Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yliopiston ruokala vain opiskelijoita varten?

Vierailija
25.09.2026 |

Käytiin tai yritettiin käydä poikkiksen ja kaksosten kanssa syömässä mutta joku henkilökunnasta tuli sanomaan että tämä on opiskelijoiden ravintola ja siellä voi syödä vain paikalliset korkeakoululaiset. Poikkis ymmärsi yskän. Lähdettiin samalla pois sieltä. Voi olla ettei kumpikaan meistä syö siellä enää koskaan. Siinä on se että nyt noi menetti ehkä 4000 euroa myyntiä mutta toki jaettuna usealle vuodelle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Huono tarina.

Vierailija
2/6 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samoin myös lukioiden ja koulujen ruokalat ovat vain oppilaiden ja henkilökunnan käytössä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulujen ravintoloissa voi käydä myös ulkopuoliset, hinta on vain korkeampi ilman opiskelijakorttia.

Vierailija
4/6 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulujen ravintoloissa voi käydä myös ulkopuoliset, hinta on vain korkeampi ilman opiskelijakorttia.

Niin ollaan käyty tähänkin asti. Tai minä saan henkilökunnan hintaan kun olen avoimessa yliopistossa.

Vierailija
5/6 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen käynyt Unicafella syömässä lapsen kanssa. En toki tunge sinne just ruuhka-aikaan vaan menen myöhemmin ja tiedän, että just tuossa toimipaikassa voi myös ulkopuoliset syödä. Itse siis olin opiskelija ja lapsi ns. vierailija. 

Vierailija
6/6 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän