Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex haukkui pystyyn pienen vauvamme.

Vierailija
07.06.2012 |

Vauva on kasvamassa vähitellen äitiyspakkauksen laatikosta ulos, joten pinnasänky alkaa olla ajankohtainen. Mies tiedusteli eksältään, vieläkö tällä on jossain säilössä vanha pinnasänky. No, kuulemma on, mutta hän ei sitä millekään saatanan kakaralle halua antaa. Kuulemma ihan oksettava ajatuskin ja ties vielä mitä. Satuin kuulemaan nämä sanat, koska olin samassa huoneessa kun mies puhui tämän eksän kanssa puhelimessa ja puhelimesta kuului eksän puhe läpi. Kaikkea en kuullut, enkä taatusti edes olisi halunnut kuulla.

Inhotkoon minua ihan rauhassa, mutta sairasta haukkua pieni viaton lapsi.

Kommentit (213)

Vierailija
81/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi mies vain pitää rojuja ilmaiseksi toisten nurkissa ja sitten yhtäkkiä ruveta niitä vaatimaan.

niin ei miehelläsi ole siihen mitään osaa ja arpaa, jos säilytyksestä ei ole sopimusta. En kyllä kehtaisi lähteä jonkun sängyn perään kyselemään, enkä sellaista huolisikaan, jos se on märäntynyt jossain varastossa!

Vaikka ne tavarat aikanaan jäivätkin eksän nurkkiin, niin yhtä lailla ne ovat miehen kuin hänen.

olleet naimisissa, joten mitään virallisia osituksia ei koskaan tehty. ap

Vierailija
82/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmaan innolla antaisit miehesi uuden kumppanin lapselle kaiken ja vieläpä hoitaisit.

Kielänkäyttö ap:n tapauksessa ei ehkä ollut ihan fiksua, mutta ymmärrettävää.

Jos ap:n miehelle pussit on siemiä täynnä jota kylvää, luulisi, että miehellä olisi varaa hommata taimilleen "laatikot" jossa maata.

Eipä muuta.

Hyi hitto millaista väkeä!

[/quote]

jonka mielestä on OK haukkua viaton lapsi ja heittäytyä täydeksi perseaivoksi sen takia että itse on katkera siitä ettei omasta liitosta/suhteesta mitään sitten tullutkaan.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko eksä halunnut vielä yhden lapsen? Oliko se syy miksi mies jätti? Ja nyt sitten mies halusi lapsen sinun kanssasi?

Vierailija
84/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä! Jos tuo on pahinta mitä vauva saa elämässään kokea, niin aika hyvin on asiat...

ETTEKÖ TE TAJUA ETTEI KYSE OLLUT NIINKÄÄN PINNIKSEN LAINAAMISESTA,VAAN SIITÄ ETTÄ SE IDARI HIEKKAPILLUEKSÄ HAUKKUI PIENTÄ VAUVAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
85/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noudattaa av:n neuvoja ja mennä samalle linjalle kuin eksä. Siispä ohjeistan miehen lapsia ottamaan ensi kerralla mukaan omat ruokailuvälineet, patjat ja lakanat ja muut tykötarpeet, koska minulla ei ole mitään velvollisuuksia heitä kohtaan. Meillä kun vielä suurin osa tavaroista on minun ostamaani, eli miehen "kakaroilla" ei todellakaan ole mitään oikeutta edes koskea niihin. Hallelujaa! Ihan oikeastiko täällä ihmiset ovat sitä mieltä, että tuo on ihan ok? ap

Vierailija
86/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei miehelläsi ole siihen mitään osaa ja arpaa, jos säilytyksestä ei ole sopimusta. En kyllä kehtaisi lähteä jonkun sängyn perään kyselemään, enkä sellaista huolisikaan, jos se on märäntynyt jossain varastossa!

Vaikka ne tavarat aikanaan jäivätkin eksän nurkkiin, niin yhtä lailla ne ovat miehen kuin hänen.

Ei huonekalut ole lasten omaisuutta. Ne on hankittu perheen käyttöön. Jos lapsi olisi saanut pinnasängyn lahjaksi mummoltaan, niin silloin voisi väittää että se on lapsen omaisuutta.

Ap:n asenne selittää mielestäni täysin eksän reaktion.

Vierailija
87/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu enemmän sille eksälle kuin miehelle? Miksi se eksä sitä pinnasänkyä hautoo, ei kai se aio itse sitä tulevilla SAATANAN KAKAROILLAAN käyttää! Hankkisi oman! Vai onko taas kerran niin että miehen ja eksän lapset ovat oikeastaan eksän lapsia, ja eksän lasten tavaroihin on käyttöoikeus ainoastaan eksällä, mies hankkikoon uudet. Älyvapaata sanon minä.

Vaikka ne tavarat aikanaan jäivätkin eksän nurkkiin, niin yhtä lailla ne ovat miehen kuin hänen. Mies on vielä niistä suurimman osan maksanut. Eikä sillä nyt ole mitään merkitystä mistä ne tavarat lopulta hankitaan, mutta tämäkin keskustelu lähti aivan sivuraiteille. Edelleenkään pointtina ei ollut mikään sänky tai muukaan tavara, vaan eksän kamala asenne pientä vauvaa kohtaan. Toiseksi en vieläkään ole rikkonut kenenkään perhettä. ap

Olisiko esim. 8 e/kk hyvä summa, vuodessa siis 96 e ja 3 vuodessa 288 e. Ei kai sen exän tarvitse ilmaiseksi miehen tavaroita säilyttää?

Vierailija
88/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri että minunkin ensimmäisen lapsen pinnasänky taitaa olla jossakin ex-miehen autotallin nurkassa pölyttymässä. Jos hän ei ole sitä hävittänyt. Jos nyt vielä hankin uusia lapsia nykyisen mieheni kanssa, niin kai voisin häneltä pyytää että voinko hakea sen sieltä. Olen minä monta kertaa eron jälkeen muutenkin hakenut sieltä tavaroita joita ei sen tarkemmin jaettu eron yhteydessä. Jos ex-mieheni ei ole niitä tarvinnut mutta minä olen, niin hyvin on sopinut.

Pinnasänky tosin taitaa olla sen verran räjähtäneessä kunnossa että enköhän sellaisen hanki uuden. Mutta kyllä periaatteessa omasta mielestäni voisin kysyä ihan samalla tavalla kuin ap:n mies.

Vierailija
89/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko eksä halunnut vielä yhden lapsen? Oliko se syy miksi mies jätti? Ja nyt sitten mies halusi lapsen sinun kanssasi?

olisiko eksä halunnut vielä lapsia vai ei. Mies ei ole ainakaan ikinä maininnut, että se olisi ollut eron syynä. Kyllä, mies halusi kanssani lapsen. ap

Vierailija
90/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan tukalaa, kun isän uusi ja iskä ovat saaneet vauvan. Tätä sitten kelaavat ja aiheuttavat äidilleen käytöksellään päänvaivaa. Näinhän ydinperheessäkin lapset reagoivat uuden sisaruksen saantiin. ex taas ei ole millään lailla osallinen teidän vauvanhankkimisiinne, joutuu kuitenkin kärsimään siitä lasten käytöksen vuoksi.

Sitten ex-mies vielä soittaa ja vaatii jotain pinnistä.

Vierailija
91/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noudattaa av:n neuvoja ja mennä samalle linjalle kuin eksä. Siispä ohjeistan miehen lapsia ottamaan ensi kerralla mukaan omat ruokailuvälineet, patjat ja lakanat ja muut tykötarpeet, koska minulla ei ole mitään velvollisuuksia heitä kohtaan. Meillä kun vielä suurin osa tavaroista on minun ostamaani, eli miehen "kakaroilla" ei todellakaan ole mitään oikeutta edes koskea niihin. Hallelujaa! Ihan oikeastiko täällä ihmiset ovat sitä mieltä, että tuo on ihan ok? ap

Jos olette naimisissa, niin et voi kieltää perheen tavaroiden käyttöä. Ei sulla mitään velvollisuuksia eksän lapsia kohtaan olekaan, mutta miehelläsi on.

Vierailija
92/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huonekalut ole lasten omaisuutta. Ne on hankittu perheen käyttöön. Jos lapsi olisi saanut pinnasängyn lahjaksi mummoltaan, niin silloin voisi väittää että se on lapsen omaisuutta.

Ap:n asenne selittää mielestäni täysin eksän reaktion.

tiedä minun asenteestani yhtikäs mitään. Mies kysyi häneltä asiasta, en minä. En itse edes ollut aluksi erityisen innokas ottamaan mitään tavaroita sieltä, mutta järkeväähän se vain olisi jos sieltä niitä saisi. ap

Vierailija
93/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvittavat tavarat isän tapaamista varten. Jos te olette yhteistuumissa miehen kanssa sopineet sanallisesti tai sanattomasti, että se olet sinä, joka kustannat, on se teidän asianne, ei lasten.

Vierailija
94/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
95/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette naimisissa, niin et voi kieltää perheen tavaroiden käyttöä. Ei sulla mitään velvollisuuksia eksän lapsia kohtaan olekaan, mutta miehelläsi on.

enkä tietenkään lähtisi oikeasti kieltämään mitään tavaroiden käyttöä. Minulla ei ole mitään asennevammaa miehen lapsia kohtaan, vaikka ilmeisesti olisi ihan ok kohdella heitä kuin kuraläjää. ap

Vierailija
96/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTEKÖ TE TAJUA ETTEI KYSE OLLUT NIINKÄÄN PINNIKSEN LAINAAMISESTA,VAAN SIITÄ ETTÄ SE IDARI HIEKKAPILLUEKSÄ HAUKKUI PIENTÄ VAUVAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei vauva siitä puhelusta käsinyt, exällä on jotain hampaankolossa, purki sitä ja varmaan vielä ihan oikeeseen osoitteeseen eli ex-miehelle. Mees katsomaan peiliin kenen p****ssa sitä hiekaa mahtaa olla? Hirveää kieltä sulla, ei mitään varaa moralisoida noilla sanavalinnoilla ketään.

Vierailija
97/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella tahditonta mieheltäsi pyytää mitään exältään teille. Asia eri jos välit ovat hyvät. Muutenhan tuo on suoranainen loukkaus. Että pitäisi sen exän nyt sitten antaa kaikki vanhat teille? Naurettavaa.

Vierailija
98/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muodostatko suhteen mieheen ja samalla hänen lapsiinsa. miehen exällä ei ole mitään velvollisuutta kokea mitään myönteistä teidänvauvaanne kohtaan.

Sinä olet miehesi lapsille äitipuoli, mutta miehen exällä ei ole suhdetta sinun lapseesi. Olet kovin tyhmä, jos et eroa ymmärrä.

enkä tietenkään lähtisi oikeasti kieltämään mitään tavaroiden käyttöä. Minulla ei ole mitään asennevammaa miehen lapsia kohtaan, vaikka ilmeisesti olisi ihan ok kohdella heitä kuin kuraläjää. ap

Vierailija
99/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni reilu,jos tähän mennessä on antanut eksän lasten käyttää tavaroitaan ilmaiseksi eikä ole edes näitä haukkunut kakaroiksi.Sen eksän lapsetko on sitten niin erikoisia ettei haluta edes pinnistä lainata.Onpa oikeasti typerä eksä,ja se varmaan syy miksi on ex.

Vierailija
100/213 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

exän kamat on yhtälailla miehen, jos mies on osallistunut niiden hankintaan? kun tarvitsette uuden sohvan, niin siitä vain exälle soittelemaan, jos hänellä on vielä se vanha sohva? tai ruokapöytä? miehellähän on niihin edelleen oikeus! voi elämä teidän kanssa..

luultavasti ex on kiukkuinen vain miehelle. hän ei halua olla missään tekemisissä ukkosi kanssa eikä avustaa häntä millään tavalla missään asiassa. ja varmaan on katkera siitä että mies perusti uuden perheen. siinä sitten haukutaan kaikki kummit ja kaimat. ei tarvitse ottaa niin henkilökohtaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi