Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Cittarissa äiti ja sydänsärkevästi huutava vauva...

Vierailija
07.07.2012 |

Olin ostoksilla Cittarissa ja yhtäkkiä alkoi kuulua sellaista ihan sydäntäsärkevää pienen vauvan itkua. Itse äitinä kuulin, että oikeasti vauvalla on täysi paniikki ja siihen hälyytys päällä ja syliä ja lohdutusta vailla. Itku jatkui ja jatkui vaan koko ostosreissumme ajan. Hyvä ettei mun tisseistä alkanut neljän vuoden tauon jälkeen tulvia maitoa, niin äidinvaistot herättävän kuuloinen se parku oli.

Hetken päästä paikallistin itkun, kun äiti vauva turvakaukalossa ostoskärryissään käveli ohitseni. Äiti kulki kuin zombie, vauvan kaukalo oli poikittain ostoskärryissä, niin että vauva ei edes nähnyt äitinsä kasvoja. Äiti ei tehnyt elettäkään lohduttaakseen vauvaa. Raahusti vaan zombiena :(

Mulle jäi todella paha fiilis tuosta :( Oikeesti ei ollut mitään kiukutteluitkua, vaan hätä sillä vauvalla oli. Ja äitiä ei kiinnostanut. :(((

Eipä mulla muuta. Oletteko muut olleet vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi heidän on pakko puolustella kaupassa nähtyä välinpitämätöntä äitiä. Muuten olisi pakko myöntää itselle, että tuli OMAA lasta kohdeltua usein välinpitämättömästi. Näin toimii ihmismieli.

Lasten pahoinpitelijä samaistuu toisiin samanlaisiin ja puolustelee tekoja.

Vierailija
22/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n "parasta" antia.

Jos mieltäpainavasta asiasta haluaa keskustella, niin se ei kerta kaikkiaan käy. Kun asia ei saisi painaa mieltä ollenkaan, mitään havaintoja ei ympäristöstä saa koskaan tehdä. Ja jos tekee, niin sitten pitää osata juuri siinä hetkessä toimia täydellisen oikein, mitä esim. AP ei nyt tässä tehnyt. Palstamammahan olisi jo tässä vaiheessa cittarin zombimutsin tukihenkilö ja luotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kyseisen äidin puolustelijat ovat itse samanlaisia. Sen vuoksi heidän on pakko puolustella kaupassa nähtyä välinpitämätöntä äitiä. Muuten olisi pakko myöntää itselle, että tuli OMAA lasta kohdeltua usein välinpitämättömästi. Näin toimii ihmismieli.

Juuri näin! Jos tuntee piston sydämessään, niin tulee tarve puolustella tuota äitiä.

Vierailija
24/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun meillä on vain ap:n sana asioista...

Mikä aivokääpiöiden keskittymä täällä on? :D Oikeastiko täällä jokaisessa aloituksessa on kaikkien aloituksessa mainittujen osapuolien näkemys? :DDDD In your dreams.

kuunnella sitä toistakin osapuolta ennenkuin kivitetään se kuoliaaksi.Mutta se on niin helppo täällä virtuaalimaailmassa haukkua sitä väsynyttä äitiä, kun se oli ap:n maailmassa yhden varttin niin kooooovin välinpitämätön.

Kehottiko ap haukkumaan kyseistä äitiä? Ei. Hän kertoi että teki mieli mennä kysymään onko kaikki ok ja tarjoamaan apua. Hän ei kuitenkaan rohjennut tehdä niin.

Nyt hän teki aloituksen jossa kyselee mitä muut olisivat tehneet vastaavassa tilanteessa.

Ilmeisesti te, jotka kohtelette vauvojanne välinpitämättömästi, jopa väkivaltaisesti, ette kestäneet tätä aloitusta, kun heti pitää suu vaahdossa alkaa puolustella ja hyökätä ap:n kimppuun.

Vierailija
25/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan haukutaan ja syljetään äidin päälle! :D

Vierailija
26/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi heidän on pakko puolustella kaupassa nähtyä välinpitämätöntä äitiä. Muuten olisi pakko myöntää itselle, että tuli OMAA lasta kohdeltua usein välinpitämättömästi. Näin toimii ihmismieli.

koska osaan samaistua äitiin, kun olen sairastanut baby bluesin. Sen takia multa löytyykin ymmärrystä, myötätuntoa ja sympatiaa nähdä asiat hiukan laajemmin kuin ap:n kaltaisten pienisieluisten ihmisten.

Vierailija
27/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kyseisen äidin puolustelijat ovat itse samanlaisia. Sen vuoksi heidän on pakko puolustella kaupassa nähtyä välinpitämätöntä äitiä. Muuten olisi pakko myöntää itselle, että tuli OMAA lasta kohdeltua usein välinpitämättömästi. Näin toimii ihmismieli.

Juuri näin! Jos tuntee piston sydämessään, niin tulee tarve puolustella tuota äitiä.

jaksamme lohduttaa niitä itkeviä vauvojamme ja tarjota syliä. Aina.

Vierailija
28/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska osaan samaistua äitiin, kun olen sairastanut baby bluesin. Sen takia multa löytyykin ymmärrystä, myötätuntoa ja sympatiaa nähdä asiat hiukan laajemmin kuin ap:n kaltaisten pienisieluisten ihmisten.

Ai että pikkusieluista on reagoida tunnetasolla vieraan vauvan hätään? :))))))

Vierailija
30/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta sitä sympatiaa puuttuu, ilmeisesti eniten omaa vauvaasi kohtaan. Omassa masennuksessa on niin kiva kieriskellä, viis vauvasta, huutakoon, kun SINULLA on paha mieli...

Vierailija
31/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että pikkusieluista on reagoida tunnetasolla vieraan vauvan hätään? :))))))

He eivät kykene äitiyteen siinä mielessä että vauvan tarpeet olisivat etusijalla. Siksi tämä ketju ottaa niin koville. Heidän mielestään vauvasta viis, kyseistä ÄITIÄ pitäisi säälitellä...

Vierailija
32/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottiko ap haukkumaan kyseistä äitiä? Ei. Hän kertoi että teki mieli mennä kysymään onko kaikki ok ja tarjoamaan apua. Hän ei kuitenkaan rohjennut tehdä niin.

Nyt hän teki aloituksen jossa kyselee mitä muut olisivat tehneet vastaavassa tilanteessa.

Ilmeisesti te, jotka kohtelette vauvojanne välinpitämättömästi, jopa väkivaltaisesti, ette kestäneet tätä aloitusta, kun heti pitää suu vaahdossa alkaa puolustella ja hyökätä ap:n kimppuun.

Missäköhän kohtaa aloituksessaan ap kyselee mitä muut olisivat tehneet? Oli kiire vain kertomaan miten välinpitämättömästi äiti kohteli vauvaansa.

Itkisin, jos en jo nauraisi.

Vierailija
33/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan.

Itse tiedän, että vastaavassa tilanteessa en olisi rohjennut ottaa kontaktia äitiin, mutta asia olisi jäänyt mieltä kaivelemaan.

Siis jos jossain näet ihmisen, joka todennäköisesti on hyvinkin tarvitsisi jonkinlaista apua, mutta asia on tavallaan niin "henkilökohtainen", että sitä apua on vaikea tarjota, niin kyllä se jää mieleen. Sellaiset tilanteet ovat oikeasti hankalia, eikä siinä ole kyse mistään säälittelystä tai kauhistelusta tai syyttelystä, vaan ihan perusihmisyydestä.

Vierailija
34/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän kohtaa aloituksessaan ap kyselee mitä muut olisivat tehneet? Oli kiire vain kertomaan miten välinpitämättömästi äiti kohteli vauvaansa.

Itkisin, jos en jo nauraisi.

Vierailija
35/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni huusi koko ajan. Jotenkin ne ostoksetkin vain on tehtävä ja itse syötävä ja käytävä vessassa.

Itse olisin ollut onnellinen, jos joku olisi tullut tarjoamaan vapaata syliä vauvalleni siksi aikaa, että saan esim. ne ostokset hoidettua.

Vierailija
36/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Jospa naurultasi ja itkultasi lukisit KOKO ketjun... *huoh*

alettiin kääntyä ap:stä vastaan. Aloitus oli kaikkea muuta, huoh...

Vierailija
37/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni huusi koko ajan. Jotenkin ne ostoksetkin vain on tehtävä ja itse syötävä ja käytävä vessassa.

Itse olisin ollut onnellinen, jos joku olisi tullut tarjoamaan vapaata syliä vauvalleni siksi aikaa, että saan esim. ne ostokset hoidettua.

Huutavaa vauvaa ei todellakaan tarvitse dumpata kärryyn yksinään huutamaan jos ei halua. Kuinka avuttomia oikein olette??

Ja ruokaostosten teko onnistuu kyllä vauva toisella käsivarrellakin. Ihme selittelyä...

Vierailija
38/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan.

Itse tiedän, että vastaavassa tilanteessa en olisi rohjennut ottaa kontaktia äitiin, mutta asia olisi jäänyt mieltä kaivelemaan.

Siis jos jossain näet ihmisen, joka todennäköisesti on hyvinkin tarvitsisi jonkinlaista apua, mutta asia on tavallaan niin "henkilökohtainen", että sitä apua on vaikea tarjota, niin kyllä se jää mieleen. Sellaiset tilanteet ovat oikeasti hankalia, eikä siinä ole kyse mistään säälittelystä tai kauhistelusta tai syyttelystä, vaan ihan perusihmisyydestä.

Vierailija
39/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Jospa naurultasi ja itkultasi lukisit KOKO ketjun... *huoh*

alettiin kääntyä ap:stä vastaan. Aloitus oli kaikkea muuta, huoh...

hyökkäsi paskojen äitien kannatusyhdistys?

Vierailija
40/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutavaa vauvaa ei todellakaan tarvitse dumpata kärryyn yksinään huutamaan jos ei halua. Kuinka avuttomia oikein olette??

Ja ruokaostosten teko onnistuu kyllä vauva toisella käsivarrellakin. Ihme selittelyä...

Ei osata jälkikäteen muuta kuin haukkua toisia, kun ei voida ajoissa mennä tarjoamaan apuaan. Ihme selittelyä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän