Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex haukkui pystyyn pienen vauvamme.

Vierailija
07.06.2012 |

Vauva on kasvamassa vähitellen äitiyspakkauksen laatikosta ulos, joten pinnasänky alkaa olla ajankohtainen. Mies tiedusteli eksältään, vieläkö tällä on jossain säilössä vanha pinnasänky. No, kuulemma on, mutta hän ei sitä millekään saatanan kakaralle halua antaa. Kuulemma ihan oksettava ajatuskin ja ties vielä mitä. Satuin kuulemaan nämä sanat, koska olin samassa huoneessa kun mies puhui tämän eksän kanssa puhelimessa ja puhelimesta kuului eksän puhe läpi. Kaikkea en kuullut, enkä taatusti edes olisi halunnut kuulla.

Inhotkoon minua ihan rauhassa, mutta sairasta haukkua pieni viaton lapsi.

Kommentit (213)

Vierailija
101/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun vauvaasi kukaan ole huonosti kohdellut. Eksä on huutanut miehellesi, ei teidän vauvalle.

En muuten ap usko, että olet yksin tämän asenteesi "yhtä paljon ne on miehen kuin eksänkin kamoja" -asenteesi kanssa. Kun miehesi on lähtenyt tällä asenteella vaatimaan pinnistä, niin eipä ihme, että riita tulee.

Mutta jos sinäkään et tätä ymmärrä, niin sovitte varmasti hyvin toisillenne.

Vierailija
102/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista tehdä se aina miehen läsnäollessa. Kun mies sitten urputtaa, niin sano, että kun miehen exäkin sanoi puhelimessa pahasti.

Mielenkiinnolla jään odottamaan, että miten mies suhtautuu tällaiseen...

noudattaa av:n neuvoja ja mennä samalle linjalle kuin eksä. Siispä ohjeistan miehen lapsia ottamaan ensi kerralla mukaan omat ruokailuvälineet, patjat ja lakanat ja muut tykötarpeet, koska minulla ei ole mitään velvollisuuksia heitä kohtaan. Meillä kun vielä suurin osa tavaroista on minun ostamaani, eli miehen "kakaroilla" ei todellakaan ole mitään oikeutta edes koskea niihin. Hallelujaa! Ihan oikeastiko täällä ihmiset ovat sitä mieltä, että tuo on ihan ok? ap

Jos olette naimisissa, niin et voi kieltää perheen tavaroiden käyttöä. Ei sulla mitään velvollisuuksia eksän lapsia kohtaan olekaan, mutta miehelläsi on.

enkä tietenkään lähtisi oikeasti kieltämään mitään tavaroiden käyttöä. Minulla ei ole mitään asennevammaa miehen lapsia kohtaan, vaikka ilmeisesti olisi ihan ok kohdella heitä kuin kuraläjää. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä exän säästämiä parhaimpia lastenvaatteita.

Vierailija
104/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTEKÖ TE TAJUA ETTEI KYSE OLLUT NIINKÄÄN PINNIKSEN LAINAAMISESTA,VAAN SIITÄ ETTÄ SE IDARI HIEKKAPILLUEKSÄ HAUKKUI PIENTÄ VAUVAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei vauva siitä puhelusta käsinyt, exällä on jotain hampaankolossa, purki sitä ja varmaan vielä ihan oikeeseen osoitteeseen eli ex-miehelle. Mees katsomaan peiliin kenen p****ssa sitä hiekaa mahtaa olla? Hirveää kieltä sulla, ei mitään varaa moralisoida noilla sanavalinnoilla ketään.

sitten ap voi sanoa ettei lainaa kakaroille mitään ja turha ruinata mitään muutakaan!

Vierailija
105/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joos, sulla ei oo mitään velvollisuuksia miehen lapsia kohtaan, mutta miehesi velvollisuus on huolehtia lapsistaan ja omalta osuudeltaan vastata heidän elatuksestaan.

Miehesi eksä ei puhunut kauniisti lapsestasi, mutta jos itse olet joskus eksän roolissa ja miehesi saa lapsia jonkun muun kanssa, pystytkö itse-käsi sydämellä- olemaan aina fiksu.

Jos kerran kannatatte kierrätystä niin kirppiksiltä saa pinnasänkyjä tosi edullisesti.

Vähän voi itsekin miettiä käytöstään... jos itse olisit se ex ja sulta pyydettäis tulevaisuudessa vauvasi pinnaäsnkyä niin ihanko antaisit suurella sydämellä??

Vierailija
106/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuinka vanha on vauvanne (ja suhteenne) ja koska mies on ihan oikeasti eronnut? Saattaisi selittää paljon....?

Vierailija
107/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy sitä sun vauvaa kun sillä on tuollainen äiti.

Sorppa vain, mutta empatiaa ei tipu sinulle. Osta itse sänkys.

ETTEKÖ TE TAJUA ETTEI KYSE OLLUT NIINKÄÄN PINNIKSEN LAINAAMISESTA,VAAN SIITÄ ETTÄ SE IDARI HIEKKAPILLUEKSÄ HAUKKUI PIENTÄ VAUVAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
108/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomaan miten asiat oikeasti ovat. Mielenkiintoisia tapaamisia teille jatkossa.

Vierailija
109/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rintakumeja.

Mies on varmaan myös pyytänyt exältään tämän käyttämiä kestositeitä, ne kun säästäisivät kovasti rahaa nykyisen avokin jälkivuodossa.

niitä exän säästämiä parhaimpia lastenvaatteita.

Vierailija
110/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

märkä ja tiukka pillu, mitä sillä idari exällä ei ole. Sellainen saatanan horo ja hiekkapillu.

Sitä paitsi mies on kertonut, että se idari hiekkapillu ei edes ajanut karvojaan koskaan kunnolla. Minua kehuu kun pidän siistiä posliinia ja viivapimpassani ei näy edes synnytyksen jäljet.

Se hiekkapillu haukkui mun vauvaa ja en anna sitä sille ikinä anteeksi.

ap

Vierailija
111/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai te ootte jo rintapumpun ja maidonkerääjät hakeneet siltä exältä?

Vierailija
112/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitten rautalangasta:

- En ole kohdellut enkä aio kohdella miehen lapsia huonosti. Tuo yksi viesti ei ollut tosissaan kirjoitettu, mikä näytti menevän täällä monelta täysin ohi.

- En ole vaikuttanut miehen ja eksän eroon.

- Alunperin oli miehen idea edes pyytää eksältä vanhaa pinnistä. Minustakin se oli ihan ok, koska jos jossain on hyvä ja käyttökelpoinen tavara, niin miksi sitä ei voisi käyttää? Saamme toki hankittua sängyn muutenkin.

- Pääasiana ei ollut sängyn lainaaminen tai lainaamattomuus, vaan edelleenkin se asenne pientä lasta kohtaan. Mutta toki se on tässäkin minun vikani, että eksä haukkuu lapseni. Yleensähän täällä vain ollaan sitä mieltä, ettei lapsia tule moittia tai arvostella. Kummasti mielipide muuttuu, kun kyseessä onkin perheenrikkojahuora (mikä en edes ole).

Olen puhunut. ap

Vierailija
113/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauva siitä puhelusta käsinyt, exällä on jotain hampaankolossa, purki sitä ja varmaan vielä ihan oikeeseen osoitteeseen eli ex-miehelle. Mees katsomaan peiliin kenen p****ssa sitä hiekaa mahtaa olla? Hirveää kieltä sulla, ei mitään varaa moralisoida noilla sanavalinnoilla ketään.

sitten ap voi sanoa ettei lainaa kakaroille mitään ja turha ruinata mitään muutakaan!

Lapset ovat osa hänen perhettään ja kotiaan, toisin kuin hänen vauvansa ei ole osa exän perhettä. Ja isommat lapset ymmärtävät. heidän tulee saada äiutipuoleltaan lämmin kohtelu- exällä taas ei tarvitse olla mitään suhdetta ap;n vauvaan. Oletko vajaa, mikä tässä kuviossa on vaikea ymmärtää? Kun vuodet kuluvat, voi esältäkin odottaa vähän kypsempää käytöstä, kunhan saa käsiteltyä oman surunsa exänsä uuden perheen suhteen. Ap taas on tiennyt mihin on ryhtynyt= ihan turha ruikuttaa.

Vierailija
114/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaja. ap

Vierailija
115/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että ap:tä nuorempi. Itse tunnen joitakin tapauksia joissa mies on mennyt uusiin naimisiin ja hankkinut uusia lapsia sellaisen naisen kanssa joka on ollut ensimmäistä vaimoa vanhempi. Näissä tapauksissa tuo nuorempi exä on aina ollut jotenkin sairaalloisen katkera tilanteesta.

Vierailija
116/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä, että ex suuttuu miehellesi kuin asenteessa vauvaanne kohtaan.

Olet itse tässä ketjussa haukkunut exän vähintään yhtä kamalalla tavalla. jos miehen lapset lukevat ketjun, niin se, että olet puhunut heidän äidistään tuolla tavoin, loukkaa heitä enemmän, kuin että haukkuisit heitä.

- En ole kohdellut enkä aio kohdella miehen lapsia huonosti. Tuo yksi viesti ei ollut tosissaan kirjoitettu, mikä näytti menevän täällä monelta täysin ohi.

- Alunperin oli miehen idea edes pyytää eksältä vanhaa pinnistä. Minustakin se oli ihan ok, koska jos jossain on hyvä ja käyttökelpoinen tavara, niin miksi sitä ei voisi käyttää? Saamme toki hankittua sängyn muutenkin.

- Pääasiana ei ollut sängyn lainaaminen tai lainaamattomuus, vaan edelleenkin se asenne pientä lasta kohtaan. Mutta toki se on tässäkin minun vikani, että eksä haukkuu lapseni. Yleensähän täällä vain ollaan sitä mieltä, ettei lapsia tule moittia tai arvostella. Kummasti mielipide muuttuu, kun kyseessä onkin perheenrikkojahuora (mikä en edes ole).

Olen puhunut. ap

Vierailija
117/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLE AP VAAN VITTUUNTUNUT SIVUSTA SEURAAJA.ETTÄ SE EKSÄ SAA VAI KÄYTTÄYTYÄ KUN MIKÄKIN PAHAINEN PENIKKA,JA AP.N PITÄISI MIEHENSÄ KANSSA VAAN NIELLÄ SOLVAUKSET?? IDIOOTIKSIHAN SE ITSENSÄ TEKEE KUN HAUKKUU PIENTÄ VAUVAA.

Vierailija
118/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut. ap

Suuttumiseen on varmasti joku syy ja tästä ketjustakin voisit varmasti saada vinkkejä sen syyn selvittämiseksi, ellet sitä muuten osaa keksiä. Vinkki: ihanko todella miehessäsi ei ollut mitään vikaa?

Vierailija
119/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuin han joisi myrkkya ja toivoisi muiden siita kuolevan.

Pysy erossa, ja mahdollisimman vahissa tekemisissa tuon exan kanssa. Et ole tehnyt mitaan vaaraa.

Vierailija
120/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut. ap

kuinka nopeasti suhteenne ja vauvanne eron jälkeen on väsätty? Jos erosta on 10v, exällä on jääny levy päälle. Jos siitä on pari-kolme vuotta niin ei ihme että exällä on kurja olo. Hänellehän jäi ne miehen lapset, mutta mies läks...ja leikkii nyt kotia sun kanssa. Sellainen satuttaa ja rikkoo ihmistä vaikka olis kuinka hyvä tyyppi, ja toipuminen kestää VUOSIA. Kukaan eronnut- varsinkaan jätetty nainen ei toivo, että parin vuoden päästä exä työntelee jo uusia vaunuja, varsinkaan kun ne "vanhat" lapset jää usein pääosin sille jätetylle. Uusperhe sisältää lähes aina paljon tuskaa ja kipua ja menee vuosia sitä käsitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi