Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvin pettynyt tyttäreni todistukseen!

Vierailija
02.06.2012 |

Eli tässä tytön todistus, joka todennäköisesti oli koko luokan huonoin:

Käytös: 7

Äidinkieli: 9

Englanti: 8

Ruotsi: 9

Saksa: 8

Matematiikka: 9

Biologia: 8

Kemia: 6

Uskonto: 8

Maantieto: 7

Historia: 8

Terveystieto: 9

Musiikki: 9

Kuvataide: 9

Tekstiili: 9

Kotitalous: 9

Liikunta: 8



Keskiarvo on vain vaivaiset 8.2... Huoh! Viime todistuksen keskiarvo oli 8.6 ja tyttö lupasi parantaa. Ei pääse meidän neiti tänä vuonna huvipuistoon tai shoppailemaan. Todistus oli niin huono!

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin olisin itse tyytymätön on tuo seiskan käytös? Onko tapahtunut jotain erityistä? Kiusaako muita? Soittaako suutaan?

Tyttö on ollut kiusattu eikä hänellä ole kavereita. Haluaa olla yksin. Ei halua kavereita, läheisyyttä tai sääliä, sanoo asiat suoraan. On joskus myös jonkin verran väkivaltainen. Monet haukkuvat häntä ja joskus väkivalta on fyysistäkin. Tyttö saattaa lyödä takaisin. Hän myös on ollut kolmesti nyt puolen vuoden aikana jälki-istunnossa ja lintsannut/poistunut koulualueelta. Enemmänkin minua huolestuttaa kaikki kasit, seiska ja kutonen kuin käytös.


Äiti piittaa vain akateemisesta tasosta, mutta lapsen käytös ja hyvinvointi on täysin yhdentekevä asia. Otapa pää puskasta ja ala miettiä mitä SINÄ olet tehnyt, että lapsesi käyttäytyy noin.

Vierailija
22/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivaltainen ja kokenut väkivaltaa.



Sä tuhoat sun tytön entisestään huonon itsetunnon tolla urputuksella.



TAJUATKO että tosta voi seurata tyttös kohdalla:

-huumeet ja niiden tuoma helpotus

-hyväksynnän haku vääriltä kohteilta

-erittäin paha syömishäiriö

-itsari

-väkivalta ja sitä seuraavat isommat vahingot jollekin koulukaverille. Pahimmassa tapauksessa tiety tappo.



NYT anna lapselles rakkautta ja hellyyttä ja unohda rangaistukset hetkeksi. Kerro että ei se mitään, ensi vuonna sitten paremmin. Tehkää jotain kivaa tänään. Leffailta vaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhh

Vierailija
24/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kymppiä (uskonto, kemia)

7 ysiä (historia, äidinkieli, biologia, maantieto, kotitalous, englanti, matematiikka)

3 kasia (ruotsi, musiikki, käsityö) ja

2 seiskaa (liikunta, kuvaamataito)



Olen tyytyväinen.

Vierailija
25/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin olisin itse tyytymätön on tuo seiskan käytös? Onko tapahtunut jotain erityistä? Kiusaako muita? Soittaako suutaan?

Tyttö on ollut kiusattu eikä hänellä ole kavereita. Haluaa olla yksin. Ei halua kavereita, läheisyyttä tai sääliä, sanoo asiat suoraan. On joskus myös jonkin verran väkivaltainen. Monet haukkuvat häntä ja joskus väkivalta on fyysistäkin. Tyttö saattaa lyödä takaisin. Hän myös on ollut kolmesti nyt puolen vuoden aikana jälki-istunnossa ja lintsannut/poistunut koulualueelta. Enemmänkin minua huolestuttaa kaikki kasit, seiska ja kutonen kuin käytös.

Haloo ap, oletko nyt tosissasi? Ihme että lapsesi pystyy noinkin hienoihin koulusuorituksiin kun tausta on tuollainen! Älä ihmeessä rankaise lasta vielä lisää kieltämällä kaikki kiva. Miettikää vaikka koulunvaihtoa jos tuolla ei suju. Ei todellakaan ole helppoa käydä koulua jos joutuu olemaan syrjittynä jatkuvasti. Nuorena on tosi tärkeää kuulua porukkaan.

Vierailija
26/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just toi kaverien hakeminen väärästä porukasta on todellinen uhka yläasteella.

väkivaltainen ja kokenut väkivaltaa.

Sä tuhoat sun tytön entisestään huonon itsetunnon tolla urputuksella.

TAJUATKO että tosta voi seurata tyttös kohdalla:

-huumeet ja niiden tuoma helpotus

-hyväksynnän haku vääriltä kohteilta

-erittäin paha syömishäiriö

-itsari

-väkivalta ja sitä seuraavat isommat vahingot jollekin koulukaverille. Pahimmassa tapauksessa tiety tappo.

NYT anna lapselles rakkautta ja hellyyttä ja unohda rangaistukset hetkeksi. Kerro että ei se mitään, ensi vuonna sitten paremmin. Tehkää jotain kivaa tänään. Leffailta vaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisi voinut olla hyvin mun todistus yläasteelta tai lukiosta, käytös mulla tosin tais olla 9, mutta muuten.



Mun äiti oli aina ylpeä siitä ja hyvin olen pärjännytkin, mulla on hyvä parisuhde, ihanat lapset ja motivoiva, koulutusta (akat.) vastaava työ.



Ja lapsuuden kesätkin oli kivoja!



Ja jos tosissasi kirjoitit tän viestin, niin äitiydestä saat multa seiskan ja kaikki kesäsiiderit ja löhöily rannalla on kielletty.

Vierailija
28/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että byhyy, lapsi viiltelee ja yritti itsemurhaa, miksei kerro mulle mikä mieltä painaa, nyyh !!12



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on ollut kiusattu eikä hänellä ole kavereita. Haluaa olla yksin. Ei halua kavereita, läheisyyttä tai sääliä, sanoo asiat suoraan. On joskus myös jonkin verran väkivaltainen. Monet haukkuvat häntä ja joskus väkivalta on fyysistäkin. Tyttö saattaa lyödä takaisin. Hän myös on ollut kolmesti nyt puolen vuoden aikana jälki-istunnossa ja lintsannut/poistunut koulualueelta. Enemmänkin minua huolestuttaa kaikki kasit, seiska ja kutonen kuin käytös.

Jokainen haluaa läheisyyttä, toisten on vaan vaikea ottaa sitä vastaan. Älä nyt herran jumala kiellä kesäjuttuja, jos kerta koulussa on jo kiusattu - sä kiusaat sitten kotona! Hienoa!

Voi olla vaikea ikä, joka menee itsestään. Mutta suosittelisin nyt teille ilon kautta elämistä. Koita sinäkin nyt äitinä nähdä valoisat puolet tai kasvatat hyvin negatiivisen lapsen.

Vierailija
30/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot ihan pimee. Lastasi kiusataan koulussa ja sä jatkat sitä kotona. Itse palkitsisin noin hyvästä todistuksesta. Ja mulla on lapsia joista yksi koulussa. keskiarvo oli 8,6 kehut sai ja palkinto tulee myöhemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin pimeää ämmää voi olla edes olemassa.

Vierailija
32/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylä olisin tuntenut oloni kurjaksi. Ja niin vain hyvin toimeentuleva kahden lapsen akateeminen äiti minustakin on tullut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä tytön todistus, joka todennäköisesti oli koko luokan huonoin:

Käytös: 7

Äidinkieli: 9

Englanti: 8

Ruotsi: 9

Saksa: 8

Matematiikka: 9

Biologia: 8

Kemia: 6

Uskonto: 8

Maantieto: 7

Historia: 8

Terveystieto: 9

Musiikki: 9

Kuvataide: 9

Tekstiili: 9

Kotitalous: 9

Liikunta: 8

Keskiarvo on vain vaivaiset 8.2... Huoh! Viime todistuksen keskiarvo oli 8.6 ja tyttö lupasi parantaa. Ei pääse meidän neiti tänä vuonna huvipuistoon tai shoppailemaan. Todistus oli niin huono!

niin ei ole ihme, että Suomessa on niin paljon mielenterveysongelmia. Voi luoja tämä palsta alkaa ahdistamaan.

Vierailija
34/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko toi 8,2 lukuainenden keskiarvo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/104 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen hyvin pettynyt tyttäreni todistuksee"

yks kutonenko sielä haittaa??

Vierailija
36/104 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on menestynyt.



Itselläni oli vielä ala-asteella 8.1. Ylä-asteelta päästessä oli yli 9. Minusta oli hyvä, että vanhempani eivät pakottaneet minua, kannustivat toki. Kehuivat kovasti myös tuota 8.1 keskiarvoa.

Vierailija
37/104 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön elämä on aika retuperällä, kiusataan, ei kavereita, istuu jälki-istunnossa.. ja silti on jaksanut tehdä töitä ja saa noin hyviä arvosanoja! Mun todistus oli aikanaan huonompi, ja mä olin sentään kiltti, kunnollinen ja ahkera.. ( no en ilmeisestikään tarpeeksi jonkun mielestä ) Suurin osa ap:n tytären kaltaisista teineistä saa sellasen nippanappa vitosen-kutosen todistuksen.

Vierailija
38/104 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala äiti olet!! Ymmärrän, että haluat parasta, mutta tuo menee jo liian pitkälle.. :/ kannustaminen kannattaa, itse olin huono vähän kaikessa... äitini silti rakastaa minua ja tuki/tukee aina!



Vaikka äitini oli aina ollut 10 oppilas, ihan missä koulussa, missä iässä vain...

Vierailija
39/104 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se varmasti pidä suhun yhteyttä kun pääsee pois kotoa muuttamaan.

Ootko ihan sekaisin?



Tyttö tsemppaa vähän kemiassa. Eihän tuossa muuta ongelmaa voi olla.

Vierailija
40/104 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivaltainen ja kokenut väkivaltaa.

Sä tuhoat sun tytön entisestään huonon itsetunnon tolla urputuksella.

TAJUATKO että tosta voi seurata tyttös kohdalla:

-huumeet ja niiden tuoma helpotus

-hyväksynnän haku vääriltä kohteilta

-erittäin paha syömishäiriö

-itsari

-väkivalta ja sitä seuraavat isommat vahingot jollekin koulukaverille. Pahimmassa tapauksessa tiety tappo.

NYT anna lapselles rakkautta ja hellyyttä ja unohda rangaistukset hetkeksi. Kerro että ei se mitään, ensi vuonna sitten paremmin. Tehkää jotain kivaa tänään. Leffailta vaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi