Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvin pettynyt tyttäreni todistukseen!

Vierailija
02.06.2012 |

Eli tässä tytön todistus, joka todennäköisesti oli koko luokan huonoin:

Käytös: 7

Äidinkieli: 9

Englanti: 8

Ruotsi: 9

Saksa: 8

Matematiikka: 9

Biologia: 8

Kemia: 6

Uskonto: 8

Maantieto: 7

Historia: 8

Terveystieto: 9

Musiikki: 9

Kuvataide: 9

Tekstiili: 9

Kotitalous: 9

Liikunta: 8



Keskiarvo on vain vaivaiset 8.2... Huoh! Viime todistuksen keskiarvo oli 8.6 ja tyttö lupasi parantaa. Ei pääse meidän neiti tänä vuonna huvipuistoon tai shoppailemaan. Todistus oli niin huono!

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monethan pääsee lukioonkin vaivaisen 7 keskiarvolla.

Vierailija
2/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä tuo huvipuiston ja shoppailun poisjättäminen on liikaa. Laita vaikka arestiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän tuo on. Ilmeisesti luokan taso semi korkea, jos toi oli huonoin. Tai sitten lepsut opettajat.

Vierailija
4/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono todistus, jep jep :D :D

Vierailija
5/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yhtään kuutosta ei ollut, mutta seiskoja oli kolme. En todellakaan kieltänyt kesän huvipuistoja ja shoppailuja, mutta sen sijaan kyllä totesin, että englantia (josta oli 7) kerrataan kesällä kunnolla. Siinä aineessa ei vain yksinkertaisesti ole varaa jättää niin huonoja pohjatietoja. Ostin jo oppikirjan kertaamista varten.



Olisiko muuten teillä hyviä vinkkejä websivuista, joilla voi harjoitella englantia hauskasti? Poika kyllä ymmärtää englantia tosi hyvin, mutta oma englannin puhuminen ja englanninkielisen tekstin kirjoittaminen on heikkoa eli niitä pitäisi päästä harjoittelemaan.

Vierailija
6/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yhtään kuutosta ei ollut, mutta seiskoja oli kolme. En todellakaan kieltänyt kesän huvipuistoja ja shoppailuja, mutta sen sijaan kyllä totesin, että englantia (josta oli 7) kerrataan kesällä kunnolla. Siinä aineessa ei vain yksinkertaisesti ole varaa jättää niin huonoja pohjatietoja. Ostin jo oppikirjan kertaamista varten. Olisiko muuten teillä hyviä vinkkejä websivuista, joilla voi harjoitella englantia hauskasti? Poika kyllä ymmärtää englantia tosi hyvin, mutta oma englannin puhuminen ja englanninkielisen tekstin kirjoittaminen on heikkoa eli niitä pitäisi päästä harjoittelemaan.

pojalla OPIT-tunnuksia? Opitissa on paljon hyviä harjotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitettävä ja erinomainen enemmän.



Millasia arvosanoja sinä muuten sait aikanaan?

Vierailija
8/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin olisin itse tyytymätön on tuo seiskan käytös? Onko tapahtunut jotain erityistä? Kiusaako muita? Soittaako suutaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hyviä todistuksia, toisin kuin tyttäreni. Keskiarvoni vaihteli 9-9.9

Vierailija
10/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöksen arvosanaa eniten ihmettelen.. Tiedätkö miksi käytös numoro oli niin huono?

Joku kysyi myös englannin harjoittelu apua. Meidän lasten koulussa (asutaan Englannissa), näistä on ollut hyötyä oikein kirjoituksen opettelussa. Jos osaa nämä kaavat, on iso apu oikein kirjoitukselle.

http://www.ictgames.com/phonemePatterns/index.html


Olisiko muuten teillä hyviä vinkkejä websivuista, joilla voi harjoitella englantia hauskasti? Poika kyllä ymmärtää englantia tosi hyvin, mutta oma englannin puhuminen ja englanninkielisen tekstin kirjoittaminen on heikkoa eli niitä pitäisi päästä harjoittelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


onko pojalla OPIT-tunnuksia? Opitissa on paljon hyviä harjotuksia.

Tietääkseni pojalla on OPIT-tunnukset, ellei niitä ole sitten lakkautettu.

Vierailija
12/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla ei lasta motivoida, että kielletään kaikki kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maantiedon lisäksi 7 on KÄYTÖKSESSÄ..



Mistähän se johtuu? ;)

Vierailija
14/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi äidin ysin keskiarvolla kuulleen sellaisesta kuin normaalijakauma.

Ilmeisesti ainakin käytös on äidiltä perittyä. Siitä seiskasta olisin huolissani. Eikös käytöksessä käsi ole huonoin mitä edes annetaan.

Älä sitten Ap itke kun Sun tyttö on seuraava kouluampuja, juuri tuollaisesta kasvatuksesta niitä hulluja kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman tuota jäätävää kutosta ja seiskaa.

8, 8, 8, 8, 9, 9... numeroilla 8,2 keskiarvo on hyvä, mutta kun siellä on useampikin ysi ja homma ryssitty parin aineen kusemisella niin se vähän syö pisteitä.



Onneksi tämä oli kuitenkin provo. Ihan ok todistus joka tapauksessa.



Oman pojan päättötodistukseen lukuaineiden keskiarvoksi tuli sitten 8,4 ja numeroissa 10, pari ysiä ja loput kaseja.



Puolet numeroista tippuivat ysistä kasiin, joten näkee missä motivaatio keväällä ollut.



Mutta eipä tulisi mieleenkään kieltää huvipuistoja edes provoilutarkoituksessa, koska pääsee ykköshakutoiveeseensa ja se riittää.

Vierailija
16/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti otettava sun nyt kova kovaa vastaan. Kesäloma kovaa pänttäystä ja kaikki huvitukset pois!

Esim. kemia 6 on luokattoman huono!

Vierailija
17/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni aine 9. Käytökseen lasketaan kait huolellisuus, joten se voi selittää paljon.



Tiekkös, mulla oli yläasteen keskiarvo 7,6. Pääsin lukioon, kirjoitin cumuja ja magnoja. Pääsin Yliopistoon ja siellä sitten pääaineen arvosanat keskiarvolla 5 (5 oli myös täydet) loppuun asti. Gradusta E, mikä oli jo ihan ihme.



En kyllä alkaisi urputtaa noin hyvästä torkasta lapselle tuossa ikävaiheessa. Eihän tossa ollut kuin kemia oikeasti huono. Maantietoa voi parantaa lukemalla paremmin.



Jos nyt alat urpomammaksi, niin voit olla varma että lapsesi alkaa kapinoimaan hyvinkin rankalla tavalla sua vastaan vielä. Koitapa ennemmin porkkanan tarjoamista. Eli jos joulutorkkaan saa 7&6:t pois, niin lähdet tytön kanssa kaksin käymään viikonloppureissussa jossain. Tallinna, Englanti tms.

Vierailija
18/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin olisin itse tyytymätön on tuo seiskan käytös? Onko tapahtunut jotain erityistä? Kiusaako muita? Soittaako suutaan?

Tyttö on ollut kiusattu eikä hänellä ole kavereita. Haluaa olla yksin. Ei halua kavereita, läheisyyttä tai sääliä, sanoo asiat suoraan. On joskus myös jonkin verran väkivaltainen. Monet haukkuvat häntä ja joskus väkivalta on fyysistäkin. Tyttö saattaa lyödä takaisin. Hän myös on ollut kolmesti nyt puolen vuoden aikana jälki-istunnossa ja lintsannut/poistunut koulualueelta. Enemmänkin minua huolestuttaa kaikki kasit, seiska ja kutonen kuin käytös.

Vierailija
19/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin olisin itse tyytymätön on tuo seiskan käytös? Onko tapahtunut jotain erityistä? Kiusaako muita? Soittaako suutaan?

Tyttö on ollut kiusattu eikä hänellä ole kavereita. Haluaa olla yksin. Ei halua kavereita, läheisyyttä tai sääliä, sanoo asiat suoraan. On joskus myös jonkin verran väkivaltainen. Monet haukkuvat häntä ja joskus väkivalta on fyysistäkin. Tyttö saattaa lyödä takaisin. Hän myös on ollut kolmesti nyt puolen vuoden aikana jälki-istunnossa ja lintsannut/poistunut koulualueelta. Enemmänkin minua huolestuttaa kaikki kasit, seiska ja kutonen kuin käytös.

no hekoheko.

Vierailija
20/104 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia tytön suhteen kuin arvosanat? Haloo?!

mihin olisin itse tyytymätön on tuo seiskan käytös? Onko tapahtunut jotain erityistä? Kiusaako muita? Soittaako suutaan?

Tyttö on ollut kiusattu eikä hänellä ole kavereita. Haluaa olla yksin. Ei halua kavereita, läheisyyttä tai sääliä, sanoo asiat suoraan. On joskus myös jonkin verran väkivaltainen. Monet haukkuvat häntä ja joskus väkivalta on fyysistäkin. Tyttö saattaa lyödä takaisin. Hän myös on ollut kolmesti nyt puolen vuoden aikana jälki-istunnossa ja lintsannut/poistunut koulualueelta. Enemmänkin minua huolestuttaa kaikki kasit, seiska ja kutonen kuin käytös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi