Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvin pettynyt tyttäreni todistukseen!

Vierailija
02.06.2012 |

Eli tässä tytön todistus, joka todennäköisesti oli koko luokan huonoin:

Käytös: 7

Äidinkieli: 9

Englanti: 8

Ruotsi: 9

Saksa: 8

Matematiikka: 9

Biologia: 8

Kemia: 6

Uskonto: 8

Maantieto: 7

Historia: 8

Terveystieto: 9

Musiikki: 9

Kuvataide: 9

Tekstiili: 9

Kotitalous: 9

Liikunta: 8



Keskiarvo on vain vaivaiset 8.2... Huoh! Viime todistuksen keskiarvo oli 8.6 ja tyttö lupasi parantaa. Ei pääse meidän neiti tänä vuonna huvipuistoon tai shoppailemaan. Todistus oli niin huono!

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä luokan todistus tuo oli?  Oma tyttäreni ei saanut joka aineesta yhtä numeroa vaan todistuksessa näkyi kaikki seiskan aikana annetut kurssi arvosanat. Onko eri puolilla Suomea eri käytäntöjä?

Vierailija
62/104 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistushan on muuten ihan hyvä, mutta mikä ihmeen numero tuo 7 käytöksestä oikein on? Voisi olla kehityskeskustelun paikka tyttären kanssa. Itse antaisin myös koivuniemen herraa rajusti pakaroille tuollaisesta käytösnumerosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis wtf? Olet ihan kauhea äiti jos ei yli kasin keskiarvo kelpaa. En voisi kuvitellakaan minkälaista olisi olla sinun lapsesi

Vierailija
64/104 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla provo! Ainakin toivon niin. Äiti kuulostaa ihmishirviöltä ja vaatii tyttäreltään täydellisyyttä. Voimia tyttöparelle!

Vierailija
65/104 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2012 klo 14:39"]

Tosin yhtään kuutosta ei ollut, mutta seiskoja oli kolme. En todellakaan kieltänyt kesän huvipuistoja ja shoppailuja, mutta sen sijaan kyllä totesin, että englantia (josta oli 7) kerrataan kesällä kunnolla. Siinä aineessa ei vain yksinkertaisesti ole varaa jättää niin huonoja pohjatietoja. Ostin jo oppikirjan kertaamista varten.

 

Pimeitä vanhempia...

Olisiko muuten teillä hyviä vinkkejä websivuista, joilla voi harjoitella englantia hauskasti? Poika kyllä ymmärtää englantia tosi hyvin, mutta oma englannin puhuminen ja englanninkielisen tekstin kirjoittaminen on heikkoa eli niitä pitäisi päästä harjoittelemaan.

[/quote]

Vierailija
66/104 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatpa ihanalta äidiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/104 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi keskiarvo tuo varmasti on kuin suurimmalla osalla oppilaista.

Vierailija
68/104 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko luokan huonoin? Omalla luokallani tuo keskiarvo olisi ollut varmaan yksi koko luokan parhaista. Luokan huonoimmat keskiarvot olivat siellä 5-6 välissä niillä muutamilla pojilla, joita koko koulunkäynti ei kiinnostanut tipan tippaa. Eikä näitä poikia tosiaankaan ollut vain yksi vaan useampia. Saattoi siinä joukossa tosin olla tyttöjäkin.

8,2 keskiarvo voi olla luokan huonoin korkeintaan jollakin todella eliitti nörttiluokalla, jos edes silläkään. Meillä ei ollut edes koko koulun kovatasoisimmalla luokalla koko luokan yhteinen keskiarvo tuota tasoa, parhailla oppilailla se toki oli reilusti tuon yläpuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/104 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ryyppy murheeseen ja toinenkin, älä anna ukolle koko kesänä.

Vierailija
70/104 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, jos itse aikanani oisin saanu yli 8 keskiarvon, niin kyllä olis vanhemmat ollu ylpeitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/104 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitta olla provo...kun täällä kaikkien tenavat ovat niitä välkkyjä, kun itsekin ovat...:(  ..vuokratalokasarmilla asuvat jatkuvasti ja aina monisikiävät sakit, joden tenavista tulee ruudinkekijöitä...huoahh!!

Vierailija
72/104 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo todistus hyvä ole, mutta rangaistuksen sijasta yrittäisin keksiä kannustavia tappja saada numerot nousemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/104 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2012 klo 14:57"]

mihin olisin itse tyytymätön on tuo seiskan käytös? Onko tapahtunut jotain erityistä? Kiusaako muita? Soittaako suutaan?

