Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex haukkui pystyyn pienen vauvamme.

Vierailija
07.06.2012 |

Vauva on kasvamassa vähitellen äitiyspakkauksen laatikosta ulos, joten pinnasänky alkaa olla ajankohtainen. Mies tiedusteli eksältään, vieläkö tällä on jossain säilössä vanha pinnasänky. No, kuulemma on, mutta hän ei sitä millekään saatanan kakaralle halua antaa. Kuulemma ihan oksettava ajatuskin ja ties vielä mitä. Satuin kuulemaan nämä sanat, koska olin samassa huoneessa kun mies puhui tämän eksän kanssa puhelimessa ja puhelimesta kuului eksän puhe läpi. Kaikkea en kuullut, enkä taatusti edes olisi halunnut kuulla.

Inhotkoon minua ihan rauhassa, mutta sairasta haukkua pieni viaton lapsi.

Kommentit (213)

Vierailija
201/213 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan

Vierailija
202/213 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huokaus..... Exille ei soitella eikä pyydetä tavaroita. Ostakaa omat. piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/213 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla kympillä saa esim Prismasta vauvalle matkasängyn. Itse en ikinä alentuis ottamaan vastaan entisen perheen sänkyä. Kaikkea sitä lukeekin.  Vauvaa ei silti pidä haukkua. 

Vierailija
204/213 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on ehkä tyhmintä mitä olen täällä koskaan lukenut.

Vierailija
205/213 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki on nostella näitä ikivanhoja ketjuja?

206/213 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se exä ei halua luopua pinnasängystä siksi, koska on itse suunnittelemassa perheenlisäystä tai on jopa jo nyt raskaana. 

Vierailija
207/213 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te nyt saa lapsellenne ostettua omaa pinnasänkyä? 

Jos itse haksahtaisin käytettyyn mieheen (mitä onneksi en ole tehnyt), ei tulisi mieleenkään mankua yhden yhtä tavaraa hänen eksältään. 

Vierailija
208/213 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hiukan erikoista(tilannetajutonta) alkaa soittelemaan exälle pinnasängystä kun se ero ei ilmeisesti ole kaikkein sopuisin ollut. Mieluummin sitten vaikka johonkin kaveriryhmään että olisiko joku luopumassa kohtuuhintaan. Torissakin näitä on pilvin pimein. Mutta toiset toki haluaa kaiken ilmaiseksi. Minulla ei ole lapsia eikä pinnasänkyjä jaettavaksi eli katkeruus tässä ei puhu.

Vierailija
209/213 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa itse vauvalle sänky. Jos raha on tiukassa, niin käykää vaikka kierrätyskeskuksesta katsomassa tai kirpparilta. Ei maksa paljon eikä tarvitse kuunnella katkeran exän kitinöitä.

Vierailija
210/213 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en antaisi vauvatavaraa exän toisen naisen kanssa hankitulle lapselle. Tuntuisi vain liian oudolta.

Vierailija
211/213 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: lla ja miehellä äärimmäisen huono tilannetaju. Onko exää jo pyydetty kummiksi ja vauvan hoitovuorot sovittu 😌

Vierailija
212/213 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo mauttomasti sanottu, mutta mieheltä myös älytön pyyntö. Miksi aiheuttaa pahaa mieltä ja konflikteja jos ne voi helposti välttää?

Vierailija
213/213 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 12-vuotias missään pinnasängyssä nuku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi