No olipa nyrpeä vastaanotto kun kerroin totuuden naisista
Poistettiin kaikki tekstit kun vain kerroin kaikkien naisten olevan pohjimmaltaan rahan perässä. Mutta jos sen poiston syynä oli h-sana, niin eipä sitä enää kukaan tähän kirjoita. Ja antakaa sitten vaikka bannia jos haluatte sensuroida, se kertoo teistä kaiken. Tämä IP-osoite on ulkomaalainen, niin siitä vaan bannimaan. Terveisin hieman katkeroitunut IT-ammattilainen. Ainiin, minähän asun ulkomailla, joten eipä tuo ihmeempää tietämystä vaadi.
eli, KAIKKI NAISET OVAT RAHAN PERÄÄN. Tuon kun pitävästi kiistätte perhe ja äiti humaloissanne, niin sitten lehmät lentävät myös.
Kommentit (97)
parasta kun kymmenen vuotta nuoremmat naiset keikuttaa mulle peppua
Se Alizee:hän oli vasta alaikäinen kun lauloi hittinsä "moi lolita"!!!!????
En ole todellakaan mikään pedo, kun ei seiso välillä aikusillekkaan naisille vaikka haluaisin (on vissiin joku synnynnäinen juttu, vähänkö hävettää), mutta toivottavasti joku sai lisää syytä haukkua. Aina kiva auttaa haukkumaan.
Uskon että teen tämän viikonlopun aikana kooma ennätyksen, joten jatkan harrastuksen parissa. Pitää mennä kauppaan, kunhan jalat kantaa. Ihme juttu kun jalat lopettaa kantamisen, pää alkaa pelaamaan suhteellisen hyvin. Tai eihän nuo pelaakkaan, taas pa***ka juttujani, pyydän anteeksi.
Jos joku mies ei ole naisten (ja p***un) perään, se on homo. Ei niitä kohtaan mulla ongelmia ole, olen itsekkin ollut leidarin kanssa.
Aika ihme ettei naapurin italiaanot ole tulleet valittamaan. Eivät muuten varmaan paljon nuku tänä yönä jos minu mökä sen ratkaisee. Jos niillä on rosterista korvatulpat. Ja sitten suosin taas Venäläistä (ja ISOLLA kirjoitettuna) naista -->http://www.youtube.com/watch?v=jTzOh3K11jM&feature=relmfu
Kunnon video, noin sitä pitää, vilauttaisvat venakot enemmän. Kerran eräs venakko otti suihin, sitten ihan sinne kaikkein pyhimpäänsä otti sisään päällä istuen, ja sitten otti sanakirjan käteensä "kuin raiskaisin sinut", enkait minäkään jaksa ihan mitä tahansa, olin ihan lahnana koko ajan.
Joo, oikeesti meikäläinen on aivokuollut.
--> Kate Ryan - Voyage Voyage
Jos ette osaa etsiä youtubesta, niin oma häpeä. Hieno ääni (kato osaan arvostaa naista).
Ja Saksalainen (ja ISOLLA, Berliini on kiva kaupunki, tunnen monta gay-miestä sieltä), prkl, tämä oli italiaanomakaroni, hitti 1990-luvulta --> Mo-Do - Eins Zwei Polizei. Tätä soitin viime syyskuussa Albaniassa (onko se maa siis isolla??) ihan täysillä ja luulivat uusimmaksi hitiksi! Eivät ole yhtään siellä 15-vuotta jäljess sivistynyttä yhteiskuntaa!!
teen valituksen muuten vauva-palstan ylläpidolle, sivu toimii ihan miten haluaa ja lehettelee kesken veistit vaikka ne ei ole lopussa, Rahat takaisin YLE-verosta (eihän se ollukkaan tämä *tna).
Eli siis 90-luvulta -->Princessa - Anyone But You
Aina sydäntäni lähellä, kun vedin ekat kännit siskon poikaystävän (ei siis minun poikaystävän) ponu/mikä lie/pirun väkevä/ pullosta 90-luvun lopulla soi tämä kappale. Ihana nainen/ääni.
Kunnon ysärijumppaa. Aina pakko kuunnella yli 3 promillen kännissä.
Yläasteella soi (oliko joku "mopokonva", no siis se missä meikäläisen pää ui wc-pöntössä) tämä kappale, pakko uittaa aina pää tonne toilettiin tässä vaiheessa. Kerran toivoin tätä Suomessa (joku 2007 vuosi) ravintolassa, ja teinit lähti heti lattialta, kun alkoi soida :)
--Haddaway - What is love
Hyvä kipale 90-luvulta. Mähän oon ihan aamusta hempeä. Kohta kiksautan jotain muijjaa päivällä (siis huo****aa, en muuta saa).
Kerroinko muuten että tuun heinäkuussa Suomeen? Ja mulla on urheilumallinn MERSU? Auto seisoo tällä hetkellä tallissa lämpöisessä ja kuivassa (eikös siellä sada iltakakkalehden mukaan räntää?), mutta kun tulen voisin halukkaita naisia ajeluttaa sillä pitkin rantabulevardeja. Jos et pidä 90-jumppamusasta tai sitten paskanarsisteista, ei kyyti ole sinua varten.
Naapurin saksalainen Alfred on muuten myös kiinnostunut naisista, mutta juotan sille vain käsidesit.
levy oli hyvä, muista en tiedä. Mutta sen ja myös noitten venakoitten ongelma on se, että ulkonäkö 10+, seksikyys 100, persoonallisuus 0. Tyhjä.
Miksi syön aamupäivät suklaa-appelsiini keksejä? Tyhmä kysymys. Siksi ettei mikään muu pysy sisällä ja pitää nostaa verensokeria. Jos edes joskus ajatus luistaisi.
Aamupäivä musiikkia --> Freddie Mercury - Living On My Own
Aivan ihana. Minussa herää vissiin tässä vaiheessa sisäinen nainen ja haluan pukeutua mekkoon. Ensimmäisen kerran pukeuduin siskon alusasuun 13-vuotiaana, myös mekko oli päällä silloin. Jos Freddien kaltainen mies tulisi vastaan, olisin koska tahansa ihan myyty (ai niin kerroin jo olleeni leidarin kanssa, mutta eipä se vähennä miesten miesten mainettani :).
Jätkät jäkättää etten kertoisi leidari juttuja, mutta kerronpas ihan v-mäisyttän. Mitäs tulivat mun luokse.
Parin tunnin päästä pitäis viimestään herätä, enkä kyllä nuku nytkään, mutta: Kerran tapasin ihan upean isorintaisen leidarin. Pyysin häntä tekemään handjobit itselleni ja siitä se alkoi. Oltiin monta kuukautta yhdessä, mutta sitten jotain sattuin ja tuli ero. Olenpas tosi kökkömies, kun en edes miehiä kiinnosta.
Olen aika usein siis pukeutuneena naisten vaatteisiin ja sitten myös joskus leidarien kanssa. Mutta siis ihan oikeasti ajan näitten miesreppanoiden asiaa, kyllä ne tietää mun känni harrastukset, kaikki maistuu.
Naapurin engelsmannihuligaanit pyrkii vissiin ikkunan kautta sisään, näytän niille peffaa ikkunasta.
Kuinkahan monella miesasiamiehellä oikea ongelma on se että homo. Sitten ylläpidetään tällaista naisten syy - hypetystä. Ei se nyt niin kamalaa ole olla homo. Itse asiassa yhä useampi ihminen ei piittaa pätkääkään.
Hyviä biisiä laitot; kuuntelen niitä huomenna. Vaikutat oikeastaan todella mielenkiintoiselta ja hauskalta. Sanoit olevasi assi (asperger). Mä olen addi (adhd) ja yleensä tykkään kaltaisistasi hieman hulluista. Mulla on kuitenkin itselläni jo hullu mies ;D Luulen että et ole vain tavannut sitä oikeaa. Minäkin löin monta vuotta päätä seinään, kun ei natsannut, vaikka olenkin ihan kaunis nainen. Kyllä sinä vielä naisen löydät. Nyt pää pystyyn ja uusiin seikkailuihin.
--> Bee Gees, Staying alive
Ihan unelma kappale.
Uhkasvat kaltata mut jos jatkan näita juttujani tänne nyt, mutta kerronpas siltikin kun tuskinpa näitä kukaan tuntee eteenpäin henkilöinä: mulla on swegmarkin alusvaatekokoelma, siis naistenalusvaatekokoelma ja ihan uusina ostettu ja itselleni sopivina. Swegmarkin bodyt ovat todella ihanasti vartaloa tukevia hoikallekkin pojalle ja ihana puristus haaroissa. Pukeudun näihin alusvaatteina usein.
Nyt olen sitten merenpohjassa jos yhdenkin nimen kirjoitan lisäksi, mutta ei se tee kahdesta heteromiehestä homoja jos ne panevat :)
Sen vaan sanon, että katsokaa nyt naimisissakin olevan naiset vähän tarkemmin miestenne perään yksinäisillä matkoillaan.
Ja miksiköhän mulla ei oo sellaista pysyvää suhdetta normaalin naisen kanssa? Taidanpa olla ihme valittaja. Promilleja kun tarpeeksi, alkaa aina leidarin venttiili kiinnostaa. Siitä kun vetelee, sisään samalla tullessa, niin voi pojat. Ihan upea tollanen naisvartalo isoine rintoineen ja kaluineen.
Kerronpa vielä jatkumoksi miten hyvin osaan tassia kasakkatansseja. Kasakkakulttuuri on todella lähellä sydäntäni ja olen siihen käynyt henkilökohtaisesti perehtymässä volgan alajuoksulla. Veressäni on jokin 1/8 osa idästä päin ja se taitaa olla rikastunut itsessäni sitten vähän suuremmaksi osuudeksi.
Pari päivää sitten esitin baarissa pöydällä miten kunnolla tanssitaan votkan voimalla pöydällä ja tipuin sitten aika pahasti siitä. Onneksi "Eurooppalainen" korvaa. Kun tulen Suomeen, pitää hoidattaa vielä oikein jälkivaivoja kuntoon mitä ei saa täällä kuntoon. Kyllä tuo aika paha äccidentti oli.
Miksi jaksat vielä jankuttaa tästä aiheesta, jos aikaisempi (kenties asiaton) kirjoituksesti poistettiin? Mieti nyt, Pattayalla asuva go-go -tyttöjä hoiteleva liituraitapukuinen maailmanmatkaaja jaksaa kerta toisensa jälkeen postailla vauva-palstan pulleroille perheenäideille, että he ovat ahneita. Mitä haluat meidän tekevän asialle? Ja kuvitteletko että yksikään meistä on pahoillaan, että vihamielinen huorittelija on muuttanut kaukoitää eikä olekaan enää kotosuomessa arvostelemassa? :D
Minua ovat yrittäneet muutama tohtorismies, kansainväisesti arvostettu arkkitehti jaaa..jaa ja.. huippugalleristi(joka isä muuten on naimisissa maan rikkaimpiim kuuluvien naisen kanssa), siltikin elän onnellisena velkaisen mieheni kanssa. Toki toivon, että meitä joskus onni potkaisee.
Raha voi tulla onnen luo, mutta rahalla onnea ei osteta-ainakaan pitkäksi aikaa.
Ehkä ulkomaalaiset naiset ovat rahan perään, en tiedä. Kurja jos sinulla siellä Filippiineillä on epätyydyttävä elämä..
johtuuko se adhd:stani tai rakkauden nälästä, niin en ole tyytynyt yhteenkään rahamieheen vain siksi, että he olisivat olleet varakkaita. Elän tunteella ja nykyisen mieheni olen valinnut tunteella. Ehkä elämäni olisi ollut helpompaa, jos olisin järjellä ottanut sen rikkaan miehen, mutta nykyisin saan ainakin hyvää seksiä vaikka vuokra-asunnossa. Ehkä niin on parempi kuin itkeä yksin kartanossa vibran kanssa :D
No huhhuh. Kiirettä on vissiin pitänyt kun olet tutustunut tämän maan pariin miljoonaan naiseen :p
Ole ihan vapaasti vaikka kuinka monen IP-osoitteen takana. Et ole ainut elämätön häirikkö joka on täällä häiriköinyt etkä varmaan viimeinenkään. Joku minulle tuntematon mies haukkuu h***** ja rahan ahneeksi, voi hitsit kun on päivä nyt pilalla.
Tienaan enemmän kuin mieheni :P annan hänelle mielelläni myös osan tienaamistani rahoista sekä mielinmäärin seksiä sen verran hyvä mies minulla ja kaiken sen arvoinen. Mitenköhän se tekee esim. minusta rahan perässä juoksijan. Vaan koska SINÄ et saa ja osaat valita huonoimmat naiset, ei tee KAIKISTA naisista h***** tai rahanahneita.
Mitä v-tä teen naisten älyllä? Hei haloo? Kyllä näillä paikallisilla on paljon älyä, olen opettanut niille paljon Suomen kielen sanoja ja hyvin oppineet.
Ehkä sitä, että älykkäät itsenäisesti muitakin harrastuksia kuin oman ulkonäön kyttäämistä omaavat naiset eivät tuppaa olemaan rahan perään. Se, että oppii sanoja ei tee älykkääksi.
Mä kestän vaikka mihin asti sammumatta, en nuku varmaan koskaan ja se varmaan näkyy kaikessa mitä teen ja sano (kirjoitan).
Etten nyt olisi mikä hyvä ihminen puolustettuani miehiä ja naisia reunapuoleta yhteiskunnan, pidän ihan p***asti Alizée:sta (http://www.youtube.com/watch?v=jjUVStwNt3k&feature=autoplay&list=FLVOUB…), parasta kun kymmenen vuotta nuoremmat naiset keikuttaa mulle peppua