Tyttö on ollut kiusattu eikä hänellä ole kavereita. Haluaa olla yksin. Ei halua kavereita, läheisyyttä tai sääliä, sanoo asiat suoraan. On joskus myös jonkin verran väkivaltainen. Monet haukkuvat häntä ja joskus väkivalta on fyysistäkin. Tyttö saattaa lyödä takaisin. Hän myös on ollut kolmesti nyt puolen vuoden aikana jälki-istunnossa ja lintsannut/poistunut koulualueelta. Enemmänkin minua huolestuttaa kaikki kasit, seiska ja kutonen kuin käytös.

Et vissiin ymmärrä, että tuntikäytös ja lintsaus sun muu vaikuttaa myös siihen kurssin arvosanaan. Että enempi minä puuttuisin siihen...

Vierailija
74/104 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuaineiden keskiarvo on 8,1. Tuo sulkee jo ovet käytännössä kaikkiin huippulukioihin. Kyllä tuo todistus on yksinkertaisesti huono, jos tähtäimessä on akateeminen koulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/104 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="02.06.2012 klo 14:39"]

Tosin yhtään kuutosta ei ollut, mutta seiskoja oli kolme. En todellakaan kieltänyt kesän huvipuistoja ja shoppailuja, mutta sen sijaan kyllä totesin, että englantia (josta oli 7) kerrataan kesällä kunnolla. Siinä aineessa ei vain yksinkertaisesti ole varaa jättää niin huonoja pohjatietoja. Ostin jo oppikirjan kertaamista varten.

 

Pimeitä vanhempia...

Olisiko muuten teillä hyviä vinkkejä websivuista, joilla voi harjoitella englantia hauskasti? Poika kyllä ymmärtää englantia tosi hyvin, mutta oma englannin puhuminen ja englanninkielisen tekstin kirjoittaminen on heikkoa eli niitä pitäisi päästä harjoittelemaan.

[/quote]
[/quote]

Katso onko oppikirjan nettisivua

Vierailija
76/104 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärellä

8 kymppiä (Uskonto, musiikki, biologia, maantieto, äidinkieli, historia, ruotsi (puhutaan kotona) ja englanti (englannin kieliluokalla))
5 ysiä (Matematiikka, fysiikka, kemia, kotitalous, kuvaamataito)
2 kasia (käsityö ja liikunta)

Ka oli kaikissa aineissa 9.4 ja lukuaineissa 9.7. Olen ihan tyytyväinen, mutta luokalla on paljon parempiakin, eräällä tytöllä oli kaikki kymppejä.

Vierailija
77/104 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä peruskoulun todistukset oikeasti osoita paljoakaan. Tai huono homma, jos joku saa huonot numerot, mutta eivät hyvätkään osoita mitään.

Vierailija
78/104 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2012 klo 14:39"]

Tosin yhtään kuutosta ei ollut, mutta seiskoja oli kolme. En todellakaan kieltänyt kesän huvipuistoja ja shoppailuja, mutta sen sijaan kyllä totesin, että englantia (josta oli 7) kerrataan kesällä kunnolla. Siinä aineessa ei vain yksinkertaisesti ole varaa jättää niin huonoja pohjatietoja. Ostin jo oppikirjan kertaamista varten.

Olisiko muuten teillä hyviä vinkkejä websivuista, joilla voi harjoitella englantia hauskasti? Poika kyllä ymmärtää englantia tosi hyvin, mutta oma englannin puhuminen ja englanninkielisen tekstin kirjoittaminen on heikkoa eli niitä pitäisi päästä harjoittelemaan.

[/quote]

Perunakellari.fi

Vierailija
79/104 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina että mitä vittua ne numerot liikuttaa vanhempia. Mielestäni muiden ei kuulu kertoa että onko jonkun toisen todistus hyvä vai huono ja onko tyytyväinen. Itse ainakin opiskelin aina vain itseäni varten, jos joku aine ei kiinnostanut en siihen sitten panostanut ihan sama jos tuli 6 arvosanaksi historiasta, sillä enemmän kiinnosti matematiikan 10 jne.

Vierailija
80/104 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2012 klo 14:44"]Kiitettävä ja erinomainen enemmän.


Millasia arvosanoja sinä muuten sait aikanaan?
[/quote] keskinkertainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi