Paljonko painaa 180-190 cm mies?
Kertokaa rehellisesti painonne.
Ihannepaino olisi tuon mittaiselle 90 kg.
Itse painan 112 kg, joten ylipainoa on.
Kommentit (47)
Mieheni painaa 100kg 190cm pitkä ja ette sanoisi että ylimääräistä painoa on yhtään, jos näkisitte hänet. Puntari taas sanoo että ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
85-90kg
rasva% vaan mukaan 22-25%
BMI väittää ylipainoiseksi. Peilissä erottuu vatsalihakset
Normaalipaino mainituille pituuksille miehillä on 80 -110 kg. Ero 180 cm pitkän ja 190 cm pitkän välillä on suuri, sillä pituuden kasvaessa massa kasvaa neliössä. Tämä tosiasia jää BMI laskelmista pois. BMI on kaksiulotteinen ja ihmisessä on vielä kolmas ulottuvuus.
69 kg, 180 cm, lihasta on kohtuullisesti varsinkin yläkropassa. m48
Minun 194cm painaa myös noin sata kiloa. Alkaa olla jo ikämies, ja olen sitä mieltä että varsinkin sen ikäistä miestä pukee paremmin pieni ylipaino kuin ruipelo kukkakeppimäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Minun 194cm painaa myös noin sata kiloa. Alkaa olla jo ikämies, ja olen sitä mieltä että varsinkin sen ikäistä miestä pukee paremmin pieni ylipaino kuin ruipelo kukkakeppimäisyys.
Samaa mieltä, oma mies samaa kokoa. Aivan ihana könsikäs Niin komea😘
Periaatteessa mitä vain.
Usein tuon pituisen miehen paino on välillä 70-100 kg.
Toki jos on raamikas/lihaksikas/pulska mies kyseessä, paino voi helposti nousta sadan kilon yli ja reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Painu pelle hiiteen, hei mä laskin jo viiteen!
Vierailija kirjoitti:
65-100kg jos on terve.
65-79 kg on miehellä alipainoa. Liikkuminen ja ravinto kuntoon, niin alkaa näyttämään mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
85-90kg
BMI väittää ylipainoiseksi. Peilissä erottuu vatsalihaksetNormaalipaino mainituille pituuksille miehillä on 80 -110 kg. Ero 180 cm pitkän ja 190 cm pitkän välillä on suuri, sillä pituuden kasvaessa massa kasvaa neliössä. Tämä tosiasia jää BMI laskelmista pois. BMI on kaksiulotteinen ja ihmisessä on vielä kolmas ulottuvuus.
180 cm mies on normaalipainoinen 60-kiloisenakin. Mutta sitten ei ole paljon lihasta.
Itse olen 188 cm, 52 v.
Vatsaa on vähän, mutta vähemmän kuin 90 %:lla tämän ikäisistä miehistä. En käy salilla enkä urheile.
Paino noin 93 kg.
Pääasia että on lihasta eikä läskiä. Ukot kuntokuurille!
190cm, 42kg. Olen lihaksikas kaveri Kalliosta.
Vierailija kirjoitti:
*vain yläkropassa. Tuohon painoon ei kyllä riitä kummoisia lihaksia jalkoihin eikä etenkään pakaroihin. Vanha totuus on, että perse painaa ja tuolla painolla tuohon mittaan on melkoisen tyhjät housut.
Mieheni on 185 cm ja painaa 74 kg. On kuin veistos.
85-90kg
BMI väittää ylipainoiseksi. Peilissä erottuu vatsalihakset