Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No olipa nyrpeä vastaanotto kun kerroin totuuden naisista

Vierailija
28.06.2012 |

Poistettiin kaikki tekstit kun vain kerroin kaikkien naisten olevan pohjimmaltaan rahan perässä. Mutta jos sen poiston syynä oli h-sana, niin eipä sitä enää kukaan tähän kirjoita. Ja antakaa sitten vaikka bannia jos haluatte sensuroida, se kertoo teistä kaiken. Tämä IP-osoite on ulkomaalainen, niin siitä vaan bannimaan. Terveisin hieman katkeroitunut IT-ammattilainen. Ainiin, minähän asun ulkomailla, joten eipä tuo ihmeempää tietämystä vaadi.

eli, KAIKKI NAISET OVAT RAHAN PERÄÄN. Tuon kun pitävästi kiistätte perhe ja äiti humaloissanne, niin sitten lehmät lentävät myös.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älyttömän paljon sossuperheitä.

Vierailija
42/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet ap löytänyt itsellesi sopivan tavan olla ja elää. Ymmärrän kyllä, että tavallaan helpommalla pääsee, kun käyttää maksullisisa naisia eikä ala hakkaamaan päätä seinään pitkässä parisuhteessa (rakkaussuhteessa!).

Siinä olet kyllä väärässä, että naiset noin yleisesti ottaen ovat rahan perään. No, maksulliset naiset nyt tietysti ovat rahan perään, se on selvä. Mutta kyllä me ihan tavalliset eukot ollaan haetaan miehiltä muutakin kuin rahallista panosta, esimerkiksi kumppanuutta, arjen ja juhlan jakamista, hellyyttä, ystävyyttä, seksiä.

Suurin osa naisista valitsee puolisokseen ihan perusjannun, joka käy duunissa mutta jonka tulot eivät päätä huimaa. Ja suurin osa miehistä valitsee puolisokseen ihan perusnaisen. Todella suurituloiset miehet ja missien elämä ja heidän seikkailunsa ei meitä paljon kosketa.

Ei se pitkä parisuhde kriiseineen ja kyllästymisineen ole todellakaan pelkkää ystävyyttä hellyyttä ja seksiä, vaan siihen sisältyy aimo annos inhorealismia. Mutta kivi kiveä hioo jne. Jotain hienoa ja ainutkertaista tässä kasvuun pakottavassa touhussa on, jota ei mistään muusta saa. Tavallaan silmät aukeaa itsensä ja elämän kanssa monessa kohtaa, kun joutuu kyseenalaistamaan omia, tiukassa istuvia asenteita ja toimintatapoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tästäkin ketjusta voi lukea, ne naiset jotka "ovat rahan perään" hankkivat sitä itse, eivät miehen kautta.

Vierailija
44/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "mies" on tuollainen, niin ihmekö se ettei Naisia löydy vaan niitä pelkkiä h..ja. Kasva aikuiseksi niin saatat joskus löytää naisiakin. Ihan sama mistä maasta joskin asenteellasi ei hirveästi haittaa vaikka et enää Suomeen tulisikaan. Et sinä sieltäkään todellista kunnioitusta tai arvostusta löydä. Kun rahat loppuvat tai muuten elämässä tulee vastoinkäymisiä, loppuu myös herroittelu ja palvelut. Ne oikeat miehet sen sijaan yleensä löytävät rinnaltaan perheen ja ystävät vaikka rahat loppuisivat, työ ja terveys menisi alta tai muuten elämä murjoisi. Sinulla reppanalla ei taida olla kuin äitisi ja mitä teet, kun häntä ei enää ole?

Vierailija
45/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja venäjällä on tapana käyttää puhuttelussa gaspadinia tai gaspazhaa siinä missä englannissa käytetään mistöriä tai misistä. Se ei tarkoita, että venäläiset pitäisivät ap:ta minään erityisenä herrana.

Vierailija
46/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse miestä rahan takia, enkä ole rahan takia kenekään kanssa.

Siinä mielessä toki "rahan perään", että raha on tarpeellista - eipä tuota ruokaa, lämpöä ym. ilmaiseksi jaella.

Mutta sitä siis on omasta takaa.

Eti ap sinäkin nainen joka on rikkaampi kuin sinä ite, eipä tarvi katkeroitua.

Vierailija
47/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa tuovia ja elättäviä, se on niiden geeneissä. Heidän kuuluu saada tuntea itsensä elintärkeäksi. Nykyään he joutuvat metsästämään rahaa. Ja niin joutuvat naisetkin, kun miehet eivät enää arvosta muuta kuin rahaa...

