ollut, on ollut näitä tapauksia.

Vierailija
30/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi itselleen rauhan sillä, että olisi vetänyt turpiin toista naista. Kyllä siitä ilosta muutaman satasen voisi maksaa.

Pani varatun miehen kanssa työpaikalla, käry kävi ja miehen vaimo veti turpiin. Asiaa puidaan oikeussalissa.

:D:D

Arvatkaapa, ketä kohtaan yleisö tuntisi myötätuntoa. Pienet sakot ei haittaisi sitä turpiinvetäjää.

Luuletko todella että tuollainen keissi tulisi julkisena iltasanomiin? No ei.

Ei sillä ole mitään merkitystä ketä kohtaan yleisö tuntee myötätuntoa.

Ei petetty saa mitään alennusta sakoista.

Vierailija
31/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sinulla vaikutusvaltaisia ystäviä, tuttavia, joiden sanalla on painoarvoa työelämässä. Esim. joku kristillisen vakaumuksen omaava johtavassa asemassa oleva, he suorastaan vihaavat pettäjiä, heitä on paljonkin johtoportaassa. Kerrot, kuinka olet kärsinyt tuon moraalittoman naisen vuoksi, samoin tuot asian pettäjän pomon tietoon, samalla asettaen petturin kaiken luotettavuuden kyseenalaiseksi.

Tai lisäksi alamaailma asialle, pikkusumma riittää, sanot mitä haluat.

Vierailija
32/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monen varatun miehen kanssa tää mun kaveri on seurustellut.

Ja aina sama virsi, että niillä miehillä menee huonosti ja kuinka paljon parempi hän on kuin niiden vaimot ja se vakio, että "minkä mää sille voin, että mulla on niin hyvännäköinen perse, että kaikki miehet sitä kehuu"

Ihan kiva nainen, mutta tämä taipumus joskus huvittaa. Yritti minunkin miestä heti siinä vaiheessa kun aloimme seurustelemaan. Ex-avokkini kanssa ehti paneskellakin. Huvittavaa oli, että tuli minulle selittämään niin säälien, että "voi kun mulla käy sääliksi kun sulla menee niin huonsti sun miehen kanssa. Sun mies oli viime viikonloppuna mun luona yötä ja kertoi, että teillä menee niin huonosti. Eihän sua haittaa, että se on ihastunut minuun". Noo joo, ei haitannut kamalasti. Mutta kun erosimme, ei mun avokki muutanutkaan mun kaverin kans yhteen. Ei tainnut panna sitä edes toista kertaa tietääkseni.

Mutta kyllä se on määrätty naistyyppi, joka harrastaa näitä varattuja miehiä. Joku huono itsetunto tai jotain. Olen monesti miettinyt, että mitä näissä naisissa on vialla.

Mutta muuten hauska kaveri kyllä. Pidämme kaikesta huolimatta yhteyttä, vaikka on pannut mun ex-avokkini kanssa ja yritti mun nykyistä aviomiestä.

Vierailija
33/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ihmiset vastaavat näin vain koska ovat oppineet pelkäämään. Nämä vastaajat ovat niitä, jotka kestävät alkoholistivanhemmat ja vittumaiset pomot ja paskat asiakaspalvelijat ja huonot ravintolaruoat, koska pelkäävät, että jos avaavat suunsa, jotain epämääräistä PAHAA tapahtuu. Samalla syyllä sitten yritetään tukkia kaikkien suut.

AP:ta on satutettu. Mielestäni hänellä on oikeus satuttaa takaisin. Muutoin hän kertoo itselleen, että on kynnysmatto, jota kaikki voivat kohdella aivan miten sattuu ja ap vain hymyilee ja kääntää toisenkin posken.

Mihin tällaisen käytöksen mielekkyys perustuu? Kertokaa nyt nöyristelijät, mikä on se palkinto, jonka tällaisesta olette saaneet? Siis konkreettisesti? Mä väitän ettei siitä saa yhtikäs mitään, masentuu vain.

Jos mä olisin pomo ja saisin kuulla hutsahtavasta alaisesta ja pettäjämiehestä, niin vaikka en voisi mitään asialle tehdäkään, niin halveksisin molempia syvästi. SAattaisin jopa vähän jotain asiasta kuittailla. Se jos mikä aiheuttaisi häpeää molemmissa ja se olisi myös molemmille oikein.

Mä kehotan ap:ta tavalla tai toisella kostamaan.

Mutta ap, tee se tyylillä. Nyt rauhoitu sen verran, että osaat miettiä , että jos teet siirron a, niin se aiheuttaa siirron b jne. Älä siis suin päin tee mitään, mikä saattaa sut yllättäen huonompaan valoon kuin nuo kaksi paskiaista.

Vierailija
34/190 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon monta kertaa jo sanonut että varsin hyvin tiedän mieheni pettäneen minua. Eihän se että haudon kostoa tätä ylimielistä eukkoa kohtaan, tarkoita että mieheni päästäisin vähällä! Tämä ketju vaan ei satu käsittelemään sitä.

En kai mä oikeesti vois keneenkään käsiksi käydä. Tai voisin helposti mutten käy koska en halua syytettä. Tekisi mieli linkata sen akan fb-profiili tähän...

Vierailija
35/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdet vielä työpaikallekin informoimaan asiasta.

Keskustele mielummin asiallisesti tämän toisen naisen kanssa.

Voi olla, että saat hieman oikeampaa tietoa heidän suhteesta ja sen laadusta. Ja huomaat varmasti, että tämä toinen nainenkin on ihminen.

Se joka on tehnyt väärin, on miehesi. Hän petti sinua. Ei se toinen nainen joka on vapaa. Ties vaikka miehesi olisi syöttänyt ne yleisemmät löpinät "ollaan eroamassa" ym hänelle.

Yritä nyt kuitenkin ensin rauhoittua. Voi joutua katumaan pikaistuksissa tehtyjä asioita ja sanoja.

Vierailija
36/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n esittämnissä kostoaikeissa voi piillä vaara jostain yksityisyyden loukkaamisjutuissa. Ja tai jos pomo alkaa kuittaileen, niin sitten voidaan häntä syyttää häirinnästä. Toki työajalla harrastettu seksi on asia erikseen, mutta siitäkin pitää antaa huomautus kaikkien sääntöjen mukaan.

Mutta kuten edellisetkin pohdiskeli, niin ihmettelen miksi sitä rakastajatarta pitää loukata. Eikös se mies ole se, joka AP:n on pettänyt. Ja jos AP olisi pitänyt miehen tyytyväisenä, niin eihän tällaista olisi sattunut. Näihän todettiin toisessakin ketjussa :) Se pihtaaminen ja nalkuttaminen kostautuu jossain vaiheessa...

Vierailija
37/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdet vielä työpaikallekin informoimaan asiasta.

Keskustele mielummin asiallisesti tämän toisen naisen kanssa.

Voi olla, että saat hieman oikeampaa tietoa heidän suhteesta ja sen laadusta. Ja huomaat varmasti, että tämä toinen nainenkin on ihminen.

Se joka on tehnyt väärin, on miehesi. Hän petti sinua. Ei se toinen nainen joka on vapaa. Ties vaikka miehesi olisi syöttänyt ne yleisemmät löpinät "ollaan eroamassa" ym hänelle.

Yritä nyt kuitenkin ensin rauhoittua. Voi joutua katumaan pikaistuksissa tehtyjä asioita ja sanoja.

malliesimerkki tapauksesta, joka vaatii ettei vaaaaaaan kukaan koskaan tee mitään ettei vaan mitään pahempaa tapahdu. Edelleen: miksi ap ei saa kostaa. Ja vielä pitäisi sitä toista naista käydä oikein haasttattelemana ja sen päätteeksi tehdä Suuri Sovinto. Siis häh? jostain kristillisistä lehdistäkö ihmiset nappaa elämänohjeensa :D :D :D pikkasenko naiivia

Vierailija
38/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ihmiset vastaavat näin vain koska ovat oppineet pelkäämään. Nämä vastaajat ovat niitä, jotka kestävät alkoholistivanhemmat ja vittumaiset pomot ja paskat asiakaspalvelijat ja huonot ravintolaruoat, koska pelkäävät, että jos avaavat suunsa, jotain epämääräistä PAHAA tapahtuu. Samalla syyllä sitten yritetään tukkia kaikkien suut.

AP:ta on satutettu. Mielestäni hänellä on oikeus satuttaa takaisin. Muutoin hän kertoo itselleen, että on kynnysmatto, jota kaikki voivat kohdella aivan miten sattuu ja ap vain hymyilee ja kääntää toisenkin posken.

Mihin tällaisen käytöksen mielekkyys perustuu? Kertokaa nyt nöyristelijät, mikä on se palkinto, jonka tällaisesta olette saaneet? Siis konkreettisesti? Mä väitän ettei siitä saa yhtikäs mitään, masentuu vain.

Jos mä olisin pomo ja saisin kuulla hutsahtavasta alaisesta ja pettäjämiehestä, niin vaikka en voisi mitään asialle tehdäkään, niin halveksisin molempia syvästi. SAattaisin jopa vähän jotain asiasta kuittailla. Se jos mikä aiheuttaisi häpeää molemmissa ja se olisi myös molemmille oikein.

Mä kehotan ap:ta tavalla tai toisella kostamaan.

Mutta ap, tee se tyylillä. Nyt rauhoitu sen verran, että osaat miettiä , että jos teet siirron a, niin se aiheuttaa siirron b jne. Älä siis suin päin tee mitään, mikä saattaa sut yllättäen huonompaan valoon kuin nuo kaksi paskiaista.

Saat hetken nautinnon kostosta. So what.

Se ei poista sitä tosiasiaa, että aviomies on pettänyt.

Vierailija
39/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä aina haukutaan julmiksi ja tunteettomiksi, mutta kyllä naiset ovat kaikkei pahimpi :D Oikein joukolla neuvotaan miten toiselle voidaan kostaa. Todennäköisesti tässä käy niin, että AP mokaa itsensä naurettavalla tilityksellä ja mollaamisella, mutta hei, antaa palaa vaan. Kerran me vain täällä eletään :) Noi sitä viimeistään pääsee miehestä eroon ja helposti.

Vierailija
40/190 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta,että mieheesi ei kajota. Olen mestari manipuloija!

Ohjeet kerroin aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi