Mitä tatuointi kertoo ihmisestä?
Voiko mielestäsi esim. poliisilla tai lääkärillä olla näkyviä tatuointeja?
Kommentit (88)
että lastasi hoitaa tatuoitu ja lävistetty nainen....
Miten ihmeessä ihmiset edelleenkin liittävät kouluja käymättömyyden ja tatuoinnit toisiinsa? Itse olen koulutukseltani tohtori ja yliopistolla hommissa. Ja kyllä, minulla on monta tatuointia.
Heti meni tieteelliseltä tutkimukselta pohja, jos tuo pitää paikkansa! Ei ole mahdollista... Kerro minkä alan ihmisiä olet? Veikkaanpa: ... en keksi, ei tatska sovellu oikein millekään.
Se olen sitten minä jos huomaat, jonkun tuijottavan sua kysyvästi ja pitkään. Juu, tiedät, että tatskojen havainnointitutkimus on aloitettu tieteen tekijöitä kartoittaen:)
Kieltämättä kuulostin yliampuvalta ja rajoittelijalta. Kuitenkin, olit sitten missä tahansa työssä ja tehtävässä, pidä tatuointisi. Jokainen saa tehdä vartalolleen oikeastaan mitä vain, kunhan se ei kovin itsetuhoista ole.
Oikeasti en ole noin tyly, enkä edes puutu ihmisten valintoihin sen kummemmin. Itselleni en kuitenkaan tatuointia ottaisi, joka varmaan ilmenikin tässä.
näköisiä kenellä vain. Ja jos niitä on paljon, niin kyllähän siitä vähän wt-tyyli tulee mieleen.
Sivistyneillä ihmisillä tatuointeja ei juuri näe.
asunut lapsuuteni arvostetulla ja hinnakkaalla omakotitaloalueella, käynyt kouluja tarpeeksi ja työskentelen suuressa pörssiyhtiössä johtotason tehtävissä.
Mutta koska minulla on tatuointi, itseasiassa kolme kohtuullisen suurta tatuointia, niin olen WT :D
Onko näiden wt kommenttien kirjoittajat kotoisin jostain perähikiältä, jossa eletään vielä suunnilleen keskiajalla vai muuten johonkin vahoihin mielikuviin jämähtäneitä sivistymättömiä ihmisiä. Ahdasmielisyys on melkein kuin sairaus, tällainen ihminen sairastuttaa läheisetkin ihan vain perusnegatiivisella elämänasenteella.
Sivistyneillä ihmisillä tatuointeja ei juuri näe.
ei ole niin paljon sivistyneitä ihmisiä, että voisit otantasi perusteella tehdä kovin kattavia yleistyksiä.
Mitäs sitten, kun kauan tuntemanne ihminen, jota olette pitäneet järkevänä, ottaakin tatuoinnin? Katoaako ihmisen järkevyys tässä tilanteessa?
Aivan varmasti joku tähän ehtii jo huomauttamaan, että "tuntemani ihmiset eivät ota tatuointeja, he eivät ole niin typeriä..." Mutta miettikääpä hetki silti.
Mistä lähtien tatuointi on vaikuttanut duunarin tai akateemikön kykyyn tehdä työnsä hyvin? :D Ei mua kiinnosta missä ja kuinka monta tatuointia synnytyslääkärilläni on, pääasia että hoitaa työnsä hyvin.
sivistynyttä tee. Juntti wt mikä juntti, kolme isoa tatuointia todistaa sen jos mikä.
asunut lapsuuteni arvostetulla ja hinnakkaalla omakotitaloalueella, käynyt kouluja tarpeeksi ja työskentelen suuressa pörssiyhtiössä johtotason tehtävissä.
Mutta koska minulla on tatuointi, itseasiassa kolme kohtuullisen suurta tatuointia, niin olen WT :DOnko näiden wt kommenttien kirjoittajat kotoisin jostain perähikiältä, jossa eletään vielä suunnilleen keskiajalla vai muuten johonkin vahoihin mielikuviin jämähtäneitä sivistymättömiä ihmisiä. Ahdasmielisyys on melkein kuin sairaus, tällainen ihminen sairastuttaa läheisetkin ihan vain perusnegatiivisella elämänasenteella.
Ainakin sen ettei osaa ajatella 20 vuoden päähän kun kuva alkaa haalistumaan. Tai sitten ei välitä.
On kyllä ihan hölmöä ottaa tauointi vielä aikuisena.
Sen ymmärrän että jonkun 15 vuotiaan mielestä ne on mageita, mutta aikuiselle ei sovi yhtään.kuvaa pystyy kyllä värittämään uudelleen jos on haalistunut, tai jopa tehdä aivan uuden kuvan päälle jos vallan alkaa kaduttaa. Lisäksi tatuointivärit ovat nykyään parempia kuin esim. 10 vuotta sitten eivätkä haalistu niin helposti.
iho menettää väistämättä kimmoisuutensa ja sileytensä ajan myötä. Eikä mustansinitöhryinen ryppyinen roikkuva iho ole kaunista katsottavaa.
Tulee mieleen ne Matkaoppaat-sarjan mummelit, jotka Bulgarian-lomalla säksättivät kaupungilla ja ostivat feikkimerkkilaukkuja.
iho menettää väistämättä kimmoisuutensa ja sileytensä ajan myötä. Eikä mustansinitöhryinen ryppyinen roikkuva iho ole kaunista katsottavaa.
Tulee mieleen ne Matkaoppaat-sarjan mummelit, jotka Bulgarian-lomalla säksättivät kaupungilla ja ostivat feikkimerkkilaukkuja.
että mua sitten mummelina kiinnostaa, onko ryppyinen ihoni mustasinitöhryinen vai pelkästään maksaläiskien koristama. Mitä väliä sillä on?
olis mun ultimate unelmamies. Uuh!
kuten ravintola-alallekaan. En pidä kauniina kellään, sillä ihminen on kaunis sellaisenaan kuin on.
En palkkaisi töihin hoitajaa, jolla on näkyviä tatuointeja tai lävistyksiä.
sivistynyttä tee. Juntti wt mikä juntti, kolme isoa tatuointia todistaa sen jos mikä.
Mutta koska minulla on tatuointi, itseasiassa kolme kohtuullisen suurta tatuointia, niin olen WT :DOnko näiden wt kommenttien kirjoittajat kotoisin jostain perähikiältä, jossa eletään vielä suunnilleen keskiajalla vai muuten johonkin vahoihin mielikuviin jämähtäneitä sivistymättömiä ihmisiä. Ahdasmielisyys on melkein kuin sairaus, tällainen ihminen sairastuttaa läheisetkin ihan vain perusnegatiivisella elämänasenteella.
sinun mielestäsi voin olla juntti, mutta sinä olet selkeästi tyhmä. Sen todistaa jo, että viljelet otain wt-määritelmää, vaikka et selvästikään edes tiedä mitä se tarkoittaa.
Kukaan minut tunteva ei varmasti käyttäisi minusta termiä juntti, siitä voit olla varma :)
kuinka juntiksi, tatskat kun ovat juntteja vaikka olisit mikä pörssimeklari tahansa.
sinun mielestäsi voin olla juntti, mutta sinä olet selkeästi tyhmä. Sen todistaa jo, että viljelet otain wt-määritelmää, vaikka et selvästikään edes tiedä mitä se tarkoittaa.
Kukaan minut tunteva ei varmasti käyttäisi minusta termiä juntti, siitä voit olla varma :)
Kyllä te ootte hassuja kaikki! Mitä se on keltään pois, jos jollain on tatuointeja tai jollain ei.
Itse olen esimies tehtävissä kaupallisella alalla. Minulla on kymmenen tatuointia, joista yksikään asiakas eikä työntekijä tiedä mitään.
Olenko siis pätevämpi työhöni kuin ihminen jonka tatuoinneista tiedetään, tai pätemättömämpi kuin ihminen jolla ei ole lainkaan tatuointeja?
Hassuja olette! :)
Itse en ole uskaltanut ottaa tatuointia, koska se on mielestäni lopullista.
Muodin mukana menijä, ei pienintäkään omaa ajatusta. Lisäksi jos tatska on ns. "tramp stamp", niin kantaja on todennäköisesti myös ns. "helppo".
alkaa olla työvoimapula, joten enää ei tatuoinnilla ole mitään väliä, vaikka näkyy
Se olen sitten minä jos huomaat, jonkun tuijottavan sua kysyvästi ja pitkään. Juu, tiedät, että tatskojen havainnointitutkimus on aloitettu tieteen tekijöitä kartoittaen:)