Vierailija
48/97 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otsikolla --> http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1705385/kokemuksia__…

Siinäpä taas kerron minkälaisia paskanpalasia ovat vauvapalstankommarit.

Vierailija
49/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuollaisen päätelmän olet pillunpuutteessasi tehnyt.

Vierailija
50/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainenhan on mitä mahtavin lähtökohta kiivaalle keskustelulle. Oletko ihan varma? Täällä siedetään yleensä tosi provojakin aloituksia.

Vierailija
51/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse tienaamieni rahojen. Ei kaikki nyhdä ukon lompakosta

Vierailija
52/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava mies ei voi olla, jos huorittelee naisia.

Tämän on jo isäni minulle opettanut.

Että kaikki N****et ovat h*****a

Ja tekstissä perustelin ihan jokaisen naisen ajattelevan nykyisin pohjimmiltaa rahanperään.

Esimerkki: Olen nyt menestyvä mies, töissä Suomalaisessa kansainvälisessä yhtiössä. On liituraitaa ja Espoon asunto. Joudun työttömäksi, en voi maksaa asuntoa ja pitää muuttaa Keravalle vuokralle. Kumman valitsette, jos muuten olen se sama mukava mies?

Vierailija
53/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menestyvä nainen, töissä suomalaisessa kansainvälisessä yhtiössä. On jakkupukua ja Espoon asunto. VS. Olen työtön, asun vuokralla Keravalla.

Kumman valitset, vaikka olen muuten se sama mukava ja kaunis nainen?

Vierailija
54/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se aavistuksen parempituloinen kuin it-insinöörimieheni ja en todella ole rahasta hänen kanssaan.....ja toki saisin esim. yhden toimitusjohtana, erään kaupunginjohtajan jen jos haluaisin, mutta kun en halua!! Noilla herroilla olisi rahaa ja valtaa, mutta mitä sitten.....nyt on minulla täysi valta omiin asioihini ja se on se mistä olen valmis vähän vaikka maksamaankin!

N40

Vierailija
55/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentissa on vain yksi virhe.Oikea totuus on......

Kaikki IHMISET ovat rahan perään.

Mä myönnän olevani rahan perään.Siitä syystä hankin ammatin jolla rahaa saa riittävästi.

Ei,en todellakaan anna yhdenkään miehen koskaan viedä omaisuuttani eikä kukaan tuntemistani naisista ole niin vietävissä kuin miehet on joten kuka AP sun mielestä on hullu ja kuka tyhmä? =D

Kannattaako pillusta maksaa?

Vierailija
56/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kertoo kaiken naisten ajatusmailmasta. Voin ihan itse ylpeästi kertoa että käytän nyt ja tästä eteenpäin maksullisia. Se on REHELLISTÄ, eikä minun tarvitse todellakaan olla puutteessa. Vaikka haisisin p*lle ja valkosipulille, aina löytyy.

Asun nykyisin maassa (arvatkaa missä) jossa on parisataa metriä ulko-oveltani gogo-tytöt valmiina minua odottamassa eikä minun tarvitse huolehtia mistään miehen luonnolle sopimattomasta lässytyksestä parisuhteessa.

Vierailija
57/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehiä kiinnosta raha? Miksi en ole huomannut, että kanssani seurustelevat naiset olisivat rahan perässä? Miksi itse seurustelet naisten kanssa jotka ovat rahan perässä? Mitkä ovat kriteerisi ovat? Let me guess, isot tissit?

Vierailija
58/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vain vähän. Ottamalla Suomineidon, maksat paljon.

Vierailija
59/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menestyvä nainen, töissä suomalaisessa kansainvälisessä yhtiössä. On jakkupukua ja Espoon asunto. VS. Olen työtön, asun vuokralla Keravalla.

Kumman valitset, vaikka olen muuten se sama mukava ja kaunis nainen?

Kun miehethän eivät ole rahan perään... : D Entäs kaikki Wall Streetin tyypit ja pankkikriisien aiheuttajat? Kapitalismin synty? Taisi kuule olla ihan miehet asialla. Eiköhän tietty ahneus ja omaneduntavoittelu kuulu ihmisluonteeseen, sekä miehellä että naisilla. On nää aloitukset niin hassunhauskoja välillä.

Vierailija
60/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme matkalta tulossa, ystävättärelläni oli todella painava kassi, vieressä kulkeva vanhahko rouva totesi, missä ovat herrasmiehet jotka auttaisivat. Takaa ilmottautuu mies, tässä on yksi ja kyllä tuollaisten rintojen omistajan kassia mieluusti kantaa.

Mistähän syystä ystävättereni kantoi itse kassinsa ja me vanhemman rouvan kanssa katsottiin tätä mielestään herrasmiestä halveksien?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä