Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa etten helli, synnytykseen 2 vk

Vierailija
16.06.2012 |

ja olen ihan rikki. Ei pysty mua hellimään, mutta valittamaan kyllä. Elämäntilanteemme on tosi raskas ja fyysisesti tietysti olen jo ihan helisemässä. Mies ei halua siirtyä lähemmäksi minua, vaikka en voi monessa asennossa olla, ja sitten valittaa etten helli. Häntä pitäisi vaan huomioida. Huoh huoh, en jaksa ja tarvitsisin itse tukea. Ikävää tälläinen. Kolmas lapsi siis tulossa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihan rikki. Ei pysty mua hellimään, mutta valittamaan kyllä. Elämäntilanteemme on tosi raskas ja fyysisesti tietysti olen jo ihan helisemässä. Mies ei halua siirtyä lähemmäksi minua, vaikka en voi monessa asennossa olla, ja sitten valittaa etten helli. Häntä pitäisi vaan huomioida. Huoh huoh, en jaksa ja tarvitsisin itse tukea. Ikävää tälläinen. Kolmas lapsi siis tulossa

Jaha, sanosin varmaan että "en niin, hyvää yötä". Helliköön itte itteään.

Vierailija
2/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kaipaisit sitä siis varmaan itsekin. Kommunikoikaa ihmeessä toiveistanne ja ottakaa ne huomioon! Älkääkä vain odottako, että toinen hellii ensin tai toisen "pitäisi". Hellikää vaikka kaikissa pienissä tilanteissa ohimennen, jos erikseen ei jaksa sitä varten liikkua, tavoilla joilla se on mahdollista eikä lisärasitus. Nopeat kosketukset jotka kertovat, että huomaan sinut, olet tärkeä. Kumpi ehtii ensin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tee käsitöitä. Siitä se tykkää.

Vierailija
4/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että sori en ylety, mene vessaan runkkaamaan.

Vierailija
5/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin ymmärtävinäni että tämä helliminen oli joku kiertoilmaus seksille. Itse ravasin tuossa vaiheessa tunnin välein kusella yölläkin ja supisteli aika jatkuvasti. Jos mies ois alkanu esittään jotain vaatimuksia, ois varmaan saanu muuttaa olkkarin sohvalle. Onneksi sillä on vähän tilannetajua.

2

Vierailija
6/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin ymmärtävinäni että tämä helliminen oli joku kiertoilmaus seksille. Itse ravasin tuossa vaiheessa tunnin välein kusella yölläkin ja supisteli aika jatkuvasti. Jos mies ois alkanu esittään jotain vaatimuksia, ois varmaan saanu muuttaa olkkarin sohvalle. Onneksi sillä on vähän tilannetajua.

2

mua enää tossa vaiheessa (tai no n. 1vko ennen synnytystä), vaikka mulla oli kaikki asiat hyvin, ei supistellu eikä muutakaa.. Koska sen mielestä se oli liian pervoo sen jättimahan takia.. :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi