Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvin pettynyt tyttäreni todistukseen!

Vierailija
02.06.2012 |

Eli tässä tytön todistus, joka todennäköisesti oli koko luokan huonoin:

Käytös: 7

Äidinkieli: 9

Englanti: 8

Ruotsi: 9

Saksa: 8

Matematiikka: 9

Biologia: 8

Kemia: 6

Uskonto: 8

Maantieto: 7

Historia: 8

Terveystieto: 9

Musiikki: 9

Kuvataide: 9

Tekstiili: 9

Kotitalous: 9

Liikunta: 8



Keskiarvo on vain vaivaiset 8.2... Huoh! Viime todistuksen keskiarvo oli 8.6 ja tyttö lupasi parantaa. Ei pääse meidän neiti tänä vuonna huvipuistoon tai shoppailemaan. Todistus oli niin huono!

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:53"]Lukuaineiden keskiarvo on 8,1. Tuo sulkee jo ovet käytännössä kaikkiin huippulukioihin. Kyllä tuo todistus on yksinkertaisesti huono, jos tähtäimessä on akateeminen koulutus.
[/quote] ei tarvi olla kun matematiikka.krmia.äikkä.enkku ja fysiikka 9-10 niin pääsee pitkälle jos ne lukiossakin on samaa tasoa

Vierailija
82/104 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole mikään tosi huono todistus. Koulun tasosta riippuen ja eikö kaikki opiskele itseään varten, onko tyttö tyytyväinen? sanoisin nyt hänen ikäisen kannalta(en edes tiedä miksi luen tätä keskustelua... :)) että nyt anna tytölle äidillistä rakkautta, jos hänellä on ollu hieman huonompi kouluvuosi. Tyttöhän on saattanut yrittää parhaansa! Ja ei ehkä kannata aloittaa pasaamaan tytöllesi omasta hyvästä todistuksesta ettei tytölle tule tunne että hän ei ole tarpeeksi hyvä. Onnea matkaan! p.s toivottavasti tyttölle on ok, että hänen todistuksensa näytetään netissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole lainkaan huono todistus! Tuo on ihan keskiverto oppilaan numerot. No, onhan tuolla pari huonoakin, mutta hyvähän se on muutenkin!

Vierailija
84/104 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole lainkaan huono todistus! Tuo on ihan keskiverto oppilaan numerot. No, onhan tuolla pari huonoakin, mutta hyvähän se on muutenkin!

Vierailija
85/104 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taas nostanu vanhan provon.

Ja mikä tekstiili tossa todistuksessa on :D

Vierailija
86/104 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYTÖLLÄ KÄYTÖS 7?!?!

MITEN OLET HÄNET KASVATTANUT?! JÄRKYTTÄVÄÄ!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/104 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVO!!!!

Vierailija
88/104 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVO!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/104 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla parhaimmillaan 7.5 ja yläasteen päättö todistus 6.9

Vierailija
90/104 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiydessä olet kyllä nelosen arvoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/104 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä toikkari. Kaikki ei voi olla kaikessa hyviä . Ja tuommonen poisjättäminen.ym eivät motivoi tyttöä opiskelemaan/parantamaan keskiarvoa,se voi jopa alentaa itsetuntoa paljon.

Vierailija
92/104 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä toikkari. Kaikki ei voi olla kaikessa hyviä . Ja tuommonen poisjättäminen.ym eivät motivoi tyttöä opiskelemaan/parantamaan keskiarvoa,se voi jopa alentaa itsetuntoa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/104 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se oo ees paha. Mun todistukses on paljo 6 ja 7

Vierailija
94/104 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläsi on hyvä toikkari, josta sietäisi olla ylpeä! Hänellä on paljon kiitettäviä numeroira ja keskiarvo on hyvä. Itseäni huolettaa tuo huolellisuuden ja käyttäytymisen arvosana, sillä se kertoo usein enemmän kotioloista eikä niinkään oppilaasta. Ei tietysti aina. Saako tyttäresi levätä riittävästi? Onko hän hyväksytty omana itsenään ja kokee olevansa hyvä tytär koulutyön tuloksista riippumatta? Onko hänellä huono itsetunto? Oireileeko hän kodin liian tiukoista vaatimuksista ja hankalista vanhemmista?

Äitiydestä ja empatiasta antaisin sinulle AP nelosen - kasvatusmetodeillasi tyttärestäsi saattaa kasvaa kympin oppilas, mutta ei välttämättä kovinkaan hyvän itsetunnon omaava ja onnellinen ihminen. Tyttärelläsi on oikeasti hyvä todistus, josta kuultaa läpi hänen vahvuusalueet. Kannusta häntä ja vie kiitoksena reippaasta koulutyöstä shoppailemaan uusia vaatteita tai mistä tyttäresi nyt tykkääkään.. ja muistuta häntä, että hän on ihana ja mahtava ihminen vaikka saisi pelkkiä vitosia!

Toivon todella että AP:n viesti oli pelkkä provo, eikä yhdenkään lapsen arkea ja todellisuutta.

Terveisin,

Ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/104 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kyllä ihan perus todistus sulla on päässä vikaa ja ranakaiset sun lapsia sen takia

Vierailija
96/104 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt kun on niin helvetin kamalaa

Vierailija
97/104 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttärelläsi on hyvä toikkari, josta sietäisi olla ylpeä! Hänellä on paljon kiitettäviä numeroira ja keskiarvo on hyvä. Itseäni huolettaa tuo huolellisuuden ja käyttäytymisen arvosana, sillä se kertoo usein enemmän kotioloista eikä niinkään oppilaasta. Ei tietysonnellinen ihminen. Tyttärelläsi on oikea

Toivon todella että AP:n viesti oli pelkkä provo, eikä yhdenkään lapsen arkea ja todellisuutta.

Terveisin,

Ope

Se arki voi olla vieläkin pahempi. Mulla oli keskiarvo 9,3. En kehdannut sanoa sitä kenellekään, koska vanhempani olivat saaneet minut uskomaan, että se on huono.

Kun lähdin opiskelemaan, äitini kysyi usein aionko keskeyttää opinnot. Opiskelin unelma-ammattiani, mutta eihän äidin mielestä näin tyhmä ihminen voi pärjätä akateemisesti.

Vierailija
98/104 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tässä tytön todistus, joka todennäköisesti oli koko luokan huonoin:

Käytös: 7

Äidinkieli: 9

Englanti: 8

Ruotsi: 9

Saksa: 8

Matematiikka: 9

Biologia: 8

Kemia: 6

Uskonto: 8

Maantieto: 7

Historia: 8

Terveystieto: 9

Musiikki: 9

Kuvataide: 9

Tekstiili: 9

Kotitalous: 9

Liikunta: 8

Keskiarvo on vain vaivaiset 8.2... Huoh! Viime todistuksen keskiarvo oli 8.6 ja tyttö lupasi parantaa. Ei pääse meidän neiti tänä vuonna huvipuistoon tai shoppailemaan. Todistus oli niin huono!

Oletkos koskaan ajatellut sellaista mahdollisuutta, että tuo todistus on myös todistus sinusta äitinä?

Vierailija
99/104 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei ole huono 8,2 on oikein hyvä sehän on aik normi

Vierailija
100/104 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaksi piiaksi tulee jäämään tuo tytto kun kemia on niin huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi