Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No olipa nyrpeä vastaanotto kun kerroin totuuden naisista

Vierailija
28.06.2012 |

Poistettiin kaikki tekstit kun vain kerroin kaikkien naisten olevan pohjimmaltaan rahan perässä. Mutta jos sen poiston syynä oli h-sana, niin eipä sitä enää kukaan tähän kirjoita. Ja antakaa sitten vaikka bannia jos haluatte sensuroida, se kertoo teistä kaiken. Tämä IP-osoite on ulkomaalainen, niin siitä vaan bannimaan. Terveisin hieman katkeroitunut IT-ammattilainen. Ainiin, minähän asun ulkomailla, joten eipä tuo ihmeempää tietämystä vaadi.

eli, KAIKKI NAISET OVAT RAHAN PERÄÄN. Tuon kun pitävästi kiistätte perhe ja äiti humaloissanne, niin sitten lehmät lentävät myös.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla kerran on kaikki mitä haluat, gogo-tyttöjä joiden kanssa voit olla vaikka kakkakuorrutteessa ja silti ne sanoo että uuhooh kiihotat minua, tavaraa ja rahaa.

Miksi pitää täällä vihaisena avautua? Vai puuttuuko kuitenkin jotain? Hmm...ihmissuhde?

Rahan perässä kaikki on. Kumman sinä ottaisit vaimoksesi: pennittömän narkkari-gogo-tytön vai rikkaan perheen perijättären?

Vierailija
62/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lähtenyt pois hyvästä (lue hyväpalkkaisesta työpaikasta) ja siirtynyt tekemään kutsumustyötä alle 2000 euron kuukausipalkalla.

Aviomiehekseni minulla oli pari vaihtoehtoa: juurkin ap:n mainitsema liituraitamies (ihan tavallinen suomalainen ei mitenkään kamala, jos ei suurta ihanuuttakaan) tai sitten pakolaisena tullut kohtelias, ystävällinen jne mies, jolla tuskin oli mahdollisuutta saada niin suurta omaisuutta ja palkkaa kuin edellämainitulla. Suurin ero näissä kahdessa oli vanhusten erityisesti anoppikokelaan kohteleminen. Nyt varmaan jo arvaattekin, että päädyin jälkimmäiseen.

Rahanahne olen varmasti siksi ollut, että vanhempieni esimerkistä ja opetuksesta tein avioehdon juurikin sukuomaisuuden pitämiseksi suvussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille jää ne miehet, joita parisuhde kiinnostaa ja te muut voitte hoidella niitä go-go tyttöjänne, jos se on sellainen ihmissuhde, joka riittää teille. Kun rahat loppuvat, häipyvät typsytkin aika vauhdikkaasti. Sitoutunut ja fiksu vaimo tuskin häipyy, vaikka tulisi jotain väliaikaisia ongelmia, vaikkapa työttömyyttä tai muuta. Avioliitossa niistä yritetään selvitä yhdessä. Paitsi tietysti jos puoliso sattuu olemaan itsekeskeinen kusipää. Onhan niitäkin, ei onneksi tosin minun tuttavapiirissäni.

Useimmat aikuiset ja kypsät miehet ja naiset haluavat kuitenkin myös rakkautta ja ystävyyttä, sen kuuluisan rahan lisäksi. Mutta kukin siis tyylillään!

jo kertoo kaiken naisten ajatusmailmasta. Voin ihan itse ylpeästi kertoa että käytän nyt ja tästä eteenpäin maksullisia. Se on REHELLISTÄ, eikä minun tarvitse todellakaan olla puutteessa. Vaikka haisisin p*lle ja valkosipulille, aina löytyy.

Asun nykyisin maassa (arvatkaa missä) jossa on parisataa metriä ulko-oveltani gogo-tytöt valmiina minua odottamassa eikä minun tarvitse huolehtia mistään miehen luonnolle sopimattomasta lässytyksestä parisuhteessa.

Vierailija
64/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin suomalaisten naisten mielestä. Ainakin yksi huorittelija on ulkomailla.

jo kertoo kaiken naisten ajatusmailmasta. Voin ihan itse ylpeästi kertoa että käytän nyt ja tästä eteenpäin maksullisia. Se on REHELLISTÄ, eikä minun tarvitse todellakaan olla puutteessa. Vaikka haisisin p*lle ja valkosipulille, aina löytyy.

Asun nykyisin maassa (arvatkaa missä) jossa on parisataa metriä ulko-oveltani gogo-tytöt valmiina minua odottamassa eikä minun tarvitse huolehtia mistään miehen luonnolle sopimattomasta lässytyksestä parisuhteessa.

Vierailija
65/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tas siis siitä, onko niitä ollut:

"Terveisin hieman katkeroitunut IT-ammattilainen. Ainiin, minähän asun ulkomailla, joten eipä tuo ihmeempää tietämystä vaadi."

Jos asuu ulkomailla, tietää, että olet katkeroitunut?

Vierailija
66/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka venäläis-nais-ketjuun kirjoitti Suomalaisen ja Venäläisen isolla, kuten nytkin kirjoitat Suomalainen yhtiö?

Oletko siis se 1981 syntynyt, joka tykkää, kun Venläläiset (kirjoitetaan by the way pienellä) naiset osoittaa respektiä puhuttelemalla sua herraksi?

Jos olet, niin sun aloituksella ei ole mitään arvoa, pentu. Heikolla itsetunnolla varustettu, kultalusikka suussa syntynyt narsistipentu.

Vierailija
67/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaa niin että miehet Marsista ja naiset Venuksesta, ainakin Suomessa. Siinä on sen verran kilometrejä että ette varmasti ymmättä pointtia ja minä en kyllä ymmärrä teitäkään.

Yrittäkää ymmärtää ettei MIES ole mikään metroseksuaali naisen kuvake. Mutta ei mikään kelpaa, pitää olla sitä ja tätä miehen. Eipä enää paljon kiinnosta, otan tyttösen kohta kainaloon ja se ei jäkätä sitä ja tätä.

Vierailija
68/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettiin kaikki tekstit kun vain kerroin kaikkien naisten olevan pohjimmaltaan rahan perässä. Mutta jos sen poiston syynä oli h-sana, niin eipä sitä enää kukaan tähän kirjoita. Ja antakaa sitten vaikka bannia jos haluatte sensuroida, se kertoo teistä kaiken. Tämä IP-osoite on ulkomaalainen, niin siitä vaan bannimaan. Terveisin hieman katkeroitunut IT-ammattilainen. Ainiin, minähän asun ulkomailla, joten eipä tuo ihmeempää tietämystä vaadi.

eli, KAIKKI NAISET OVAT RAHAN PERÄÄN. Tuon kun pitävästi kiistätte perhe ja äiti humaloissanne, niin sitten lehmät lentävät myös.

Vai onko sinulla ollut niin paljon naisia, että voit sanoia että KAIKKI naiset ovat rahan perään. Tiedän monka jotka eivät ole, mutta tuskin sinulla on niin fiksuja naisia ollut.

Vierailija
69/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettiin kaikki tekstit kun vain kerroin kaikkien naisten olevan pohjimmaltaan rahan perässä. Mutta jos sen poiston syynä oli h-sana, niin eipä sitä enää kukaan tähän kirjoita. Ja antakaa sitten vaikka bannia jos haluatte sensuroida, se kertoo teistä kaiken. Tämä IP-osoite on ulkomaalainen, niin siitä vaan bannimaan. Terveisin hieman katkeroitunut IT-ammattilainen. Ainiin, minähän asun ulkomailla, joten eipä tuo ihmeempää tietämystä vaadi. eli, KAIKKI NAISET OVAT RAHAN PERÄÄN. Tuon kun pitävästi kiistätte perhe ja äiti humaloissanne, niin sitten lehmät lentävät myös.

Vai onko sinulla ollut niin paljon naisia, että voit sanoia että KAIKKI naiset ovat rahan perään. Tiedän monka jotka eivät ole, mutta tuskin sinulla on niin fiksuja naisia ollut.

vaan hänen veljelleen :D. Taitaa olla mielikuvitusveli vähän samanlainen juttu kuin mielikuvitustyttöystävä.

Vierailija
70/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa yritti siivojani tulla sisälle makuuhuoneeseeni. Piti vain vähän rykäistä, niin isot pahoittelut ja kumarrukset ja ovi kiinni pois lähtiessä nopeasti. Enhän minä sitä imuroimaan voinut päästää, olis alasti ja ympäripäissäni työpöydän edessä ja tyttö tuolla sängyssä. Imuroikoon kohta, kun lähden baanalle. Tälläistä kunnioitusta odotan ja sitä täällä myös naisilta saan. Maksan tuolle siivojalle n. 30e kuukausi ja hyvin kelpaa. Eräs poika kantaa aina laukkuni ja muut kantamukset, hänelle maksan mitä mieleen tulee, tällä viikolla sai 8e ja yhtä hymyä.

Näin se homma menee ja pitää mennäkkin.

Vierailija
71/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkeroitunut mistä?

Vierailija
72/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkeroitunut mistä?

Vierailija
73/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaa niin että miehet Marsista ja naiset Venuksesta, ainakin Suomessa. Siinä on sen verran kilometrejä että ette varmasti ymmättä pointtia ja minä en kyllä ymmärrä teitäkään.

Yrittäkää ymmärtää ettei MIES ole mikään metroseksuaali naisen kuvake. Mutta ei mikään kelpaa, pitää olla sitä ja tätä miehen. Eipä enää paljon kiinnosta, otan tyttösen kohta kainaloon ja se ei jäkätä sitä ja tätä.

Huomaatko, että itse jäkätät koko ajan?

Kyllä se siitä rauhoittuu, parit satiaiset käyt hoidattamassa ja hoksaat, ettei niistä maksullisista naisista ole pitemmän päälle juuri iloa, paitsi jos itse on jo parisuhteessa.

t. Äijä.

Vierailija
74/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuiko ap äitinsä ja isoäitiensä läsnä ollessa samoin? Ja millainenkohan suhde hänellä oli lapsena äiitiinsä?

Jos kerran kaikki ovat rahan perään ja h****a?

Auttoiko ap:n äiti ap:ta pelkästään rahasta tai jostan muusta?

Vierailija
75/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v-tä teen naisten älyllä? Hei haloo? Kyllä näillä paikallisilla on paljon älyä, olen opettanut niille paljon Suomen kielen sanoja ja hyvin oppineet.

Vierailija
76/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuiko ap äitinsä ja isoäitiensä läsnä ollessa samoin? Ja millainenkohan suhde hänellä oli lapsena äiitiinsä?

No ainakin viikon alussa siirti Äippä rahaa tilille kun laitoin viestiä rahan loppuvan tässä kuussa muuten kesken. Eikä se mitä ole loppumassa, pitää vaan ostella osakkeita niiden hintojen laskettua.

Ja mummo oli muuten tosi rahan perään. Hoiti minua lapsena kun oma Äiti ei ehtinyt ja opin kaikenlaista kivaa elämästä siinä sivussa. Mummo aina sanoi ettei kannata vierasta naida, muuten menee rahat pois suvusta.

Vierailija
77/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kertoo kaiken naisten ajatusmailmasta. Voin ihan itse ylpeästi kertoa että käytän nyt ja tästä eteenpäin maksullisia. Se on REHELLISTÄ, eikä minun tarvitse todellakaan olla puutteessa. Vaikka haisisin p*lle ja valkosipulille, aina löytyy. Asun nykyisin maassa (arvatkaa missä) jossa on parisataa metriä ulko-oveltani gogo-tytöt valmiina minua odottamassa eikä minun tarvitse huolehtia mistään miehen luonnolle sopimattomasta lässytyksestä parisuhteessa.

Ja ne gogo-tytöt hoitelee sut ilman rahoja vai?

Vierailija
78/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nyt on sitten pönkitettävä sitä itsetuntoa sillä, että sinuaköyhemmät palvelevat.

Ja vielä luulet, että olet ns. hyvä mies...

No ainakin viikon alussa siirti Äippä rahaa tilille kun laitoin viestiä rahan loppuvan tässä kuussa muuten kesken. Eikä se mitä ole loppumassa, pitää vaan ostella osakkeita niiden hintojen laskettua.

Ja mummo oli muuten tosi rahan perään. Hoiti minua lapsena kun oma Äiti ei ehtinyt ja opin kaikenlaista kivaa elämästä siinä sivussa. Mummo aina sanoi ettei kannata vierasta naida, muuten menee rahat pois suvusta.

Vierailija
79/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin miehestä ajattelematta rahaa ja olen onnellinen yh, olen myös kieltäytynyt kolmesta perinnöstä tietämättä paljonko sieltä edes olisi tullut.

Vierailija
80/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka venäläis-nais-ketjuun kirjoitti Suomalaisen ja Venäläisen isolla, kuten nytkin kirjoitat Suomalainen yhtiö?

Oletko siis se 1981 syntynyt, joka tykkää, kun Venläläiset (kirjoitetaan by the way pienellä) naiset osoittaa respektiä puhuttelemalla sua herraksi?

Jos olet, niin sun aloituksella ei ole mitään arvoa, pentu. Heikolla itsetunnolla varustettu, kultalusikka suussa syntynyt narsistipentu.

Miksi minusta ei olisi mukavaa että ne kutsuvat minua Herraksi ja vaikka isolla sekin (kirjoitan Venäläisen isolla ihan kunnioituksesta, tunnen jonkin verran heikäläisiä oltuani asumassa Pietarissa ja hienoa kansaa). Venäjällä kutsuvat vaikka 20-kymppistä herraksi jo on fyffee. Ite olin aina Venäjällä (isolla) asuessani gaspadi (kirjoita isolla jos haluat) ja sen ne tiesivät tasan tarkkaan siellä minun olevan.

Mutta asian pointti on edelleen se, ettei ne suomi (nyt pienellä) h****ot vie multa mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi