Olen hyvin pettynyt tyttäreni todistukseen!
Eli tässä tytön todistus, joka todennäköisesti oli koko luokan huonoin:
Käytös: 7
Äidinkieli: 9
Englanti: 8
Ruotsi: 9
Saksa: 8
Matematiikka: 9
Biologia: 8
Kemia: 6
Uskonto: 8
Maantieto: 7
Historia: 8
Terveystieto: 9
Musiikki: 9
Kuvataide: 9
Tekstiili: 9
Kotitalous: 9
Liikunta: 8
Keskiarvo on vain vaivaiset 8.2... Huoh! Viime todistuksen keskiarvo oli 8.6 ja tyttö lupasi parantaa. Ei pääse meidän neiti tänä vuonna huvipuistoon tai shoppailemaan. Todistus oli niin huono!
Kommentit (104)
No mikset seuraa läpi vuoden koenumeroita. Jos kokeesta tulee huono numero niin yhdessä opetellaan ne asiat uusiksi mitä ei kokeessa osattu. Turha jälkikäteen märistä jos et auttanut lastasi.
Nuilla käsityö yms. Numeroilla ei ole mitään väliä. Kannattaa pitää huolta että matematiikka, fysiikka, kemia, äidinkieli, englanti yms. On vähintään 9. Näin lapsesi pääsee helpoiten sisään yliopistoon kun noudattaa tätä ohjetta läpi peruskoulun ja lukion.
Hyvin rajatonta kirjoittaa alaikäisestä netti palstalla, häpeä ap.
Quizlet :in avulla oppii nopeasti ja helposti.🙂
Tiina, todistus on heikko mutta älä missään nimessä lyö lastasi sen vuoksi! Hän on saanut kärsiä jo tarpeeksi. Kuuntele minua, Tiina, yritä selvittää ongelma puhumalla mutta älä lyömällä. Ikinä.