Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Cittarissa äiti ja sydänsärkevästi huutava vauva...

Vierailija
07.07.2012 |

Olin ostoksilla Cittarissa ja yhtäkkiä alkoi kuulua sellaista ihan sydäntäsärkevää pienen vauvan itkua. Itse äitinä kuulin, että oikeasti vauvalla on täysi paniikki ja siihen hälyytys päällä ja syliä ja lohdutusta vailla. Itku jatkui ja jatkui vaan koko ostosreissumme ajan. Hyvä ettei mun tisseistä alkanut neljän vuoden tauon jälkeen tulvia maitoa, niin äidinvaistot herättävän kuuloinen se parku oli.

Hetken päästä paikallistin itkun, kun äiti vauva turvakaukalossa ostoskärryissään käveli ohitseni. Äiti kulki kuin zombie, vauvan kaukalo oli poikittain ostoskärryissä, niin että vauva ei edes nähnyt äitinsä kasvoja. Äiti ei tehnyt elettäkään lohduttaakseen vauvaa. Raahusti vaan zombiena :(

Mulle jäi todella paha fiilis tuosta :( Oikeesti ei ollut mitään kiukutteluitkua, vaan hätä sillä vauvalla oli. Ja äitiä ei kiinnostanut. :(((

Eipä mulla muuta. Oletteko muut olleet vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt lapsenikin raahustaa, kuin pieni zombie!

Huu, aloittajalla ainakin oli kiire kauppareissun jälk koneelle mollaamaan toista äitiä. Siinä ei raahustetu, vaan suorastaan lennettiin!! Hyvähyvä!

Vierailija
2/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tunnistanut että sillä äidilläkin oli hätä =(

Tunnistin kyllä. Vauvan hätä vaan eniten osui mun äidinvaistoihin. Mutta en tiennyt mitä tehdä. Mieli olisi tehnyt mennä jututtamaan, mutta mitä siitä olisi seurannut. Se äiti olisi saattanut raivostua tai jotain. Vaikea tilanne. Mitä itse olisitte tehneet?

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

höykytystä osaksesi.

Katsos kun mikään ei saa tuntua miltään, mistään et saa nettiin kirjoittaa.

Seuraavalle kauppareissulle kuulosuojaimet ja laput silmille, ja muista sanoa myös nettiyhteytesi irti mitä pikimmin.

Vierailija
4/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin kyllä. Vauvan hätä vaan eniten osui mun äidinvaistoihin. Mutta en tiennyt mitä tehdä. Mieli olisi tehnyt mennä jututtamaan, mutta mitä siitä olisi seurannut. Se äiti olisi saattanut raivostua tai jotain. Vaikea tilanne. Mitä itse olisitte tehneet?

Vierailija
5/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tunnistanut että sillä äidilläkin oli hätä =(

Vauvat nyt vaan itkee tai kiljuu välillä syystä tai toisesta. Mitä ihmeellistä tuossa nyt oli ja mitä muka olisi pitänyt tehdä? Soittaa ambulanssi vai lastensuojelu?

Vierailija
6/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on se ja sama huutaako se sylissä vai siellä kopassa ruokaa on kuitenkin pakko ostaa. harva siihen itkuun on kuollut.

Vierailija
7/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

höykytystä osaksesi.

Seuraavalle kauppareissulle kuulosuojaimet ja laput silmille, ja muista sanoa myös nettiyhteytesi irti mitä pikimmin.

ryhmä vittuilua kaupassa käyneelle äidille vain? menkäää itse kanniskelemaan niitä vauvoja jossei psyyke muuten kestä elämän normaaleja ääniä.

Vierailija
8/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tänne ois tullut itkemään.

Anteeks kuinka? Täällä puhutaan ihan kaikesta maailman asioista lähtien perspanoista, anopeista, teiniäideistä ja naapurin kadehtimisesta aina mamupatjoihin asti.

Tämä välinpitämätön pienen vauvan äiti on tabu vai?

Vierailija
9/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

höykytystä osaksesi.

mutta taas tätä ihan turhaa jälkipuintia. Ensikerralla, kun tuntuu pahalta niin mene vaikka kysymään "Voinko auttaa jotenkin?". Kiitos, ei -on varmaan vastaus minkä saat, tuskin äiti sua syö..

Vierailija
10/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta on täynnä äitejä, joita ei toisten hätä liikuta millään muotoa! Wuuuhuuu!

Vierailija
11/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä oli koliikki ja äiti viimeisillä voimillaan kaupassa?

Vierailija
12/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä välinpitämätön pienen vauvan äiti on tabu vai?

Olisit mennyt kysymään mikä hätänä, voinko auttaa.

Turha täällä enää on voivotella.

Vierailija
13/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta on täynnä äitejä, joita ei toisten hätä liikuta millään muotoa! Wuuuhuuu!

Vierailija
14/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos me täällä aletaan yhteen ääneen voivottelemaa?

Varsinkin kun meillä on vain ap:n sana asioista...

Vierailija
15/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauvaa voi pitää 24h sylissä, joskus on pakko käydä siellä kaupassakin.

Ehkä tuolla äidillä oli juuri tuollainen jatkuvasti itkevä vauva johon vaan ei mikään lohduttelu tepsi.

Vierailija
16/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

höykytystä osaksesi.

mutta taas tätä ihan turhaa jälkipuintia. Ensikerralla, kun tuntuu pahalta niin mene vaikka kysymään "Voinko auttaa jotenkin?". Kiitos, ei -on varmaan vastaus minkä saat, tuskin äiti sua syö..

...haistattelu ja vähimmilläänkin "pidä huolta vaan omista asioistasi".

Minä ainakaan en enää ikinä erehdy ehdottamaan hikisenä parkuvan kärryvauvan äidille, että jos vaikka vähän peittoja vähentäisi ja avaisi vaatteita.

Vierailija
17/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä välinpitämätön? Sen itkunko perusteella teit tuon diagnoosisi? Olisit mennyt kysymään mikä hätänä, voinko auttaa. Turha täällä enää on voivotella.

Ööh, siis ei se itku, vaan se ettei itkuun reagoitu ollenkaan.

Mä saan kuule täällä voivotella ihan mitä haluan! :D

Vierailija
18/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aivokääpiöiden keskittymä täällä on? :D Oikeastiko täällä jokaisessa aloituksessa on kaikkien aloituksessa mainittujen osapuolien näkemys? :DDDD In your dreams.

Vierailija
19/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauvaa voi pitää 24h sylissä, joskus on pakko käydä siellä kaupassakin.

Ehkä tuolla äidillä oli juuri tuollainen jatkuvasti itkevä vauva johon vaan ei mikään lohduttelu tepsi.

voivotellaan vaan sitä vauvaa ja syljetään sen väsyneen äidin päälle oikeen kimpassa.

Spruitspruit.... siitäs sait mulkku äiti, kun et ottanut lasta syliin kesken ostosten teon.

Vierailija
20/85 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aivokääpiöiden keskittymä täällä on? :D Oikeastiko täällä jokaisessa aloituksessa on kaikkien aloituksessa mainittujen osapuolien näkemys? :DDDD In your dreams.

kuunnella sitä toistakin osapuolta ennenkuin kivitetään se kuoliaaksi.Mutta se on niin helppo täällä virtuaalimaailmassa haukkua sitä väsynyttä äitiä, kun se oli ap:n maailmassa yhden varttin niin kooooovin välinpitämätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi