Tunnustanko pettämisen vai pidänkö omana tietonani?
Sitä tässä mietin. Mitä sinä tekisit? Olin työmatkalla ja vapaailtana menin syömään työkaverini kanssa (emme työskentele samassa pisteessä Suomessa, vain matkoilla, toisinaan), joimme viiniä ja hän saattoi minut huoneeseeni ja tuli sinne sitten itsekin. Mieheni ei mitenkään saisi itse tietää tapahtuneesta. Yhteisiä työmatkoja on edessä vielä tuon miehen kanssa.
Kommentit (274)
Tulevilla työmatkoilla? Ei pettäjäkaveri välttämättä ajattele, että se oli kertaluonteista.
Päätökseni olen kuitenkin tehnyt, ei tule mitään, minkäänlaista suhdetta. Työkaverikin suhtautui ystävällisen asiallisesti seuraavana aamuna, kiitti vain hienosta illasta. Joten eiköhän tämä ollut molemmin puolin tässä. AP
Enhän minä voi tietää, horoileeko mieheni samalla tavalla, mutta ei vain ole kertonut. AP
Eli varmuuden vuoksi sitten annat jo samalla mitalla takaisin?
Miksi helvetissä sä olet miehes kanssa?
Kävittekö siinä seksin lomassa seuraavan päivän powerpointeja läpi?.
Enhän minä voi tietää, horoileeko mieheni samalla tavalla, mutta ei vain ole kertonut. AP
Eli varmuuden vuoksi sitten annat jo samalla mitalla takaisin? Miksi helvetissä sä olet miehes kanssa?
Irrallinen tapahtuma se oli ja suunnittelematon. Tarkoitin, että ei minua satuta mieheni mahdollinen uskottomuus, koska en siitä tiedä. Olen mieheni kanssa, koska rakastan häntä ja meillä on hyvä olla yhdessä. AP
Kävittekö siinä seksin lomassa seuraavan päivän powerpointeja läpi?.
Tarkoitin, että se oli osa työmatkaa. Kotona kaikki on toisin. AP
Äläkä jatka pettämistä uusilla työmatkoilla.
Itse toivoisin mieheni heti kertovan jos hän olisi pettänyt minua, koska todennäköisesti se tulee jotenkin ilmi joskus. Niin mielummin heti suoraselkäisesti. Mutta jos olet ollut jo useamman päivän kertomatta, eikä edes juurikaan kaduta, niin unohda äläkä ikinä kerro.
Eli varmuuden vuoksi sitten annat jo samalla mitalla takaisin? Miksi helvetissä sä olet miehes kanssa?
Irrallinen tapahtuma se oli ja suunnittelematon. Tarkoitin, että ei minua satuta mieheni mahdollinen uskottomuus, koska en siitä tiedä. Olen mieheni kanssa, koska rakastan häntä ja meillä on hyvä olla yhdessä. AP
Miestäsi et rakasta koska petit häntä. Miksi haluat saada kaiken? Pitää kakun ja syödä sen myös?
Onhan näitä sinunlaisia mätiä munia tosiaan muutamia ihmisten joukossa...
mutta pinnistämällä hän on pystynyt siihen. Eiköhän se aina ole helppoa ja vaivatonta ja vaivat tulevat myöhemmin.
Selkeästi et rakasta häntä, koska kykenet pettämään noin vaivattomasti.
Tulevilla työmatkoilla? Ei pettäjäkaveri välttämättä ajattele, että se oli kertaluonteista.
Päätökseni olen kuitenkin tehnyt, ei tule mitään, minkäänlaista suhdetta. Työkaverikin suhtautui ystävällisen asiallisesti seuraavana aamuna, kiitti vain hienosta illasta. Joten eiköhän tämä ollut molemmin puolin tässä. AP
se mikään suhde tarvitse olla, se panohan oli sinulle vain "työjuttu" kuten sanoit. Ja noita työjuttujahan sinulla oli oli tästedeskin, eikös?
se mikään suhde tarvitse olla, se panohan oli sinulle vain "työjuttu" kuten sanoit. Ja noita työjuttujahan sinulla oli oli tästedeskin, eikös?
eikä kaukana oikeasta elämästäni. Se oli irrallinen tapahtuma, joka liittyi enemmän työhöni kuin koko elämääni. Voisi tuntua erilaiselta, jos olisin esimerkiksi ollut jonkun tutun miehen kanssa, jonka myös mieheni tuntee, tai jonka näen usein, kotipiirissä tai ystävien kesken. Nyt sijoitan sen sinne kauas, toiseen maahan ja maailmaan. Työmatkoja tulee toki, mutta pettämisiä ei tarvitse tulla. AP
Olen tismalleen samaa mieltä kuin sinäkin.
On äärimmäisen pieni mahdollisuus, että pettäminen tulee ilmi joskus vuosien kuluttua. Jos näin käy, niin se on tietysti kriisi. Mutta jos nyt kerrot, tulee kärpäsestä härkänen.
Mielestäni yhden kerran hairahdus on suhteellisen pikkujuttu verrattuna avioliittoon. Siksi itse antaisin vastaavan anteeksi ja siksi toivoisin, että minulle ei vastaavassa tilanteessa kerrottaisi. Kertominen vain siirtäisi tuskan minulle, kun taas toinen voisi olla muka-moraalinen kun on kertonut ja siis siirtänyt vastuun teosta puolisolleen.
Olen tismalleen samaa mieltä kuin sinäkin. On äärimmäisen pieni mahdollisuus, että pettäminen tulee ilmi joskus vuosien kuluttua. Jos näin käy, niin se on tietysti kriisi. Mutta jos nyt kerrot, tulee kärpäsestä härkänen. Mielestäni yhden kerran hairahdus on suhteellisen pikkujuttu verrattuna avioliittoon. Siksi itse antaisin vastaavan anteeksi ja siksi toivoisin, että minulle ei vastaavassa tilanteessa kerrottaisi. Kertominen vain siirtäisi tuskan minulle, kun taas toinen voisi olla muka-moraalinen kun on kertonut ja siis siirtänyt vastuun teosta puolisolleen.
en sitä itse aio kertoa. Työkaverillani ei ole mitään motiivia etsiä käsiinsä mieheni yhteystietoja ja kertoa hänelle. Sittenkin voisin kiistää asian ja sanoa miehen valehtelevan.
Meillä oli hyvä ilta ja yö mieheni kanssa ja sitä aion edelleen jatkaa. On turha kehitellä kriisejä ja tekeytyä moraaliseksi, kun on itse mokannut. AP
Miehesi olisi tuskin koskenut sinuun, jos olisi tiennyt, mitä teit työmatkalla. Sitä kai tarkoitit sillä hyvällä yöllä?
Jos oma naiseni pettäisi kerran tai kaksi työmatkalla, en haluaisi tietää siitä. Toivoisin mieluummin, että tapahtuma salaa nostaa hänen itsetuntoaan kuin että hän tunnontuskillaan pilaa meidän suhteemme. Toistuvasta pettämisestä haluaisin tietää, enkä antaisi sitä anteeksi.
Jos oot tollasen mokan tehnyt, on se niin iso moka, että pitäisi kertoa. Tolla tempulla olet jo rikkonut avioliittonne kuitenkin. Vaikka kertomisesta seuraakin iso kriisi, se tulee ennemmin tai myöhemmin. Mutta valitse ajankohta niin, että olet valmis puimaan asiaa ja ettei ole lapsia kuulemassa ensi reaktiota. Varmasti järkytys miehellesi. Ellette sitten ole etääntyneet kumpikin toisistanne.
Yhtä hyvältä tuntui tavata oma mies matkan jälkeen. Pettäminen, siis se tapahtuma, ei vaivaa varsinaisesti mieltäni, koska se tuntuu työasialta. Ainoastaan se harmittaa, että olen ollut epälojaali miehelleni. Miksi kriisi tulisi myöhemmin? Aikahan kuluu ja tapahtumat haalistuvat. Haluan kuitenkin periaatteessa toimia oikein ja siksi asiaa tässä nyt mietiskelen. Olemme hyvin läheisiä mieheni kanssa. AP
Tuo on kyllä paras selitys pettämiselle, minkä olen koskaan kuullut. Tuntuu työasialta..voi jumaliste.
Yhtä hyvältä tuntui tavata oma mies matkan jälkeen. Pettäminen, siis se tapahtuma, ei vaivaa varsinaisesti mieltäni, koska se tuntuu työasialta. Ainoastaan se harmittaa, että olen ollut epälojaali miehelleni. Miksi kriisi tulisi myöhemmin? Aikahan kuluu ja tapahtumat haalistuvat. Haluan kuitenkin periaatteessa toimia oikein ja siksi asiaa tässä nyt mietiskelen. Olemme hyvin läheisiä mieheni kanssa. AP