Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi että oon paska

Vierailija
14.05.2012 |

Mulla on kauhee morkkis.

Olen kymmenvuotiaan äiti. Lapsi antoi minulle äitienpäivälahjan ja ihanan itsetehdyn kortin, mutta vasta monta tuntia heräämisen jälkeen kun kysyin hellästi seurustelusävyyn että niin oliko sulla äitille jotain korttia. Myös lahja oli ihana, siis kuten korttikin.

Päivän mittaan tulin pahalle tuulelle, ehkä jotenkin siitä että vituttaa taas kerran taannoinen avioero ja se, että perheeni on tällainen tynkä. Jostain tuli lapsen kanssa riitaa, ja siihen palaan hönkäisin päivän kasvatusannoksen. Eli sen että kyllä kuule äitiä tulee ilahduttaa oma-aloitteisesti eikä odotella että äiti kyselee korttiaan. Siis ihan oikeasti yritän kasvattaa ainokaistani huomioimaan muitakin eikä vain omaa itseänsä.

Mutta olisi tuo silti saanut jäädä sanomatta. Munailin tänään muutenkin, ja nyt keljuttaa tosi raskaasti.

Pohjalla taitaa tosiaan olla keljutus siitä, etten saanut pitää ydinperhettä. Mutta pitääkö minun se lapsen niskaan kaataa. En tykkää itsestäni tänään ollenkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tykkäämättä itsestäsi. Koita korjata tilanne huomenna heti aamusta jollain positiivisella kommentilla.

Mikä pakko se kortti on heti herätessä saada, pääasiahan on varmaan se, että muistaa. Ja jos oikeastaan ajatellaan tarkasti, eikä pääasia ole se, että sulla on se lapsi siinä?

Vierailija
2/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi parka. Vaadinkohan minä häneltä muutenkin liikaa, ympärivuotisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee kolme asiaa:

-hanki hyvä ystävä, jolle voi soittaa sillä sekunnilla kun ketutus alkaa nousemaan

-hanki rakastaja, seksi pitää mielen hyvänä. olet kuitenkin terve nainen, jolla on tarpeita

-sit tän mä jo unohdin, ku piti hetkeks keskeyttää. oisko ollu vaan jotain yleistä rentoutusta...?

Vierailija
4/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sille lapsellesi synttärilahjaa heti aamusta. Siinä oppii empatiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän