Vihaan lapsipuoltani!! Siis NIIN VIHAAN NYT!!! Ennestäänkin
rasittava kakara on käynyt aivan sietämättömäksi nyt kun saatiin miehen kans yhteinen vauva, on pikkusisarpuolelleen aivan järkyttävän mustis ja tekee kaikkea piruutta heti kun silmä välttää ja muutenkin!! Miehen lapsi edellisestä suhteesta asuu siis meillä koska äitinsä on alkkis, mut meillä on ollu myös vaikeuksia tytön kans ja nyt tuntuu että mä en ainakaan haluis sitä meille ainakaan enää!! Ja mä sen joudun huolehtimaan pääosin kun mies "aina" töissä. Ei tee hyvää 4v tunne-elämällekään olla paikassa jossa on epä-toivottu, ja kun en ole huoltaja ja isänsä ei oikeen mihinkään mitään kommentoi, mitä voin tehdä??
Kommentit (268)
Ja hän kirjoittelisi tällaista nettiin ja oikein vielä näyttäisi sen sinulle? Ja se mies vihaksi sinun lastasi? Silittelet vain päätä?
Pointtini kuitenkin on ollut yrittää saada apua meidän mahdottomaan tilanteeseen, ja mieheni tietää etten ole paska ihminen. ap
Teillä on tuo tilanne koko ajan. Se olet vain sinä joka aiheuttaa miehelle tuskaa.
Ihan oikeesti. Miks 4v ei vois mennä sinne vitun päivähoitoon? Ja jos ja kun minä en sitä rakasta, ja isällään ei ole sille ikinä aikaa, äitinsä on kyvytön hoitamaan, mitä niin kamalaa olisi antaa lapsi vaikka ihan pois? Siis eikö se sen lapsen kannalta ois nimenomaankin PARASTA?En voi pakottaa itseäni välittämään siitä, enkä jaksa enää esittää jatkuvasti,omassa kodissani! Mulla on refluksivauva jolle ei oo lääkkeet auttaneet, jo pelkkä vauvanhoito ja univaje uuvuttaa mut. En jaksa enää enempää. se on totuus. ap
alkkis lähiäiti. Mutta tilanne nyt on mikä on ja pitäisi jotenkin ratkaista lapsen parhaaksi.
tä.
Ei todellakaan tosin olla kuultu kuin APn versio tilanteesta. Ties mitä muuta voi olla taustalla. Mitä jos se lähiäiti alkoholisoitui vasta sen jälkeen, kun sen mies oli pettänyt sitä APn kanssa ja jättänyt äidin lasten kanssa täysin tyhjän päälle? Sittenkin syy on vain ja ainoastaan siinä äidissä, ei huora apssä joka tuhosi perheen, sen toisen naisen elämän, mielenterveyden ja terveyden? Jos se halusi olla hyvä äiti ja rakastava perhe, mutta pettirimies ja kusipäähuora tuhosi tämän kaiken, ja sitä kautta lopulta tämän kyseisen lapsenkin elämän? On meinaan tuo APn asenne aika tyypillinen itsekeskeisen perheenrikkojan maailmasta : mitään miehen menneisyyttä ei halua nähdä, etenkään sen lapsia.
Mehän ei voida totuutta tietää, sillä vain yhtä nimetöntä osapuolta ollaan kuultu.
Ihan oikeesti. Miks 4v ei vois mennä sinne vitun päivähoitoon? Ja jos ja kun minä en sitä rakasta, ja isällään ei ole sille ikinä aikaa, äitinsä on kyvytön hoitamaan, mitä niin kamalaa olisi antaa lapsi vaikka ihan pois? Siis eikö se sen lapsen kannalta ois nimenomaankin PARASTA?En voi pakottaa itseäni välittämään siitä, enkä jaksa enää esittää jatkuvasti,omassa kodissani! Mulla on refluksivauva jolle ei oo lääkkeet auttaneet, jo pelkkä vauvanhoito ja univaje uuvuttaa mut. En jaksa enää enempää. se on totuus. ap
T. lähiäitipuoli
lapsen pitäisi luopua omasta isästään vieraan ihmisen vuoksi? Suurempi oikeus sillä on isäänsä kuin sulla mieheesi, sorry nyt vaan.
Kyllä sä saat homman haltuun kun lapsi menee päiväkotiin ja saat hengähtää. Voit jopa alkaa nauttimaan niistä hetkistä lapsen kanssa. Toivon todella, mutta anna mahdollisuus teille ja unohda hetkeksi nuo lapsen pois antamiset yms, en usko että se ongelmia parantaa :/ Ja vauvasikin onneksi kasvaa kokoajan :)
nukuinkin jopa 4h viime yönä, joka siis on PALJON.
Tiesin, että saan kuraa niskaan täällä, mut ylläri oli se, et miestä haukuttiin niin paljon - joka siis oli HYVÄ asia!!! Näytin tän ketjun ukolle, ja sanoin, että tyttö todellakin saa nyt mennä päivähoitoon, minä en sitä enää hoida, ja vaikkei mies kauheesti mitään sanonut, luulen, että lopultakin kuunteli ja KUULI mitä sanoin.. Että KIITOS teille!Tytön äiti ryyppäsi jo raskausaikana, joka vammautti lasta - tästä on ihan tutkimukset tehty, eli on ihan "virallisestikin" ongelmalapsi , ei vaan mun mielestä. Itse asiassa kuntouttavana toimeenpiteenä hänelle on päivähoitoa ns asiantuntijat suositelleetkin, mut isänsä mielestä kotihoito on parasta nyt kun siihen on mahdollisuus. Tietää ja tuntee mut, et kummiskin hoidan lapsen kunnolla ja huolehdin virikkeistä, ulkoiluista jne koska olen tunnollinen ja niin "kuuluu" tehdä.
Rakkautta ja tuneita muutenkin vaan on vaikea esittää ja "suorittaa", jos ei niitä tunne aidosti.Tänään kuitenkin kun vauva meni ekoille päiväunille, en pistänytkään tyttöä katsomaan videoita kuten yleensä sillä välin kun siivoan ja laitan ruuat, vaan pyysin valitsemaan kirjat mitä haluaa kuulla, otin tytön kainalooni viltin alle sohvalle ja luin sille 5 kirjaa. Kutittelin, silittelin ja letitin hiukset, kehuin miten iso ja hieno tyttö hänestä onkaan jo kasvanut (puppua joka sana), jätin tietoisesti torumatta siitä, miten TAAS tänäänkin nipisteli ja yritti tukistaa vauvaa, miten sylki päälleni ja yritti purra, kun sanoin, että ulkoilun jälkeen pestään kädet, ja kengät jätetään eteiseen.
Tuskaa oli, kun pelkkä tytön fyysinen kosketus jotenkin inhottaa mua nykyään, mutta täydestä kai tuokin esitys meni, koska lapsi vaikutti iloiselta, jopa keskittyi kuuntelemaan niitä kirjoja (vaikka keskittymisvaikeutta on vaikka muille jakaa) ja lopuksi nukahti syliini. Silloin se näytti hetken jopa melko hellyttävältä.
Nyt jaksan sen voimalla, että menee päivähoitoon TOIVOTTAVASTI pian.
mutta tuo kokonaan pois? Et sinä ole sitä aikuista parempi. Eikä mieskään. Se on miehesi lapsi. Haluaisitko sinä luopua kokonaan omasta lapsestasi miehen takia.
tohon ap:n tilanteeseen.
Te ette tiedä tilannetta. Kaikki liitot eivät ole taivaassa tehtyjä.On aika hurjaa näyttää tällaista ketjua miehelle, mutta ettekö pysty ymmärtämään, että se saattaa olla ap:lle se VIIMEINEN keino, kun kaikki muut on jo käytetty?
Miehet ovat sellaisia, että naisen sana ei paina. Sen sijaan yhteisön mielipide saattaa painaakin. Sama se millä konstilla asiat saadaan etenemään. Lopputulos ratkaisee.
jos ap on jo nyt kokenut, että häntä vähän helpottaa, niin hyvä. JOs ketjun näyttäminen ja ap:n saama lisävarmuus siitä että tytön on hyvä saada päivähoitoa parantaa tytön ja perheen elämänlaatua, NIIN AINA PAREMPI. Keinoista viis.
Lakatkaa ihan oikeasti miettimästä, miltä tämä tuntuisi teidän elämässänne. AP:n elämä ei ole teidän elämäänne, se on hänen elämäänsä. Jos kaikki konstit on jo käytetty, niin silloin on siirryttävä vähemään sisäsiistin oloisiin keinoihin. Pääasia että asia lähtee purkautumaan.
Pidä ap pintasi. Miehesi ei voi sysätä tää sotkua sun hoidettavaksi. On aika hurjaa, että hän on niin yrittänyt tehdä. Aika monessa uusperheessä nainen tyytyy kohtaloonsa ja kerää kiukkua pinnan alla. Musta tämä on parempi vaihtoehto, vaikka se ulkopuolisista näyttää näköjään aivan kestämättömältä tavalta ratkaista asia. Musta sen on parempi kuin se että se joku päivä ratkeaa jollain erittäin huonolla tavalla.
tohon ap:n tilanteeseen. Te ette tiedä tilannetta. Kaikki liitot eivät ole taivaassa tehtyjä.On aika hurjaa näyttää tällaista ketjua miehelle, mutta ettekö pysty ymmärtämään, että se saattaa olla ap:lle se VIIMEINEN keino, kun kaikki muut on jo käytetty? Miehet ovat sellaisia, että naisen sana ei paina. Sen sijaan yhteisön mielipide saattaa painaakin. Sama se millä konstilla asiat saadaan etenemään. Lopputulos ratkaisee. jos ap on jo nyt kokenut, että häntä vähän helpottaa, niin hyvä. JOs ketjun näyttäminen ja ap:n saama lisävarmuus siitä että tytön on hyvä saada päivähoitoa parantaa tytön ja perheen elämänlaatua, NIIN AINA PAREMPI. Keinoista viis. Lakatkaa ihan oikeasti miettimästä, miltä tämä tuntuisi teidän elämässänne. AP:n elämä ei ole teidän elämäänne, se on hänen elämäänsä. Jos kaikki konstit on jo käytetty, niin silloin on siirryttävä vähemään sisäsiistin oloisiin keinoihin. Pääasia että asia lähtee purkautumaan. Pidä ap pintasi. Miehesi ei voi sysätä tää sotkua sun hoidettavaksi. On aika hurjaa, että hän on niin yrittänyt tehdä. Aika monessa uusperheessä nainen tyytyy kohtaloonsa ja kerää kiukkua pinnan alla. Musta tämä on parempi vaihtoehto, vaikka se ulkopuolisista näyttää näköjään aivan kestämättömältä tavalta ratkaista asia. Musta sen on parempi kuin se että se joku päivä ratkeaa jollain erittäin huonolla tavalla.
annetaan lapsi huostaan? Ihan uskomatonta paskaa
Saattais sulla sama tilanne olla pällä oman kakkoslapsen kanssa. Siis todella älä tee.
annetaan pois koska nuorimmalla lapsella on refluksi?
Aikamoista.
mutta tuo kokonaan pois? Et sinä ole sitä aikuista parempi. Eikä mieskään. Se on miehesi lapsi. Haluaisitko sinä luopua kokonaan omasta lapsestasi miehen takia.
alkkis lähiäiti. Mutta tilanne nyt on mikä on ja pitäisi jotenkin ratkaista lapsen parhaaksi. tä.
Ei todellakaan tosin olla kuultu kuin APn versio tilanteesta. Ties mitä muuta voi olla taustalla. Mitä jos se lähiäiti alkoholisoitui vasta sen jälkeen, kun sen mies oli pettänyt sitä APn kanssa ja jättänyt äidin lasten kanssa täysin tyhjän päälle? Sittenkin syy on vain ja ainoastaan siinä äidissä, ei huora apssä joka tuhosi perheen, sen toisen naisen elämän, mielenterveyden ja terveyden? Jos se halusi olla hyvä äiti ja rakastava perhe, mutta pettirimies ja kusipäähuora tuhosi tämän kaiken, ja sitä kautta lopulta tämän kyseisen lapsenkin elämän? On meinaan tuo APn asenne aika tyypillinen itsekeskeisen perheenrikkojan maailmasta : mitään miehen menneisyyttä ei halua nähdä, etenkään sen lapsia. Mehän ei voida totuutta tietää, sillä vain yhtä nimetöntä osapuolta ollaan kuultu.
ei ole todellakaan kukaan pettänyt ketään, ja ihan olivat eronneet jo kun miehen edes tapasin. Heidän suhde oli lyhyt, ja nainen se siinä kusetti,salasi juomisensa suuruusluokan ja lapsi oli vahinko tai "vahinko", ihan sama, en tiedä eikä oikeastaan edes kiinnosta enää.
Mutta hei,kun vaan yhtä nimetöntä osapuolta kuullaan niin mikset saman tien vaikka epäile että olenkin oikeasti naapurin peräkammarin erkki joka päiväkaljoissaan keksii vähän hupia itselleen tämmösistä jutuista.
hohhoijaa teidän joidenkin kanssa.
ap
alkkis lähiäiti. Mutta tilanne nyt on mikä on ja pitäisi jotenkin ratkaista lapsen parhaaksi.
tä.
Ei todellakaan tosin olla kuultu kuin APn versio tilanteesta. Ties mitä muuta voi olla taustalla. Mitä jos se lähiäiti alkoholisoitui vasta sen jälkeen, kun sen mies oli pettänyt sitä APn kanssa ja jättänyt äidin lasten kanssa täysin tyhjän päälle? Sittenkin syy on vain ja ainoastaan siinä äidissä, ei huora apssä joka tuhosi perheen, sen toisen naisen elämän, mielenterveyden ja terveyden? Jos se halusi olla hyvä äiti ja rakastava perhe, mutta pettirimies ja kusipäähuora tuhosi tämän kaiken, ja sitä kautta lopulta tämän kyseisen lapsenkin elämän? On meinaan tuo APn asenne aika tyypillinen itsekeskeisen perheenrikkojan maailmasta : mitään miehen menneisyyttä ei halua nähdä, etenkään sen lapsia.
Mehän ei voida totuutta tietää, sillä vain yhtä nimetöntä osapuolta ollaan kuultu.
Hän on tehnyt päätöksen tarttua pulloon ja pilata lapsensa elämä. Nyt seuraukset sysätään äitipuolen niskoille ja tuota lähiäitiä pitäisi jotenkin ymmärtää ja sääliä... onpahan taas logiikka.
Mutta eipä täydy tätäkään nyt spekuloida kun ap kertoi lähiäidin juoneen jo raskausaikana ennenkuin mies lähti.
Toivon ap teille jaksamista ja tsemppiä, toivottavasti saatte asian järjestymään parhain päin.
kun se piru eli lapsi on annettu pois?
Sittenkö teillä on onnellinen perhe-elämä ja idylli?
Mies ei enää "asu" töissä eikä jätä sinua yksin kotiin hoitamaan lasta? Refluksi paranee kun isosisko on muualla?
Univajeesi loppuu ja muutut herttaiseksi ja lempeäksi äidiksi?
Ja sitten jos kaikki menee taas pieleen niin annatte vauvankin pois? Kun kaikki paranee antamalla lapset pois?
Että tässä tapauksessa on NIIN selvästi huomattavissa, että ap on väsynyt. En ymmärrä, miksi hänet lytätään täysin? Tälläkin palstalla on useasti äidit kirjoittaneet omista lapsistaan, että tekisi mieli antaa lapsi pois ja miten paljon vihaa lastaan. Siihen tyypilliset avraatilaiset antavat tukensa ja ymmärryksessä. Miksi näin? Se on aivan täysin tosi asia, että uusperheissä äidit on todella kovalla koetuksella. Usein, niinku in ap: nekin tapauksessa, vastuu jää naiselle, joka jo muutenkin hoitaa kodin ja omatkin lapsensa. Ja kyllä, olen itsekin uuspeerheen äiti, joka on aivan rikki niiden vkonloppujen jälkeen, kun mieheni lapset ovat täällä.
Mielestäni tässä sormen kuuluisi nyt osoittaa lapsen oikeaa äitiä ja lapsen isää. Lapsen hyvinvointi on heidän vastuullaan!
Vauva-aika perheessä on muutenkin haastavaa ja nyt ap:n tehtävä on antaa kaikkensa omalle lapselleen. Tunteet myllertävät ja varmasti asiat saa isommat mittasuhteet mitä ne todellisuudessa ovat. Mielestäni ap on täysin oikeutettu omiin tuntemuksiinsa. Toivottavasti vaivasi saa jatkossa nauttia onnellisen äidin hoidosta. Tsemppiä ja voimia!
annetaan pois koska nuorimmalla lapsella on refluksi? Aikamoista.
eikä jakseta meillä enää kasvattaa niinkuin hänen omakin etunsa olisi.ap