Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö mun valita miehen ja tyttökaverien välillä?

Vierailija
12.04.2024 |

Oon törmännyt tähän ongelmaan kun oon seurustellut viimeiset 4 kuukautta ja ollaan menossa kihloihin (kihlajaiset vappuna).

mulla on 5-7 hyvän tyttökaverin porukka, jotka ollaan oltu tosi läheisii monta vuotta. Ollaan harrastettu ja käyty yhdessä läpi kirjoitukset, opiskelut, ja tietty biletetty ja ihastuttu poikiin. Tuettu toisia kun on ollut vaikeeta.

nyt mun bestikset ei oikein komppaa mun seurustelussa. Eivät kehu mun miestä, eivät haluu sitä mukaan juttuihin (tyttöjen ilta tai reissu jne).eivät ikinä puhu tai kysele miten meillä menee.

Tää on niin outoa koska yleensä jos jollain ollut poikkis, deitti tai jotain säätöö, ne on voinut olla mukana. Mut mun juttu on siinä eri et me muutettiin kimppaan aika pian ja ollaan suunniteltu tulevaisuus yhessä.

Ongelma on nyt tää et pitäis sopia kesän matkat. Mies haluu et mentäis Ranskaan pari vkoa mut tytöt on lähössä perinteiselle rantalomalle yhdessä. En voi lähtee molemmille ja haluun olla mun rakkaan kanssa mut tyttikset tykkäis et lähen heidän kanssa, on jo viestineet näin.

apua mitä mä teen?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttikset? Kuka Pentti tätä kirjoittelee? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty lukemaan tuollaista mäsättelyä.

Vierailija
4/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n henkinen ikä?

Vierailija
5/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, miten muualla menee tyttöjen illat ja tyttöjen reissut, mutta yleensähän ne on tyttöjen. Niiden muiden tyttöjen poikaystävätkö kutsutaan teillä tyttöjen iltaan?

En ole nimittäin tällaisesta käytännöstä kuullut!

Reissuista sinun täytyy nyt vain itse sitten päättää, jos ajankohdan takia et pääse molempiin, niin se on voi voi! Eikö toista voi siirtää?

Vierailija
6/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee lopulta molemmat. Mulla oli ennen tuollainen tyttöjengi, reissattiin, opiskeltiin ja biletettiin yhdessä. Alkoi vähenemään, kun muutin miehen kanssa yhteen, entisestään kun mentiin naimisiin ja loputkin, kun olin saanut lapsen. Lopulta tuli ero miehenkin kanssa.

Nykyään tosin uudet ystävät, en yksipuolisesti halunnut enää vanhoissa roikkua.

Vierailija
7/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette ranskaan rantalomalle koko porukka. Sitten hengaat osan ajasta tyttöjen kanssa ja osan poikkiksen kanssa. Voitte myös hengata yhdessä ja järjestää illalla vaikka orgiat. 

Sellasiaha te temppariteinit ootte.

Vierailija
8/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet nyt vaan sinne kouluun niin ei tuu riitaa äidinkään kanssa. 

Vierailija
9/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin itsestäsi parhaalta tuntuu.

Jos haluat ennemmin mennä miehesi kanssa, mene hänen kanssaan.

Joskus ystävät saattavat etääntyä parisuhteen myötä (eritysesti jos olette vielä nuoria ja olet ensimmäinen vakavammin sitoutunut) ja se sattuu, mutta uusia tulee kyllä. Ja toisaalta, haluaisitko edes olla ystäviesi kanssa enää niin läheinen, jos he alkavat käyttäytyä ikävästi rakastuttuasi, tai jos päätyisit tekemään sen seurauksena valinnan ja jättäisit rakkauden? 

Vierailija
10/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kavereilta suoraan, mikä juttu, mutta älä vedä hernettä nenään vastauksesta. Usein ulkopuoliset näkevät asioita paremmin kuin sinä itse. Jos 4 kuukaudessa olette muuttaneet yhteen ja menneet kihloihin, olet todennäköisesti löytänyt rakkauspommittajan, joka paljastunee myöhemmin narsistiksi. Kaverisi varmaan tämän näkevät jo nyt, ja siksi haluavat miestäsi vältellä. Eli heillä ei ole mitään hyvää sanottavaa, joten ovat mieluummin hiljaa.

Vierailija
11/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi valita ihmisiä, et kai suostu tuollaisen mustasukkaisen jannun vaatimuksiin. Mikä ihmeen kiire jo kihloihin, olet jo nyt kundin määräilyn alla, ihanko oikeasti sitä haluat....

Vierailija
12/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk ja kihlohin, juhannuksena häät, lapsi syntyy joulukuussa ja tammikuussa ero.

Vierailija
13/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ap:lla ole lomaa kuin 2 viikkoa? Törsää ja mene molemmille matkoille.

Ihan turhaa tehdä ongelma, ettei muka voi osallistua molempiin.

Kuulostaa keksityltä ongelmalta.

Vierailija
14/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tuntenut mun miehen tosi kauan mutta me tajuttiin viime syksynä et meidän välillä on enemmänkin kuin pelkkää kipinää. Ja todella, sen jälkeen asiat on edenneet nopeasti. Ei nyt vielä olla menossa naimisiin eikä tekemässä lapsia (ehkä koskaankaan). Meistä vaan tuntuu oikeelta sitoutua ja osoittaa miten me toisistamme ajatellaan kihlauksella.

Se tässä musta on outoo, siis tosi outoo, et kun tää sama mies oli joskus 2021 vaan mun miten mä nyt sanoisin, säätö tai sellanen, niin hän oli sina tervetullut meidän tyttöporukoihin ja kaikki tykkäs hänestä ihan sikana.

mut kun ollaann vakisuhteessa niin suhtautuminen on ihan eri. Mieskin huomaa tän ja ihmettelee miks ne suhtautui häneen niiin oudosti.

mun sydän on raskas koska mä haluun säilyttää mun rakkaat ystävät vaikka mulla onkin maailman tärkei ihminen mun mies.

Vierailija
15/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Ap:lla ole lomaa kuin 2 viikkoa? Törsää ja mene molemmille matkoille.

Ihan turhaa tehdä ongelma, ettei muka voi osallistua molempiin.

Kuulostaa keksityltä ongelmalta.

Joo ei oo kuin kuukausi, josta jätän 2 vkoa jouluksi ja takvilomaan

Vierailija
16/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi valita ihmisiä, et kai suostu tuollaisen mustasukkaisen jannun vaatimuksiin. Mikä ihmeen kiire jo kihloihin, olet jo nyt kundin määräilyn alla, ihanko oikeasti sitä haluat....

Mistä sä vedät nää jutut?????

Vierailija
17/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vattu mitä paskaa taas!

Vierailija
18/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku yrittää esittää naista?

Vierailija
19/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä säätö oli tervetullut, kun tytöt olettivat, että kohta olet taas vapaa? Tai sitten puolet tyttöjengistäsi odotti, että miehesi hoitaa kohta heidätkin?

Vakavasti ottaen, jos olette nuoria, niin ehkä heistä on vain outoa, että olettekin vakavammin yhdessä. Joskus kyse on niinkin simppelistä asiasta kuin luonteista; kaikilla ei vain synkkaa. Silloin sille säädölle on helpompi olla mukava, kun tietää, että se on kohta ohi. Kihlattu pysyy kuvioissa pidempään ja on vaikeampaa feikata, jos hänestä ei pidä. 

Kuviosi muistuttavat ystäväni miehen kuvioita. Siellä mies tottui reissaamaan kundiporukan kanssa, jonne naisystävätkin mahtuivat hieman mukaan. Kun ystäväni ja mies menivät naimisiin, reissut kundien kanssa vähenivät, mutta muuten mieskööri vietti paljon aikaa. Koska kyseinen mies on nyt ystäväni ex-aviomies, arvaat varmaankin, että jossakin vaiheessa miehen piti päättää, että onko prioriteettilistalla ykkösenä koti ja perhe vai kännäilyseissyt köörin kanssa. 

Juttele ystäviesi kanssa. Kysy, että miksi heidän käytöksensä on muuttunut. Onko miehesi sanonut/tehnyt jotakin, josta et tiedä? Potuttaako tyttöjä vain, ettet enää automaattisesti uhraa lomiasi ja kaikkea vapaa-aikaasi heille? Kai teille kaikille on selvää, että jossakin vaiheessa puoliso ja lapset muuttavat prioriteettilistoja? 

Vierailija
20/39 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli miehen tai erittäin lapsellisen naisen tekemä. Ongelma keinotekoinen. 

Naisille vinkiksi, että omista, hyvistä ystävistä kannattaa aina pitää kiinni. Miehet saattaa vaihtua, mutta tosiystävät eivät jätä eikä heitä jätetä.