Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tatuointi kertoo ihmisestä?

Vierailija
23.05.2012 |

Voiko mielestäsi esim. poliisilla tai lääkärillä olla näkyviä tatuointeja?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo, että kyseisellä ihmisellä on tatuointi/tatuointeja. Itselläni on kolme ja olen aivan tavallinen nuori aikuinen.
T. Insinööriopiskelija

Vierailija
82/88 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niiiin tylsä provo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo sen että se on aina hänen maku asia, eikä siitä voi kiistellä. Se kertoo myös usein varallisuudesta jos katsoo tatskan laatua. Voisikohan jokin tärkeimmän ja isoimman prätkäjengin pääjehu suomessa olla myös suurin tatuonti musteen levittäjä.

Vierailija
84/88 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on surullista, että juuri köyhät laittavat viimeiset roposensa tatuointeihin ja ihmeellisiin hiusväreihin. Toimeentuloluukun kautta tatuointeja ottamaan...

Vierailija
85/88 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööriopiskelijat voidaan jakaa kahteen leiriin: amk-pohjaiseen ja yliopistopohjaiseen koulutukseen osallistuviin. Näiden eri koulutusten vaatimustaso eroaa kuin yö päivästä. AMK-koulutus on ammattikoulutusta, yliopistokoulutus pohjautuu tieteeseen ja on tieteellistä. AMK-pohjainen insinöörikoulutukseen pääsee lähes kuka vaan, joka osaa kirjoittaa nimensä. Yliopistossa ei sen sijaan pärjää, jos ei ole kysyä omaksua ja kirjoittaa tieteellistä tekstiä.

Se, että todistaisi olevansa fiksu tatuoinnin ottaja sillä perustella, että opiskelee insinööriksi ei mene minulla läpi. Monella tausta on sellainen, ettei edes peruskäytöstapoja osata.

Vierailija
86/88 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen perustarve on hakea kauneutta ympärilleen. Tatskan näkeminen sotii tätä vastaan, koska se näyttää rumalta, oksettavalta. Sama kuin näkisi likaisia roskia ympäristössään. Tatskan ottajat eivät näytä ymmärtävän, ettei kyse ole yleisestä paheksunnasta vaan tästä; kukaan ei halua nähdä jotakin rumaa ja iljettävää näköpiirissään.

Vierailija
87/88 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neljä tatuoitua pistettä kertoo vain sen, että olen saanut sädehoitoa. Enpä olisi uskonut, että sairastuessani joutuisin luopumaan periaatteestani olla ottamatta tatuointeja. Onneksi nuo eivät näy muille, koska ovat pieniä, enkä kulje ilman paitaa.

Vierailija
88/88 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä ihmiset edelleenkin liittävät kouluja käymättömyyden ja tatuoinnit toisiinsa? Itse olen koulutukseltani tohtori ja yliopistolla hommissa. Ja kyllä, minulla on monta tatuointia.

Ei esim luonnontieteellisten alojen tohtoreilla ole mitään todellista sivistystä, kuuntelevat suomiräppiä ja keräävät muumimukeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän